Jennie'den...
karnımın acısıyla karşımda duran kız çetesine baktım. Ama onlar hala karnıma tekme atıyorlardı. Diğer kızlar beni döverken başkanları öylece durmuş nasıl dövüldüğümü görüyordu.
"daha sert vurun, sevgilimle bu kadar yaklaşmasının cezası ağır olucak"
Joy...
Zor zor nefes aldığın yerde konuşmaya çalıştım."biz... Ahh! sa-dece... arkadaşı- AHHH!" Konuşurken ara ara nefes alıyor yediği tekmelerdende kelimeler arasına inlemelerim giriyordu.
"Jennie Kim, Jennie Kim, 4 yıldır hep yanlış sularda yüzdün. Artık sana bir ceza vermemiz gerekiyordu."
Joy bana doğru yaklaşıyordu. O yaklaşırken ben ise karnımın acısı ile uğraşıyordım.
"Taehyung'tan hoşlandığını hepimiz biliyoruz"
Joy yanıma gelmiş ve çömelmişti. Ondan önce gelen parfüm kokusundan dolayı boğulacak gibiydim.
Joy eli ile çenemi kavradı ve yüzümü kendisine çevirdi. Vücudum ise acı ile kıvranmaya devam ediyordu.
"bir daha Taehyung'umun yanına yaklaşma"
Derin derin nefesler veriyordum. Şu anki durumda onu dinlemediğimi mi sanıyordu?
"sonun bundan daha beter olur!"
Joy yanımdan uzaklaştı. O köle gibi yanlarında duran iki kızdan biri Joy'un peşine giderken diğer karnıma bir tekme daha geçirip Joy'un yanına koştu.
Cenin pozisyonunda kalkamaz haldeydim. Ağladım. Canımın açıcı için değil, Taehyung'a aşık olduğum için ağladım. Göz yaşlarım buz gibi yerle buluştuğunda yerden kalkmaya ve yakınımda duran sandalyeye uzanmaya çalıştım.
Sandalyenin üzerinde ki telefonuma uzandım. Zor olsada almıştım.
"İnan bilmiyorum"
Jennie
yardım edin
okulun deposundayımGörüldü✅
***
Yerde acı içinde kıvranmaya devam ettim. Kısa bir süre sonra koşma sesleri duydum. Kapının açılması ile kapıya döndüm.Rose ve Lisa...
Yanıma koşa koşa geldiler.
"Jennie iyi misin?"
"kim yaptı bunu sana?"
"Nasıl seni böyle bir hale getirebilirler!"
"noldu?"
"niye dövdüler?"
Lisa ve Rose'nin ard arda soruları yüzünden daha çok daralmıştım. Hala derin nefesler verirken onalara bağırdım.
"Susun bir!"
İkiside anında susmuşlardı. Meraklı bir o kadarda kızgın gözlerle bana bakmaya devam ettiler.
"Joy..."
"Vay cadaloz" Dedi Rose ayaklanırken. Hemen kolundan tuttum ve çömelmesini sağladım.
"Anlatmama izin ver"
Yere çömeldi. İkiside beni dinlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal •T A E N N İ E•
Chick-Lit"ihanetin tedavisi, kahpeliğin bahanesi olmaz Taehyung..."