"inan bilmiyorum"
Rose
evet sayın seyirciler
Jennie'ye erkek beğendirme programına hoş geldiniz
hemen başlamak istiyorum
ilk adayımız
Harrykendisi bizimle yaşıt
doğum günü 4 ocak
en sevdiği ders coğrafya
kendisi bizim okulumuzda ve kızlar genelde hep arkasında koşar
okulda en çok aşık olunan kişiler arasında 3.Jennie
1. kim?Rose
şey
Taehyunggörüldü
Rose
dayak yemeden devam edelim
2. adayımız
Minjungene bizden 1 yaş büyük, okula geç başlamış ve bizim okulumuzda
doğum günü 2 ekim
en sevdiği ders kimya
açıkçası kızlara yavşamayı çok seven biriRose
Veeeee
sonuncu yarışmacımızJennie
Sadece 3 kişi mi?Rose
yok kız
sana çok aşık var
ama biz Lisa'yla eledik
son 3'e bunlar kaldı.
NEYYSEKai
kendisi hem basketbolcu hem de manken
bizimle aynı okulda ve baya popüler
her ne kadar popüler olsada kızlar mal gibi Taehyung'un arkasından koşuyo
neyse
doğum günü 14 ocak
tüm dersleri sever ve hepsindede başarılıdır.
Yani özetle
mükemmelJennie
kai diyorumRose
belliydi
neysee
ben gibi size randevu ayarliyim
ama yarın okula gelmen gerek
ayarlicam ama size genede bir konuşunJennie
tamam
bu arada
Lisa nerde
yazmadı hiçRose
tuvalete gittide
tuvalet deliğine düştü heralde
çıkar boş ver
bide
ben sana Kai'nin numarasını vereyimJennie
tamamda
siz nerdesiniz
tatil bugünRose
Unnie'nin kafesindeyiz
gel hemenJennie
tamamdır geliyorum***
Tanrısal bakış açısı
Jennie uzandığı yatağından kalkıp aynanın karşısına geçti. Üzerine ne bulduysa geçirdi ve evden çıktı. Hava oldukça güzel olduğundan yanına topta almıştı. Kapısını kilitleyip Jisoo'nun kafesine doğru yola çıktı.
Yolda giderken Kai'nin instagram'ına bakıyor, fotoğraflarını inceliyordu. Kendini o kadar kaptırmıştı ki az kalsın direğe çarpıcaktı.
Çok geçmeden kafeye geldi. Camdan kızlara baktı. Onları görünce hızlıca dükkana girdi. İlk iş olarak servis yapan Jisoo'ya selam verdi. Sonrasında kızların yanına gitti. Yan yana oturan Rose ve Lisa'nın karşısındaki sandalyeye oturdu.
oturur oturmaz "Ayarladın mı?" dedi Jennie Rose'ye karşı. Rose ise ona side eye bakışı atmış ve ardından sorusuna cevap vermişti.
"Sakin"
Jennie sıkıldığından etraftaki insanlara baktı. Çoğu çiftti. Jennie istemesede baktığı çiftlerde Taehyung ve kendisini görüyordu. O sıradada Jisoo servis işlerini bitirmiş ve kızların yanına gelmişti. Jisoo'nun geldiğini gören Lisa hemen konuşmaya başlamıştı.
"unnie yardım lazım mı?"
Jisoo minik bir tebessümle cevap verdi. "Teşekkürler bebeğim ama gerek yok"
Lisa, Jisoo'nun ona bebeğim demesinden etkilenmiş olucak ki Rose'nin üstüne doğru bayılma taklidi yapmıştı. Rose ise her zaman yaptığı şeyi yapıp side eye atmıştı.
Jennie olanlara samimi bir tebessümle bakıyor ve ne kadar güzel arkadaşları olduğunu düşünüyordu. Çok geçmeden elinde top olduğu hatırlamış olsa gerek elindeki topu havaya kaldırıp "hadi gelin oyun oynayalım" dedi.
Jisoo yüzünden düşmeyen gülümsemesiyle "üzgünüm, dükkan kalabalık. Siz oynayın. Sizi oynarken izlemek çok eğleneceli. Hem çok önemli işim var."
Rose hemen olaya atladı. "uuu ne işi o? yoksa Haein buraya mı gelicek?"
Jisoo kaşlarını çattı. "beni mi dinliyorsun sen?" dedi.
Rose ise sırıtışı ile cevap verdi. "kulak misafiri oldum canim" dedi.
Jisoo'nun sinirli bakışları devam ederken dükkanının çalan çanı ile hepsi kapıya döndü. Bu gelen Haein'di. Jisoo gelen kişiyi görünce koşarak ona sarıldı. Kendisine sarılan minik Jisoo'yu gören Haein'de ona karşılık verdi.
Lisa, Rose ve Jennie önlerine döndüler. Jennie topu kızlara gösterdi ve karşıdaki parka gitmek için kapıya yöneldi. Çıkmadan önce Haein'e mesajda bırakmıştı. Zar zor yetiştiği kulağına yetiştip "hayırlı işler enişte" dedi.
Haein utanmış olmalı ki iki saniyede kıpkırmızı olmuştu. Çok beklemeden kızlar parka gitmiş ve voleybol oynamaya başlamışlardı.
***
"o manşet senin götüne girsin" dedi Jennie Rose'nin kulağına. Rose ise gene ve gene side eye bakışı atmış ve topu havaya kaldırıp servis atmıştı. Çok temiz bir servis olmasına rağmen Lisa karşılayamamış üstüne üstlük topu kum havuzuna atmıştı.
"Mal bu" dedi Jennie
Lisa olduğu yerden bağırıp Jennie'ye cevap verdi. "EN AZINDAN SENİ GİBİ TIBBEN MAL DEĞİLİM"
Rose Jennie'nin önünde "Koy-du" adlı dansını yaparken Lisa çoktan gelmiş ve oynamaya başlamıştı.
***
Haerin ve Jisoo çifti>>>>>
Umarım bölümü beğenmişsinizdir🤍
🐚seviliyorsunuz🐚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal •T A E N N İ E•
ChickLit"ihanetin tedavisi, kahpeliğin bahanesi olmaz Taehyung..."