22 //F İ N A L //

35 4 3
                                    

"siktir git burdan" Diyerek kapımda ki Kai'yi itmişti Taehyung. Kai itilmesi ile yere düşmüştü. Nasıl oldurdu da hala kabımda bekliyor olabilirdi.

"gitmiyorum" diyerek yerden kalkmıştı. Taehyung derin bir nefes aldı. Kai'nin yakasından tutar tutmaz merdivenlerden aşağı attı.

"Taehyung!" istemsiz bir şekilde demiştim. Taehyung bana "ne?" dermiş gibi bakıyordu.

"sana sadece bakmış olsa bir tokat atardım ama bakmak yetmezmiş gibi öptüğünden hak ettiği buydu." Merdivenlerden aşağıya baktım. Kai inlemelerle ayağı kalkmaya çalışıyordu ama sonra aniden yere yatarak horlamaya başladı.

"hadi gel içeri gidelim" Taehyung'un demesi ile gözlerimi aşağıdan çektim ve ona baktım. Koşarak gittiğimden kapıyı açık bırakmıştım. İçeri girip kapıyı kapattım ve sırtımı kapıya verdim. Taehyung yanımda duruyordu. Elini yanağıma koydu.

"hem o şerefsiz adına hem de kendi adıma özür dilerim" dediğinde ona gülümsedim.

"inan ki o şerefsinizin yaptıklarını unutmam 1 salisemi bile almadı." dememle o da gülümsedi. Karşıma geçtiğinde kalbim çoktan güm güm atmaya başlamıştı.

"Emin misin? Sonuçta o pislik seni taciz etti" demesiyle başımı aşağı yukarı salladım.

"sen hiç merak etme" dedim. yavaşça bana yaklaştığını görünce bakışlarımı gözlerinden çekip dudaklarına indirdim.

"izin verir misin?" demesiyle şaşkınca ona baktım.

"Taehyung, ilk defa öpüşüyormuşuz gibi konuşma" dedim kaşlarımı çatıp. Bana gülmüştü.

Belimde hissetiğim ellerle dudaklarımızı birleştirdim. Kollarımı boynuna sarmıştım. Öpüşürken birden çekildi.

"bu gece burada kalabilir miyim?"

"istediğin kadar kalabilirsin" dediğimde bana gülümsemişti. Birden eğildi ve bacaklarımdan tutup beni kaldırdı. Oturma odasına girdi ve koltuğa oturdu.

"Biliyor musun Jennie? Seni tahmin edemeyeceğin kadar seviyorum" dediği ile güldüm.

"duygularımız karşılıklı fakat ben daha çok seviyorum" diyerek dudağına bir öpücük bıraktım. Tam geri çekildim derken kafama uygulanan baskıyla Taehyung'la dudaklarımız tekrar bileştirmişti.

Taehyung öpüşmemiz devam ederken ayaklandı ve yatak odama doğru ilerledi. Beni yatağa bıraktı ve ardından kendisi yattı.

"hep bu anın hayalini kurardım." demesiyle ona gülümsedim.

"benim anılarım daha farklı ben evlendiğimiz günü düşünürdüm hep, nasıl bir baba olabileceğini düşünür öyle uyurdum" dememle bana sarıldı.

"o günleri sabırsızlıkla bekliyorum"

"bende, ama o günlerin gelebilmesi için bu günün bitmesi lazım" dedim ve gözlerimi kapattım.

***

"Ah Joy çok güzel oldun" diye Misun'a baktım. Yıllar boyunca nasıl Joy'un yanında kalabilmişti bilemiyorum. Geri Joy'u çeken tek kişi Misun değildi.

"eee Jennie, sen bir şey demiyecek misin?" diyen Joy'a baktım. Beni kıskandırmak için yaptığını biliyordum. Ama ben kıskanmaktansa üzülüyordum.

"çok..." diyebildim tek. Joy bana gülerek bakıyordu.

"çok ne?" demişti sırıtarak. Yanımda ki Rose tamamladı cümlemi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Betrayal •T A E N N İ E•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin