50'

241 14 34
                                    

Tom Dollyninde önlüğünü benimki gibi bağladı.Sonra yemek yapmaya koyuldu ben arkada mal gibi ayakta bekliyordum.
Sanki birşeyin ucundan tutuyormuş gibi oysaki hiçbir şeye elimi bile sürmemiştim.

Dolly:Alvin kremayı dökermisin zahmet olacak ama.

Alvin:Ya benide çok yordunuz ama hep ben yaptım ya bune.

Azcık daha zorlarsam Dolly kafamı tencereye sokacak gibiydi.Dracoda hiçbir şey yapmıyordu sadece ikisi yapıyordu.
Vay be analar neler doğuruyor görüyormusun?Gerçi o yönden Tomun hep bir eksik tarafı vardı.Ne annesi ne babası vardı.Çok zenginlerdi ailesi çok tanınıyordu belki ama Dollyide o büyütmüştü sonuçta,aralarında yaş farkının çok olmamasına rağmen.
Bakıyordumda Dolly gerçekten çok hamarattı.Lan ben neden değilim?Tom niye yemek yapan kızları çekici buluyor peki?!Buna ne demeli kesinlikle birgün ona yemek yapmalıydım hatta bence mümkünse yarın erken kalkıp herkese hamarat tarafımı göstermeliydim.
Kesinlikle bunu yapmalıydım.Kremayı alıp bıçakla uç kısmını kestim.Tam tek gözümle içinde ne gibi birşey var edasıyla içine bakarken Dolly alttan yavaşca kutusunu sıktı.Sıktı ama sıkmaz olaydı yüzüm krema oldu?!Şaka mı bu hamaratlığımızı konuşturalım dedik olana bak?!

Alvin:Dolly napıyorsun?!

Dolly:Önüne geleni çok incelemeyeceksin aslanım.

Alvin:Ya salakmısın rimelime geldi!!Kör olucam!

Etrafıma baktığımda arkada gülmekten canı çıkacak olan Dracoyu gördüm sinirimi bozuyordu bu sıralar çok gözüme batıyordu zaten.Steve gülmemek için dudaklarını ısırmış başka şeylere bakmaya çalışıyordu.Kafamı olabildiğince yavaş bir şekilde Toma doğru çevirdim eğer ki gülüyorsa kafasını musluğun altına sokardım.Bunu yapardım gerçekten yaşanırdı.Kafamı son hamle ile çevirince oda kafasını diğer tarafa çevirdi.Gülüşünü saklamak için ses çıkmıyordu ondan belki ama eminim gülmemek için zor dayanıyordu.Lanet gelsin bir daha mutfağa girersem.Kızım senin neyine zaten mutfak ya?!

Alvin:Hepinizi geberticem özellikle seni duydun mu beni!!

İşaret parmağımı Toma doğru salladım.

Alvin:Sen neye gülüyorsun tam olarak?!
Hayırdır yani noldu çok mu komik?!
Söylesene bizde gülelim neye gülüyorsun?!

Böyle konuşunca arkadan Draconun gülme sesleri daha fazla yükseldi.Steve daha çok kıkırdamaya başladı ve hiçbir şeyden eksik kalmayan çocuklarımın babasıda onlara uydu.

Alvin:Ya bırakıyorum ben bu işi ya mesleğimin son günü bugün!

Dolly:Başlamadan bitti desene.

Alvin:Dolly bana bak bugün gözüme çok güzel geliyorsun valla aşık olurum sana görürsün!

Dolly:Sustum.

Alvin:Senide gerçekten boşarım Tom duydun mu beni?!

Steve:Başlamadan bitti desene.

Dollynin söylediğinin aynısını söylemişti.
Dolly ona dönünce samimi şekilde göz kırptı.(Başka bir yorum çıkaranın götünden girerim)

Alvin:Gerizekalılar! Siz kendinizi çok zeki falan mı zannediyorsunuz!

Draco:Evet.

Alvin:Ne var yani ben mutfakta çok hamarat olmayabilirim ama başka şeyleri güzel yapıyorum yani.

Tom:Tamam tamam sen önlüğü çıkar kalanını ben hallederim.

Alvin:Sana da aşk olsun yani.

Tom:Yine napmışım ben?

eyes to me // tom riddle hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin