14

149 13 22
                                    

"kızım sende çocuğun kollarına atmışsın kendini resmen" diyen eraya hak verdim.

Dudaklarımı büzüp konuştum.

"Amaa kalp buu dayanamıyor ki hem ben aylardır bunun hayalini kuruyordum be cano. Napauım kaçırsamıydım fırsatı"

"Sus lan üzme kızı" diyip erayın ensesine vurdu arın.

Ona öpücük atınca aynı şekilde karşılık verdi.

"Azcık arın kankam gibi ol. Hem daha seni sahaya gömücem ben" bana dil çıkarmasıyla bende çıkardım.

"Çocuk gibisiniz"

"E zaten çocuğuz" dememle kafasını iki yana salladı.

"AYH RESMEN BANA SARILDI" diye yükselmemle ikiside yerinden sıçradı.

İkisi beraber baş parmaklarını dişlerine bastırıp kafalrını geri attılar.

"Hoşlanıyormuş benden yaa hoşlanıyormuuuş" diyip sevinç dansı yaptım. Arın gülerek kafasını iki yana salladı.

Eray ise gözlerini deviriyordu.

Ayh haspama bak sen.

Arda ile beraber biraz vakit geçirdikten sonra bizimkilerin yanına gelmiştim. Şuan sahanın yanındaki parkta çekirdek kola yapıp olanları anlatıyordum.

Elimde ki çekirdek bitince elimi birbirine çarpıp bağdaş kurduğum yerden ayaklandım.

"Hadi hadi daha erayı gömücem ben" dememle yaw he he dermiş gibi başını salladı.

Sahaya vardığımız da bir kaç çocuk daha vardı.

"Biz de oynayabilir miyiz?" Diye sordu arın. Çocuklar bizi onayladığında takımları oluşturduk. Eray diğer çocuklarla bir gruptu. Ben ve arın ise diğer çocuklarla bir gruptuk.

Maça başladığımız da karşımda ki çocuktan topu ustalıkla aldım. Karşı kaleye doğru ilerlerken önümde ki çocuğa çalım attım. Kaleye ilerleyip arına attım. O da kaleye attığında gol olmuştu.

"Gooool" diye bağırıp arının üstüne atladı çocuklar bizim takımdan en son ben kaldığım da hepsinin üstüne atladım. Zaten zayıf olduğumdan etki bile etmedi onlara.

Ayağa kalkıp maça devam ettik.

Çok çekişmeli bir maç olduğundan skor çok ilerlememişti.

Ama sonunda 6-5 biz yenmiştik.

Arının sırtına atladığım da bacaklarımdan tutup benimle birlikte sahanın etrafında koşturdu.

Erayın karşısına geçince sırıttım. O ise somurtuyordu.

"Duydunuz mu sesii?"

"Ne sesi" dedi çocuklardan biri.

"Kapak sesini" dememle eray bana dil çıkardı. Bende saçından küçük bir tutam tutup hafifçe çektim. O da benim saçımı çekince arın bizi ayırdı.

Beraber biraz daha vakit geçirip ayrıldık.

-----

Bölüm nasıldııı.

Karakterler hakkında düşünceleriniz

Üst üste bölümlerle geliyorum hadi iyisiniz haa.

Beni takip etmeyi, satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Satır arası yorum yapmayanı eşekler tepsin!

Kendinize iyi bakın.

Seviliyorsunuuuuz<33

Instagram hesabım: cactuselio

Şekersiz | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin