Tom:Hiçbir şey düşünmüyorsun sadece yavşağın tekisin bana masum rolü oynama!!
Beni duymuyorlardı yada duymamazlıktan geliyorlardı.
Alvin:Gerizekalılar! Napıyorsunuz bu saatte?!
Steve:Kendini düşünen bir ahmaksın!
Tom:Ben onuda düşünüyorum!!
Steve:Düşünmüyorsun!!
Mady:Bölmek gibi olmasın ama Alvin uyandı haberiniz olsun.
Steve&Tom:Görüyoruz!!
Alvin:Görmüyorsunuz ayılar!! Ne için kavga ettiğinizi öğrenebilirmiyim?!
Steve&Tom:Kavga etmiyoruz!!
Alvin:Belli!! Niye geçinemiyorsunuz acaba?!
Steve:Ya bi siktirin gidin ya boş boş hayallerle uğraşacak değilim ama bunu unutma olmayacak diyorsam olmayacak!
Tom:Sen karar vermiyorsun buna biz karar veriyoruz seni ne alakadar ediyor?!
Steve:Çok alakadar ediyor!!
Alvin:Harbiden gerizekalısınız yeter ya!!
Steve:Ne demek yeter asıl sana yeter Alvin kendi başına yapamayacağını bildiğin şeylerin üzerinden saçma sapan sakın hayaller kurma!
Alvin:Ne diyorsun ya anlamıyorum?!
Tom:Sakın!Aklını karıştırıp bir hata yaparsan bende senin belanı sikerim!
Steve:Sen zaten kızın hayatını sikmişsin benimkini siksen nolur?!
Alvin:Birisi nolduğunu anlatacakmı!!
Tom:Hayır!
Alvin:İyi kalın burda birbirinizi yiyin!Tek bir ses duyarsam ben sizin belanızı sikerim ha yok sikemezsin derseniz başınıza bela olurum haberin olsun!
Draco odan benim canım.Sizde ne bok yiyorsanız yiyin tek bir ses yapanın harbiden canına okurum uykum var beni kendinize gıcık etmeyin!Tom:Ben gidiyorum zaten asıl siz ne bok yerseniz yiyin sakın işime bulaşmayın!
Alvin:Nereye bu saatte tam olarak?!
Tom:Cehennemin dibine!
Alvin:Ne bu artist artist hareketler kendine gel bu saatte dışarı çıkarsan ben seni cehennemin dibine yollarım git yat benim sinirimi bozma!
Beni dinlemeyip kapıya gitti bende o anki sinirle elinden tutup odama çıkardım arkasındanda kapıyı kilitledim bağırdı bağırdı durdu salona geri indim.Herkes sesleri dinliyordu.
Alvin:Sende Toma bulaşma diye uyardım seni!Noldu yine neyi paylaşamıyorsunuz?!
Steve:Seni!
Alvin:Benimle ne alakası var?!
Draco:Steve yapma.
Alvin:Neyi yapmasın?!Anlat!
Steve:Yok birşey.
Alvin:İyi!Götlere bak ya bir araya gelmişler benimle alakalı birşeyi benden saklıyorlar!!
Tom:Alvin aç şu kapıyı!!
O nasıl bağırma be taa üst kattan odamdan sesi salona geldi.
Alvin:Kes sesini goril!!
Ses kesildi hayret ilk defa sözümü dinledi veya dinlemedi bilemedim.
Alvin:Draco sen benimle gel Steve kızlara oda ver ortalık bir yerde yatmasınlar sende git zıbar bir yerde sabahta sakın beni erkenden uyandırmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eyes to me // tom riddle hayal et
Fiksi PenggemarHareketsiz,kendimi ait olmadığım bir ev,bir zaman ve kişi gibi hissediyordum.Aynı zamanda ihanetçi,ben tam bir ihanetçiydim en büyük ihanetçi hemde.Kim bana inanırdı ki bu saatten sonra? Tom? hiç zannetmiyorum. Hayatımda daha önce hiç kendimden bu k...