19

44 3 2
                                    

"inan bilmiyorum"

Jisoo
e şimdi nerede Taehyung? Seni böyle bırakıp gitti mi?

Jennie
hayır be
eczaneye gitti
ağrı kesici ile krem alıcak

Lisa
e sen götünün üstüne düştün
götüne krem sürersen nasıl oturucan ayakta da duramıyorum

Jennie
sandalyelerden destek alıp biraz ayakta dururum

Rose
onun adı sandalye değil Taehyung

Jennie
çok konuşuyonuz
ay gelecekte ki kocam geldi

Jisoo
iyi git zaten benim de sevgilim yanımdaydı

Rose
evlenin yeter da ben düğününüzde dans etmek istiyom

Lisa
Jimin'le mi?

Rose
sus

Jisoo
Ben evlilik teklifi edicem yakında

Lisa
sen sıkıntı etme

Rose
niye etmesin amk

***

Telefonu sessize alıp mutfağa giren Taehyung'a baktım. "hoş geldin" dedim gülümseyerek. O da gülümsememe karşılık verdi.

"Al bakalım" diyerek ilaç kutusunu bana uzattı. Aldım ve kutusunu inceledim. O sırada yanımada ki masaya bırakılınca kutuyu açtım ve bir ilaç aldım. Ağzıma atıp ardından su içtim. İlk yudum da ilaç gitmişti zaten.

"burada kalmamı ister misin?" dediğinde az kalsın ağzımıda ki suyu püskürtüyordum. Taehyung bu halimi görünce üzülmüş gibiydi. Onu istemediğimi düşünmüş olabilirdi.

"pekala-" sözünü kesmiştim.

"hayır hayır yanlış anladın. Benim evimde kalmayı çok istemezdin. Bir an sorunca şaştım" Gülümsemişti. Gerçekten gülümsemesi hayatıma renk katıyordu.

"sonuç olarak?"

"kalabilirsin" dediğimde gülümsemesi daha da artmıştı. Gülümsemesine karşılık verdim.

"ama sana yatak açamayacağım" güler yüzüm birde solmuştu.

"sorun değil ben açarım sen bana yastıkla pikenin nerede olduğunu söyle"

"odamda ki dolapta." dememle tekrar beni kucağına almıştı. Odama doğru ilerledi. Odaya gelince beni yatağa oturttu ve gösterdiğim dolaptan yastık ve pikesini alıp odamın ucunda ki kanepeye serdi.

Odamın ışığını kapattı ama açık olan perdeden dolayı ay ışığı içeri girip ortama hoş bir hava katıyordu.

İkimizde pikelerimizi belimize kadar çekmiştik. O sırt üstü bense ona dönük bir şekilde yatmış ona bakıyordum.

"bu gece ay çok güzel değil mi?"
dediğinde gözlerimi aya çıkardım.

"fazlasıyla..." demiştim aydan daha parlak olan gözlere indirdim gözlerimi. Taehyung'tan kaçmak labirentten kaçmakla aynı şeydi. Labirentin sonunda ödüller olurdu ama Taehyung'tan kaçışın sonunda ki ödül Taehyung'tu ve sanırım bana verilen en büyük ödüldü.

Betrayal •T A E N N İ E•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin