X Erkeği:Yani sonuçta çocukluk arkadaşıyız Dracoyla bana izin vermedi benim yerime sen aldın.
Alvin:Pardon ben eşyamıyım? Aldı derken ne demek istiyorsun anlamadım.
Ayrıca son kere tekrarlıyorum Dracodan izin alan yoktu isteseydim seninlede olmanın bir yolunu bulurdum ama istemedim.Ben Draconun malı değilim ondan izin alacak da değilim.O kafasına eseni yapıyorsa bende istediğimi yaparım değil mi?Draco kafasına bana çevirdi o an herkesin bize baktığına yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.Bana baktı uzun uzun ve sonunda 'aynen' dedi.Kafasını geri önüne çevirdi.
X Erkeği 2:Dolly var mı sende bir çocuk?
Mady hariç hiçbiri Dolly ve Draconun sevgili olduğunu bilmiyorlardı.
Tom:Kızların erkek arkadaşlarını konuşmaya mı geldik?
X Erkeği 2:Neyse.
X Erkeği:Alvin baya büyümüşsün sen.
Tom:Aynen baya büyümüş çok büyümüş!Küçük kalmayacaktı ya!
X Erkeği:İlk senelerden beri tanıyorum ben Alvini sadece bu seneden değil.
Tom:Ee?
X Erkeği:Öyle yani.
Alvin:Öhm.
Mady:Ee napıyorsunuz kızlar?
Alvin:Ne napıyoruz yemek yiyoruz işte.
Mady:Of canım çok sıkılıyor burda arada bir yanıma gelin hepsi erkek herşey konuşulmuyo bunlarla gerçi Draco beni dinliyo her derdimi anlatıyorum ama olsun yinede tek kız olmak kötü.
Alvin:Ya ne büyük sorun.
X Erkeği:Bu arada gerçekten hiç uğramıyorsunuz yanımıza yani çekinmezsinizde biliyorum.Hayır yani herşeyi geçtim nerde o eski üçlü kız grubumuz?Madyi tek bıraktınız ayıp oldu bak kıza.Gelin yanımıza Dracoda burda.Hem aramıza yeni biri katılmış ne güzel hep beraber gezeriz.
Alvin:Hiç zannetmiyorum.
Mady:Of gerçekten çok sıkılıyorum.
Alvin:Draco var işte ne güzel sıkılmazsın Mady niye öyle dedin ki şimdi?
Mady:Yani tamam Dray var ama en azından bir tane daha kendi cinsimden birisi olsaydı daha da güzel olabilirdi.
Alvin:Dray derken?
Mady:Ağzıma takılmış pardon.
Alvin:Takılmasın ağzına bir dahakine.
Sofradaki herkes biliyordu ki Dracoya bir tek ben Dray diyordum başkası demezdi.
Bu sefer Draconunda bakışlarını üzerimde hissettim.Mady:Yani ağız alışkanlığı.
Alvin:Ağız alışkanlığı derken?
Mady:Yani şeyden-
Draco:Tamam uzatmayın.
Alvin:Pardon uzatmayalım neden çünkü sen öyle istedin değil mi?
Mady:Öyle demek istemed-
Alvin:Sen bir sus artık ya sen kimsin?
Sen kendini ne zannediyorsun?
Sen kimsinki kardeşimle konuşurken araya giriyorsun?Mady:Alvin ben-
Alvin:Sen Dracoyu kendine ait zannediyorsun ve onun seni asla bırakmayacağını düşünüyorsun!
Draco:Alvin ne alakası var?
Alvin:Çok alakası var!
Mady:Ben sadece öyle demek istemediğini söyleyecektim.
Alvin:Söyleme sana ne gerek var?!
Konuşma yani mümkünse açma ağzını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eyes to me // tom riddle hayal et
Fiksi PenggemarHareketsiz,kendimi ait olmadığım bir ev,bir zaman ve kişi gibi hissediyordum.Aynı zamanda ihanetçi,ben tam bir ihanetçiydim en büyük ihanetçi hemde.Kim bana inanırdı ki bu saatten sonra? Tom? hiç zannetmiyorum. Hayatımda daha önce hiç kendimden bu k...