Jennie omzunda hissettiği dürtü ile birden uyandı. İlk başta nerde olduğunu anlamasada sonradan burasının kendi evi olduğunu gördü.
Onu dürten kişiye döndüğünde ise o kişinin hayallerini süsleyen adam olduğunu gördü. Taehyung...
Jennie gözlerini ovalarken Taehyung'u sorguya çekmeye başlamıştı.
"nasıl uyudum ben? Temastan kaçınmayacak mıydık? Neden kafamı bacağına yasladım?"
Taehyung, Jennie'nin bu sorular içerisinde kaybolduğunu anlayınca Jennie'nin kafasını göğüsüne yasladı.
Jennie Taehyung'un bu hareketine çok şaşırmış ama bir yandan da sakinleşmişti. Ortama ölüm sessizliği çökmüştü. İkiside konuşmuyor sadece karşıdaki duvarı ay ışığında inceliyorlardı.
"Bankta uyuya kaldın, bende seni eve getirdim." diye birden konuya girdi Taehyung.
"zaten seni ordan buraya kucağımda taşıyınca temas memas kalmaştı" diye devam etti.
"teşekkür ederim, ordan buraya beni taşımak zor olmuştur." dedi Jennie karşısındaki adama karşı.
"kendine haksızlık etme Jennie, gayet hafiftin. Bu hafiflik fiziğinden de anlaşılıyor zaten." dedi Taehyung karşısındaki kadının vücudunu süzerken.
Jennie bunu duyduğuna şaşırmıştı. Çünkü Taehyung'tan böyle bir iltifat beklemiyordu.
tek diyebildiği şey "teşekkür ederim" idi.Jennie bir den ayağı kalktı ve üstünü düzeltti. "Eve gidecek misin?" dedi.
Taehyung cebindeki telefondan saate bakarak:
"geç olmuş burda kalsam olur mu?""kalabilirsin." dedi Jennie ardından devam etti.
"sana yastık yorgan getireyim." deyip odasına gitti. Işığı açtı ve yastık yorganların bulunduğu o dolabı açtı. Taehyung'un Jennie'de olan sevdiği bir yastığı vardı.Jennie dolabın içerisinde yastığı aradı. Uzun zamandan beri Taehyung buraya kalmaya gelmediğinden Jennie yastığı biraz arkalarda bulmuştu.
yorgan ve çarşafta seçip Taehyung'a vermek için salona geçti Jennie. Elindekileri kenardaki tekli koltuğa koyup yatağı açmaya başladı.
O sırada Taehyung ise Jennie'nin başında bekliyordu. Jennie yatağı bitirdiğinde Taehyung birden yatağa atlayıp Jennie'ye gülümseyerek teşekkür etmişti. Jennie onun bu şirin haline gülümsedi. "rica ederim, ben odamdayım"
Jennie odasına doğru ilerledi. odasına gitti ve kafasını yastığa bıraktı. Ne kadar uyumayı denesede bir türlü uyuyamıyordu. En sonunde telefonunu alıp sosyal medyada gezinmeye başladı.
***
Merhabaaaa
bu bölümü kısa yazdım. kusura bakmayın. Başka bir kitaba başlamak istiyorum bu yüzden bu kitabı hızlı bitiricem. Normalde ilk başlarda konusu çok güzel olduğundan hızlı bitirmeyecektim. ama dediğim gibi.
neyse seviliyorsunuz🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal •T A E N N İ E•
ChickLit"ihanetin tedavisi, kahpeliğin bahanesi olmaz Taehyung..."