(Ya bari vote vermiyorsunuz yorum yapın ya vote vermiyorsunuz ama okuyorsunuz sadece basıcaksınız bir kere ya başka birşey yok)
Kafam baya gidikti ne dediğimin farkında bile değildim ama Tom beni izliyordu bende salak salak gülümseyip duruyordum.
Dolly:Sonra işte çocuk çok koştu tabi bunlar olurken senin haberinin olmaması gerekiyordu bizde gizliden yürütmüştük ama mal Alvin kabul etmeyince çocukta okuldan gitmişti aslında yakın arkadaştınız.
Draco:Bende diyorum niye durduk yere gitti.
Tom:Pekala konuşmanız bittiyse bence gidelim yoksa burda biraz daha kalırsak ben şu karşıdakilerle biraz sorun yaşayacağım gibi geliyor.
Draco:Kim varki karşıda?
Karşıda kim olabilir diye düşünmedim bile çünkü tahmin ediyordum.Tomun şüphelendiği kim olabilirdi ki tabiki de.Erkek.Erkek olması yeterliydi onun için.
Alvin:Ya ben gitmicem!
Tom:Alvin hadi!
Alvin:Gelmiyorum bok gelirim!
Tom:Alvin gidiyoruz hadi!
Sözünü bitiremeden bir grup erkek buraya doğru geliyordu ve bir tanesi gelip kolunu omzuma koydu.
X:Selam güzelim.
Alvin:Ay selam.
Hala sarhoştum ne diyodum amk.
X:Bizim masaya geçelim mi?
Alvin:Ay sizin masa mı vardı şögqhqosniqoğ.
Elime doğru uzanınca Tomun çocuğu ittiğini görmüştüm.
Tom:Sen kimsin benim olana dokunuyorsun!!
X:Sadece biraz eğlenecektik.
Tom:Ben sana eğlenmeyi gösteririm.
Diğer gruptakilerde gelince kavga büyümüştü Draco farklı bir çocuğu dövüyor Tom ise başka bir çocukla uğraşıyordu.
Tom:Seni kendi ellerimle öldürürüm!!
X:Denesene!!
Dolly:öqğeıpqnsğosnwhlwpzj.
Alvin:Napıyo bunlar?
Dolly:Ay kavga ediyorlar şu sarışın fena değilmiş he!
Alvin:O senin sevgilin Dolly ay benimde ikizim dimi şöpqbsiwnağwosbiq.
Dolly:Öylemiymiş şpqjsoanwppqhwkq.
(Bunlar neden böyle gülüyor demeyin çünkü ben öyle istiyorum ve diğer türlü samimiyetsizce geliyor)
Alvin:Ya ben biraz daha dans etmek istiyorum!
Dolly:Ay bir dur!
Alvin:Ay nolmuş bunlara kırmızı gözüküyorlar.
Dolly:Ay harbi öğk midem kalktı.
Tom:Yürü!!
Alvin:Ay ne bağırıyorsun be!
Tom:Seninle sonra konuşucaz tut elimi cisimlenicez.
Alvin:Ay hayır ya cisimlenince midem bulanıyor gerçi şuanda çok bulanıyor ama.
Tom:Alvin elimi tut!!
Hep beraber Tomun odasına cisimlenmiştik ama çok uykum vardü hemen yatmıştım Dolly ve Draco gitmişlerdi.
Tom:Of napıcam ben seninle?
Sabah uyandığımda başım çatlıyordu.Tom yanımda yatıyordu üstümde hala daha dün giyindiğim elbise vardı Tomda aynıydı.Dün gece ne olduğunu bir an aklıma getirdim neler söylediğimi Tomun kavga ettiğini ve daha fazlasını bitmiştim ben Tomu uyandırmadan kalkmayı denedim ama başaramadım kolumu tutup tekrar yatağa düşmemi sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eyes to me // tom riddle hayal et
FanfictionHareketsiz,kendimi ait olmadığım bir ev,bir zaman ve kişi gibi hissediyordum.Aynı zamanda ihanetçi,ben tam bir ihanetçiydim en büyük ihanetçi hemde.Kim bana inanırdı ki bu saatten sonra? Tom? hiç zannetmiyorum. Hayatımda daha önce hiç kendimden bu k...