17'

581 26 3
                                    

(7 Ay sonra)

Hareketsiz,kendimi ait olmadığım bir ev,bir zaman ve kişi gibi hissediyordum.Aynı zamanda ihanetçi,ben tam bir ihanetçiydim en büyük ihanetçi hemde.Kim bana inanırdı ki bu saatten sonra? Tom? hiç zannetmiyorum.Hayatımda daha önce hiç kendimden bu kadar nefret etmedim,insanlardan nefret etmedim ya da insanlar benden bu kadar nefret etmemişti.
Tam 7 Ay geçmişti Tomun beni bırakıp gitmesinden 7 Ay geçmişti.O beni bıraktı ama ben onu bırakamadım.7 Ay her sabah belki bugün gelir umuduyla kalktım,yattım.
Gelmedi.Beni bıraktı herşeyiyle odasını bile bana bıraktı.En sevdiği yüzüklerini,giysilerini en önemlisi sevgilisini bıraktı gitti...

Draco:Alvin sınava giricez bugün hadi!

Alvin:Gelmek istemiyorum!

Draco:Alvin kapıyı aç hadi güzelim.

Alvin:İstemiyorum gidin artık!

Draco:Alvin yeter artık derslere bile girmiyorsun 7 Ay geçti sınıf atladık son seneyi okuyoruz ama sen sınavlara bile gelmiyorsun!

Alvin:Gelmek istemiyorum rahat bırakın beni okumak istemiyorum!

Draco:Alvin aç artık şu kapıyı hadi!

Alvin:Gidin kapıdan artık!

Draco:Ya kapıyı açarsın ya da babamı ararım yeter artık ne hale geldin farkında değilmisin!!

Alvin:Draco lütfen!

Yaz tatiline girdik geldi geçti son seneye girmiştik ama hala Tom gelmemişti en azından yanımda olsaydı gözümün önünde olsaydı.Leon okuldan gitmişti arada sırada derslere gidiyordum senenin ilk sınavları yapılacaktı dönemi bitirmek üzereydik ama sınava girmek istemiyordum.

Draco:Alvin güzelim kapıyı aç nolursun.

Anlaşılan gitmeyecekti kalkıp kapıyı açtım ve direk bana sarıldı Dolly gitmişti bizi tek bırakmak için.

Draco:Çok korktum bari kapını kapatma.

Alvin:Gel içeri kapıda konuşmak istemiyorum.

Arkamdan kapıyı kapattı ve içeri girdi.

Draco:İyi misin?

Alvin:Gördüğün gibi.

Draco:Alvin ben seni böyle görmek istemiyorum.

Alvin:..

Draco:Alvin kendine gel artık bak ne yaparsan yap Tomu geri getiremeyeceksin anla artık kendi hayatına bakmak zorundasın.

Alvin:Nasıl yapabilirim?

Draco:Alvin bak seni anlıyorum güzelim ama toparlanman lazım annem hergün seni soruyor herkes seni soruyor kimseye cevap veremiyorum.

Alvin:Draco beni düşünmenizi istemiyorum!

Draco:O gün ne oldu?

O gün yaşananları kimseye anlatmamıştım bir tek annem ve babam biliyordu.

Alvin:Hiç.

Draco:Ne demek hiç artık anlatman gerekmiyor mu sencede?

Alvin:Pekala.

Draco:Seni dinliyorum.

Alvin:O gün biz Dolly ile alışverişe çıktık sonra Dolly dediki okulda görüşemeyeceğiz bari Leondan özür dileyelim kafeye geldik Leonun yanına gittik sonra John diye bir çocuk vardı Dolly onunla başka bir masaya oturdu Leon benimle başka birşey konuşmak istiyormuş o yüzden.Sonra işte biz konuşurken şey dedi haftaya nişanlanıyoruz dedi benden gizli annemlerle konuşmuş ama süpriz olcak demiş sanki benim haberim yokmuş gibi.Sonra ben istemeyince beni öptü Tomda o sırada cafeye gelmişti bizi gördü ve gitti dahada hiç görmedim.

eyes to me // tom riddle hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin