"icky"
Jisoo
Bu isim ne lan?Lisa
artık kard stanlemeye başladım
ve bundan sonra grup isme kard'ın son albümünün ismi olucakRose
bias kim?Lisa
Jiwoo'cuyuzRose
Ben Somin'ciyimJennie
BENDE SOMİN'CİYİMRose
2. Biasın ne?Jennie
BmRose
LAN BENİMDE
SHİPİN NE?Jennie
her shipe açığımRose
bırak Taehyung'u beni alLisa
dışlandım ya Jisoo'da evleniyo zatenJisoo
salak
Jungkook'un var yaLisa
OLABİLİRRose
tripkolik başladı yineJennie
harbi yaLisa
orospular ya
neyse ne demişler
"orospular gelir geçer"Rose
back stabberJennie
piçJisoo
aman bi susmadınız yaJennie
unnie sen gidip gelinlik baksanaRose
onu bunu bırakında
BEN NE GİYECEMLisa
nerde giycenRose
jisoo'nun düğünündeJennie
malJisoo
daha ben gelinlik almadımRose
sen hayatının aşkını buldun
ben hala bulamadım ya
güzel olmam gerekLisa
sen her halinle güzelsin bebekJennie
kocamı çalmaya çalışmaz mısın?Rose
ejisoo
şimdi ben atlardım da
benimde yakında kocam olucak
o yüzdenJennie
ay bir dakika kapı çalıyo***
oturduğum kanepeden kalkıp kapıya ilerledim. Kapıyı açar açmaz alkol kokulu Kai'yi görmem bir olmuştu. O kadar çok içmişti ki alkol kokusu 1 km uzaktan bile alınırdı.
"Kai?" diye sormuştum ama o sadece bana baktı. Birden beni kendine çekmişti.
"Beni bir kere öper misin Jennie?" diye sorduğunda kendimi gerçi çekmeye çalışıyordum ama durum daha da kötüleşmişti. Dudağımın üstünde baskı hissettim. Kendimi oldukça kötü hissetmiştim.
O sırada gözlerim dışarıda ki kişiye kaydı. Taehyung...
onu gördüğümü görünce koşarak uzaklaştı. Kai'yi bir hışımla ittim ve Taehyung'un peşinden koşmaya başladım.
Sokaklarda deli gibi koşturuyorduk. En sonunda ikimizinde nefesi kesilmişti. Taehyung konuşmaya başladı. Sesi oldukça soğuk ve toktu.
"öpüşmeniz yarıda kaldı. Çok özür dilerim."
"Taehyung, Kai sarhoştu. Onu ben öpmüşüm gibi konuşuyorsun" dediğimde arkasını döndü.
"ilerleyen zamanlarda sen öpersin artık. Size iyi eğlenceler" deyip önüne döndü. Yavaşça ona yaklaştım.
"Yapma" dediğimde bir hışım bana döndü.
konuşmamıştı. Gözleri gözlerime kilitlenmişti. Sonunda çıkışını bulduğumu düşündüğüm labirentte yoksa sadece aldanmalara mı kapılmıştım? Sanırım o çıkışı hiç bir zaman bulamayacaktım. Göz yaşlarıma hakim olmamıştım.
"pekela, seni tutmayacağım, zaten bana hiç güvenin yokmuş. Bana güvenmeyen biri ile bırak arkadaşı tanıdık biri bile olmam." Arkamı dönüp giderken konuşması ile durdum.
"ilişkimize arkadaşça bir ilişki gibi bakan biriyle hiç bir işim olmaz zaten" ona döndüğümde gözlerinden ateş çıkacak gibiydi.
"beni zorbalıktan kurtardığın günden beri aşıktım sana ben. Şimdi ben mi sana arkadaş gözüyle bakan oldum. Ben sana aşıkken sen bana kardeşim diyordun" dememle yüzünde ki kızgınlık gitmiş yerine şaşkın bir ifade gelmişti.
"bana aşkını itiraf etseydin her şey düzelebilirdi Jennie."
göz yaşlarımı silip ona baktım.
"korktum Taehyung, arkadaşlığımız biter diye çok korktum. Zaten sana aşıktım. Arkadaşlığımız biterse senden daha da uzaklaşıcaktım." bana sarılmasını beklerken o hiçte öyle yapmamıştı.
"ama bitirmeye çalıştın. Beni sevdiğini bile bile benden uzaklaşmaya çalıştın." demesiyle dolu gözlerle ona baktım.
"ama bizim iç-" cümlemi bitirmeme izin vermeden konuşmaya başladı.
"hayır bizim için iyi olan birbirimizden uzaklaşmamız değildi. Bana orda arkadaşlığımızı bitirilim dediğinde ben devam etmeni bekledim. Seni seviyorum demeni bekledim." Ona bir adım yaklaştığımıda geri gitmişti.
"izin ver tekrar olsun" dediğimde onunda gözleri dolmaya başlamıştı.
"sevdiğim kızı başka biri ile öpüşürken görmek yeterince acıttı zaten Jennie" çıldırıcaktım. Ses tonumu yükseltmiştim.
"Taehyung anlamak istemiyor musun?! kai'yi ben öpmedim" dediğimde sımsıkı gözlerini yumdu. Kafasını yere eğdi. Ağlamasını görememi istemiyordu.
"başka birine mi aşıksın Taehyung?" dememle kafasını kaldırdı. Gözleri kocaman açmış bana bakıyordu.
"başka birine aşık olsam sence böyle ağlar mıydım Jennie? ben kimse için ağlamam"
"ağlama o zaman, benim içinde ağlama." dememle bana sarıldı. Bu soğuk hala yorgandan bile sıcak olan vücudu ile bana sarıldığında üşüyen bedenim alev almıştı.
"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim" sarılmasına karşılık verdim. Sırtını sıvazladım.
"seni başka biriyle öpüşürken görmek acıttı Jennie. Bunca zaman sonra sana sahip olmuştum. Boşluğa düştüm."
"emin ol Taehyung. Eğer dudaklarım senin dudağından başka bir dudağa deydiyse benim iradem olmadan olmuş demektir."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal •T A E N N İ E•
ChickLit"ihanetin tedavisi, kahpeliğin bahanesi olmaz Taehyung..."