22'

557 27 54
                                    

Marry demesiyle yüzüm düşmüştü belli etmemeye çalışsamda Tom direk olarak bana bakmıştı ve yüz ifademi görmüştü.
Bende ona baktığımda gözleri tepkimi ölçmek ister gibi bakıyordu.Sadece gözlerime bakıyordu.

Tom:Ben konuştum Marry ile ayrıldık.

Dolly:Ne?

Tom:Öyle olması gerekiyordu öyle oldu.

Alvin:Nerde?

Tom:Bilmiyorum şuanda nerede olduğunu.

Hepsi normal duruyorlardı aslında şaşırmamıştım çünkü Tom zaten bana ayrılacağını söylemişti.Hiçbiri birşey demeden ordan koşarak ayrıldım Marryi bulmam lazımdı onunla konuşmam gerekiyordu çünkü.Ama bir türlü bulamıyordum nereye gitmiş olabilirdi bu kız.Sonra aklıma bizim odamız geldi ve hemen odaya girdim.Girdiğimde odada Tomun yatağına yatmış ve uyurken buldum gözleri şişmişti.Aslında belki de kızın hayatını mahvetmiştim belki de doğru olan hiç aralarına girmemekti.En doğrusu buydu.Marryi yavaşça kaldırdım yerinden.İlk başta sustu cevap vermedi ama sessizliği ben bozdum.

Alvin:Marry iyimisin?

Marry:Alvin konuşmak istemiyorum.

Alvin:Marry ben özür dilerim.

Marry:Senin sorunun değil bu Tomun sorunu.

Marry ile uzun uzun konuştuk tam yarım saat konuşmuştuk ona Tom ile görüşmeyeceğime inandırmıştım çünkü Marrynin Toma ihtiyacı vardı görebiliyordum.Ben belki dayanabilirdim ama Marry buna dayanamazdı bunada emindim bir şekilde devam ettirecektim Toma olan sevgimi bir şekilde yenecektim ne kadar uzun sürse bile çünkü Marrynin hayatını mahvetmeyede hakkım yoktu aslında bu Tomun suçuydu ama cezasını ben çekecektim.Sonuçta sevdiğim kişi için değerdi.Marrye Tom ile konuşacağımı bir şekilde halledeceğimden bahsetmiştim.Oda zar zor kabul etmişti sanki kızda kendimi görmüştüm belki Tom benden nefret edecekti unutacaktı beni ama Marryi öyle görünce içimde bir acı hissettim.Marryi odasına gönderdikten sonra odaya Tom geldi ve kapıyı kapattı.

Tom:Alvin?

Toma arkam dönüktü ve yavaş yavaş bana doğru yaklaşarak kollarını karnıma sardı ve beni boynumdan öptü.Tomu çok seviyordum napacaktım bilmiyordum ama bir şekilde halledecektim onuda bu gerçeğe inandıracaktım.Tomu kendi ellerimle Marry ile bir sevgi kurmasını sağlayacaktım.

*Yazar Notu:Canım sıkıldığı için ayırmak istedim biraz sürünsünler(Aslında bu yoktu öyle bir içimden geldii)*

Alvin:Tom napıyorsun?

Tom:Sevgilimi öpüyorum.

Alvin:Tom biz sevgili değiliz biz hiç birşey değiliz anlıyor musun beni!!

Tom:Sakin olur musun?

Alvin:Ben gayet sakinim!!

Tom:Bağırmadan konuş.

Alvin:Tom aramızda hiç birşey yok tamam mı?!!

Tom çok afallamıştı sanki soğuk bir rüzgar esmişti yüzüne.Daha fazla bir açıklama yapmak istemediğim için hemen odadan dışarıya çıktım nereye gidecektim bilmiyordum ama en yakın yer Draconun odası geldi oraya girdim ikiside birden bana baktılar yanlış zamanda gelmiştim belli ki çünkü tam öpüşmek üzerelerdi tam çıkıcakken Draco kolumdan tutup kapıyı kapattı.

Draco:Noldu?

Alvin:Yanlış zamanda geldim siz devam edin ben gidiyim.

Draco:Alvin birşey mi oldu?

eyes to me // tom riddle hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin