"Taehyung"
Jennie
gelsene
Jisoo'nun kafesinin önündeki parkta voleybol oynuyoruzgörüldü 15.38
15.49
Taehyung
Joy'laydım.
onu eve bıraktım şimdi
gelememJennie
tamam
çok mu yorgunsun?Taehyung
işim var sonra konuşuruzJennie
|keşke hiç tanışmasaydık desem
|o güzel günlere yazık olucak
|iyi ki tanıştık desem
|bu acıları nereye sığdırıcaz
pekigörüldü
***
Tanrısal bakış açısı
Jennie oturduğu bankta telefona bakıyordu. Ağlamak istedi. Saçları yüzünü kapatıyordu. Rahatça ağlayabilirdi. Ama ağladığında hüngür hüngür ağlayacağını bildiğinden vazgeçti bu istekten.
kafasını kaldırıp voleybol oynayan iki kıza baktı. Çok eğlendikleri belliydi. Yüzlerinde gülümseme eksik olmazdı.
Jennie bankta oturmaya devam ederken elindeki telefonun ani şekilde titremesiyle irkildi.
***
"sohbet"Jimin
wow
bu grup toz tutmaya başlayacak yakında.Jungkook
harbi ya
eeeee
hayat nasıl?Jennie
bu ikili için mükemmel
Jungkook
senin için?
kendini neden çekmedin?Jennie
ne iyi ne kötü
orta işteJisoo
bankta boş boş oturmada onlara katılJennie
yakan top oynayalım diyorum
kızıyorlar bana
istemiyorum bunlarla oyun falanTaehyung
arkadana bak görürsün beni
gel istersenJennie
işin vardı senin?Taehyung
Hallettim
beklediğimden kısa sürdüJennie
tamam dur geliyorum***
Tanrısal bakış açısıJennie aldığı mesajlar bir hışım arkaya döndü. Dönmesiyle tek başına gördüğü Taehyung'un yanına gitti. Taehyung'u ilk defa böyle görüyordu. Joy yanında olmadan.
Jennie 32 dişiyle gülerken Taehyung'a doğru koşarak gitti ve kollarını açtı. Taehyung ise öylece durmuştu. Jennie Taehyung kollarını açmayınca üzülmüştü.
ona çok yaklaşmadan durdu. Bir umutla kaldırdığı kollarını indirdi. Yüzünde ki gülüşte son bulmuştu. Taehyung'un yüzüne hüsranla bakmaya devam etti.
"özür dilerim" diyebildi sadece.
"Joy seninle çok fazla yakınlaşmamı istemiyor Jennie, buluşabiliriz. Ama temastan kaçınalım. Bir dahakine daha dikkatli ol." diye cevap verdi Taehyung.
Jennie Taehyung'un yüzüne bakamıyordu. Kollarını bağlamış ve denize doğru bakmıştı. Sonradan gözlerini her zaman yanında olmasını istediği adama çevirdi.
"İstersen..." Yarıda kaldı Jennie. Devamını getirmek onun için çok zordu.
"İstersen bulamayabiliriz Taehyung. İşini garantiye almış olursun. Joy eminim ki buluşmamıza bile deli oluyordur."
Taehyung kaşlarını çatmaya başlamıştı. Jennie'nin böyle bir şey söylemedi belli ki hoşuna gitmemişti.
"en yakın arkadaşımsın Jennie, buluşmamıza izin vermese bile ben yine de gelirim." Dedi Taehyung kaşlarını havaya kaldırırken.
Jennie tekrar gözlerini Taehyung'tan çekti. Kafasını eğip yere baktı. içinden "en yakın arkadaş..." diye geçiriyor ve kalbine saplanan kazıkların acısına dayanmaya çalışıyordu.
***
arkadaşlar kusura bakmayın 6 gündür falan bölüm atmıyordum. Ablamın düğünü vardı. Koşturmacalardan yazamıyordum. Bu bölümüde kısa yazmak zorunda kaldım kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal •T A E N N İ E•
Literatura Feminina"ihanetin tedavisi, kahpeliğin bahanesi olmaz Taehyung..."