5.

112 12 13
                                    

Tanrısal bakış açısı

Jennie Kim aşkından yandığı bir daha uyanmıştı. Her zaman yaptığı gibi gözlerini tavana dikti ve öylece baktı. Jennie Kim'in bir ailesi yoktu. Sadece ablası vardı. Oda yurt dışındaydı. Jennie'ye 2 haftada 1 para yolluyordu.

Jennie sevgisiz büyümüş bir çocuktu. Muhtaçtı sevgiye. İlgi görmeden sürdürmüştü hayatını.

Jennie gözlerini tavandan çekti ve karşısındaki dolaba baktı. Yavaşça doğruldu. Gözlerini ovuşturdu ve yastığının altındaki telefonunu çıkardı.

"Lisa" kişisinden 104 mesajınız var"

"Rose" Kişisinden 258 mesajınız var"

"Taehyung" kişisinden 1 mesajınız var"

Jennie üşengeç biriydi. Tüm mesajları hayatta okuyamazdı. Bu yüzden sadece Taehyung'un mesajını okumaya karar verdi. Mesajın üstüne tıkladı ve şifresini girdi. Whatsapp uygulaması açıldı ve Taehyung'un sohbetine girdi. Jennie gördüğüyle ufak bir şok yaşamıştı.

"Özür dilerim"

Jennie telefonu yastığının üstüne bıraktı. Yataktan kalktı ve lavaboya ilerledi. Elini yüzünü yıkadı ve geri yatağına gitti. Yattı ve yorganı üstüne çekti. Telefonundan gene Taehyung'un sohbetine girdi.

***

Taehyung
özür dilerim

Jennie
Neden?

"Taehyung" kişisi çevrimdışı"

"Taehyung" kişisi çevrimiçi"

"Taehyung" kişisi yazıyor..."

Taehyung
dün için
Joy beni kantine yollamıştı.
O sırada yazmış
özür dilerim onun adına

Jennie
özür dileme ben Taehyung

Taehyung
barıştık mı?
Jennie
seninle küsmedim Taehyung
sadece biraz dargındım.

Taehyung
buna çok sevindim Jennie!
ama sana bir şey sormalıyım

Jennie
tabii Taehyung

Taehyung
ya Joy'a hediye alıcamda ne alıcağımı bilemiyorum bana yardımcı olur musun?

Jennie
|cidden mi?
Joy takıları, makyaj ürünleri, elbiseleri sever Taehyung ama sana elbise almanı öneririm sonuçta mezuniyetimiz yaklaşıyor.

Taehyung
çok teşekkür ederim Jennie
sen benim en iyi arkadaşımsın!

Jennie
|kalbimi kaç parçaya bölmeye çalışıyorsun?
buna sevindim Taehyung

***

Jennie kalbinin kırıldığını hissedebiliyordu. 19 yaşına kadar değer görmemiş bir kızın çok değer gösterdiği kişi kalbini bin parçaya bölmüştü.

Jennie'nin gözünden bir damla yaş düştü. Gelen yaşlardan dolayı gördükleri bulanıklaşıyor git gide yastığındaki ıslaklık artıyordu. Burnu tıkandığında tekrar doğruldu Jennie.

Başını aşağı eydi. Gözlerini sıkıca kapattı. Güçlü durmalıydı. Taehyung onun arkadaşıydı. Onu her daim desteklemeliydi. Ama bu Jennie için çok zor olucaktı. Özellikle konu sevgili ise...

Jennie kalktı ve lavaboya gitti. Kendini beklediği gibi kan çanağı gözleri karşıladı. O haline baktı. Acımıştı kendine. Yüzünü yıkayıp peçete ile kuruladı.

Lavabodan çıktı. Saate baktı.  14.28

Hiç bir şey yemediğini hatırladı. Pizza sipariş etti. Biliyordu. Sağlıksızdı. Ama Jennie üzüntüsü içinde kendini kaybetmişti.

çok geçmeden kapısı çaldı. Jennie kapıyı açtı. Gelen kuryeden pizzayı aldı. İçerdi geçti ve televizyondan program açıp izlemeye başladı. Sıkılmıştı. Televizyondan youtube'a girerek bir şeyler izledi. Ama bu çok uzun sürmedi. Jennie'nin telefona mesaj gelmesiyle televizyonu kapatması bir olmuştu.

***
"inan bilmiyorum"

Lisa
kızım sen
sen orospu çocuğu musun?
baksana yazdıklarıma

Rose
sen Jennie'ye
kaç tane mesaj yazdın?

Lisa
104 tane yazmışım

Rose
258
gene süperim ya

Lisa
kes be

Jennie
kızlar
beni öldürebilir misiniz?
ya da benim için katil tutun?

Rose
ne diyon
bu yazdıklarını gözün görüyor mu?
malak

Lisa
Uf kes be
geliyorum yanına

Jennie
gelme
senin hedefin var git çalış

Rose
benim tanıdığım Jennie'ninde hedefi vardı.

Jennie
eski Jennie tükendi piyasada bulunmuyor artık
üzgünüz

Lisa
Taehyung burda
geldi.
Siktir ya

Jennie
Joy'un yanına gitti
dimi

Rose
sen nerden biliyorsun

Jennie
Joy bana sevgili olduklarını söyledi.
Taehyung'ta Joy'a ne alabilirim diye bana sordu.
Büyük ihtimalle şimdi ya da birazdan hediyeyi vericektir.

Lisa
verdi
Jennie
görüşürüz.
görüldü
umarım

Rose
Jenjen sakın

Lisa
döverim seni

görüldü

Rose
orospu

Betrayal •T A E N N İ E•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin