Tom:Ne demek izin vermiyorum?!
Draco:Benim kardeşim değil mi izin vermiyorum sizinle kalamaz!
Alvin:Draco buna sen mi karar veriyorsun?!
Draco:Bundan sonra evet!
Alvin:Ne demek bundan sonra evet?!
Draco:Seni bana emanet etmediler mi zaten istediğimi yaparım!
Alvin:Saçmalamayı kes artık ve her ne olduysa eski haline dönmeni istemiyorum duydun mu beni?!
Draco:Ben her zaman aynıydım sadece bir süreliğine aklım karışmıştı ama geçti.
Bunu Dollye bakarak söylemişti onun gözleri dolmuştu Dracoya kaş göz yaptım ama beni görmezlikten geliyordu.
Tom:Yeter bu kadar gece gece Alvin benim yanımda kalıyor!
Draco:Alvin benim yanımda kalacak!
Alvin:Bana fikrimi soran var mı acaba?
Beni duymuyorlardı.
Draco:Bundan sonra bizimle hiçbir şey konuşmayacaksınız hiçbir şekilde alakanız olmayacak.
Karnım zaten çok ağrıyordu birde üstüne hamileydim birisi ordan çekiştiriyordu birisi diğer taraftan dayanamıyordum.
Alvin:Ben hamileyim!
Hepsi bir anda bana döndü ama en çok yüzüme Tom yaklaştı.Dollynin bile arka tarafımdan nefes sesini işitiyordum.
Draco:Ne?
Alvin:Hamileyim diyorum.
Draconun arkasından geçip kapıyı kapattım ve yatağa oturdum Tom önüme geldi dizlerinin üstüne oturdu ellerini kucağıma koydu.
Tom:Alvin sen hamilemisin?
Yüzümü saklayarak ve başımı eğerek olumlu anlamda salladım.
Draco:Nasıl yani bana söyledikleriniz doğru değilmiydi bir dakika.
Alvin:Konuşmak istemiyorum ben bıktım sizin bu saçma salak bitmeyen kavgalarınızdan sorunlarınızdan! Hamileyim işte!
Draco:Ne demek hamileyim işte bu kadar kolay mı?!
Alvin:Napıyım Draco?! Ne bekliyorsun?!
Draco:Hamile olduğuna eminmisin bizi kandırmıyorsun dimi ortamı yumuşatmak için?
Alvin:Hayır.
Tom ellerini kucağımdan çekti ve karşı yatağa oturdu.
Alvin:Ben sizden özür dilerim bugün aslında o test sonucunu tuvalette ilk ben bakmıştım sonra şey oldu ben onu soğuk suya koydum biliyorum bana çok kızıcaksınız ama-
Devam edemedim Tom bana büyük bir hayal kırıklığıyla bakıyordu.
Alvin:Ben gerçekten çok özür dilerim korktum.
Draco:Neyden korktun tam olarak?!
Alvin:Ben bilmiyorum yani daha çok erken.
Draco:Aldırcakmısın?
O an Tom bana baktı bende ona baktım ama sonra bakışlarımı kaçırdım.
Draco:Umarım aldırmayı düşünüyorsundur şuan çünkü başka bir yolu yok duygusal düşünme!
Yine Toma baktım o benim vereceğim cevabı bekliyordu ama benim verebileceğim bir cevap yoktu.
Dolly:Alvin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eyes to me // tom riddle hayal et
FanfictionHareketsiz,kendimi ait olmadığım bir ev,bir zaman ve kişi gibi hissediyordum.Aynı zamanda ihanetçi,ben tam bir ihanetçiydim en büyük ihanetçi hemde.Kim bana inanırdı ki bu saatten sonra? Tom? hiç zannetmiyorum. Hayatımda daha önce hiç kendimden bu k...