1.BÖLÜM:
'11.06.2023'
''Siz ciddi misiniz ya, ne demek seçmeleri kazanamadı? Ben ona nasıl hazırlandım haberiniz var mı sizin?'' Telefonu sinirle kapattım.
Merhaba ben Elif Şahin, evet aşırı sinirliyim çünkü haftalardır hazırlık yaptığım dans yarışmasının seçmelerini geçemedim. Dans benim en büyük tutkum haftalardır ben bu iş için hazırlanıyordum ve şimdi ise beni aradılar ve seçmeleri geçemediğimi söylediler, eğer geçebilseydim dans yarışmasına katılmış olacaktım.
Evin içinde oradan oraya volta atıyordum, stresten tırnaklarımı yiyip bitirmiştim bile... Bu sene konservatuar son sınıf öğrencisiyim ve kendimi ait olduğum yere pistlere adamıştım. Kendimi hep dans ederken hayal ediyordum ve günün birinde dansçı olduğumda hayranlarıma sergilediğim müthiş performansımın önünde eğilip selam verecektim. Nasıl vereceksem daha seçmeleri bile geçemedim bir de dansçı olacağım diye tutturuyorum. Kendi kendime söylenip dururken telefonum çaldı, arayan erkek arkadaşım Umut'tu. Umut ile iki sene önce konservatuarda tanıştık önce arkadaş olduk arkadaşlığımız yavaş yavaş flörte, daha sonra ise arkadaştan öte bir hale gelmişti.
''Alo canım.''
''Sevgilim nasılsın?'' derin bir nefes aldım ve olanları anlatmak beni rahatlatacağını düşünerek her şeyi bir bir anlattım.
''Kötü...'' Sesinin değiştiğini hissettim.
''Ne oldu kötü bir şey mi var?''
''Seçmeleri geçemedim.'' dedim can sıkıntısıyla koltuğa kendimi bırakarak,
''Olsun canım ya hem bu senin daha ilk provandı merak etme düzeltirsin sen.'' demesi kolaydı tabi oysaki ne hayallerim vardı bu yarışma için... yarışmayı kazanacak ve dünya çapında tanınacaktım. Uluslararası bir yarışmaydı bu ve senede bir kez gerçekleşiyordu ve ben yine söylüyorum seçmeleri bile geçemedim. Umut ile telefon konuşmamız bitince duşa girdim su gerginliğimi alıyordu. O kadar gerilmiştim ki duş bana iyi geldi.
Yatağa bornozumla uzanıp telefonumu kurcalamaya başladım. En yakın arkadaşım Burçak'a mesaj attım. Burçak benim üniversiteye ilk başladığım yıldan beri en yakın arkadaşım oldu. Onunla okulun düzenlediği bir yabancı dil kursunda tanıştık.
''Selam...'' yazıp gönderdim. Mesajını beklerken üzerimdeki bornozu attım yerine mavi kot şortumu üzerine ise beyaz oversize tişörtümü giydim. Tüm bunları yaparken Burçak mesajıma cevap vermişti bile,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANAHTAR
Fantasi2023'ten 1539'a... Elif, Burçak ve Sena'nın sırlarla dolu yolculuğu... Üç yakın arkadaş bir gün pikniğe ormana giderler her şey çok güzel giderken içlerinden biri telefonla konuşmak için uzaklaştığında yerde parlak bir şey fark eder daha yakına geld...