Öncelikle bu benim ilk hikaye yazışım.Yanlışlarım olucaktır bu yüzden şimdiden özür dilerim.Ayrıca kitap mpreg,rahatsız olucaklar varsa okumayabilirler.Herkese iyi okumalar♡
Chan
Kapı zilinin sesi boş evde yankılanıyordu.Yatakta derin uykusunda olan çocuk yerinde biraz kıpırdandı.Kalkmak ve o kapıyı açmak istemiyordu.Gelen kimse geri gider düşüncesiyle geri uyumaya çalıştı fakat o sırada tekradan zil sesini duydu.Bu sefer gelen kişi sadece zile basmıyor kapıyı da yumrukluyordu.Yatmakta olan genç bu seslerle sırt üstü dönerek zonklayan başını elleri arasına aldı.Dün gece fazla kaçırmıştı ve şuan çalan zil ağrıyan başına hiç iyi gelmiyordu.Sessiz bir küfür mırıldanıp ayağa kalktı.Merdivenlerden aşağıya tek gözü kapalı inmişti.
"Ne var amına koyayım?"diyerek hızlıca kapıyı açtı genç."Küfür etme insanlık yapıp geldik buraya kadar.Hem sen niye daha hazır değilsin.Geç kaldık Chan"diye söylenerek içeriye girdi sarışın olan.
"Uyuduğum için olabilir mi acaba?Ayrıca ben senin abinim Lix bu yüzden ismimi söylemeyi bırak"
Felix oturduğu koltukta karşısında ki adamın söylediklerine gözlerini devirdi.Altı üstü aralında 2 yaş vardı niye bu kadar takıldığını anlamıyordu abisinin.Bakışlarını karşısında ki adama çevirdi.Yeni uyandığını belli eden dağınık siyah saçları ve şişmiş dolgun dudaklarıyla,duvara yaslanmış başını ovuyordu karşısında ki beden."Peki abiciğim sen niye hala hazır değilsin?"diye sordu.Ne kadar gitmek istemediğini bilse de abisi oraya gitmek zorundaydı.Aslında kendisi de gitmek istemiyordu ama abisinin yanında olmalıydı.Onu bugün yalnız bırakamazdı çünkü biliyordu,abisi tekrar dağılırdı.Daha yeni yeni topluyorken abisini tekrardan o halde görmek istemezdi küçük olan.
"Şimdi hazırlanırım.Kahvaltı yaptın mı sen?"diye sorarak kardeşine döndü Chan.Üstünde ki siyah takım elbise ve toplanmış uzun sarı saçlarıyla her zaman ki gibi çok güzel gözüküyordu küçük olan.Chan kardeşini her zaman fazla güzel bulmuştu.Yüzüne saçılmış yıldızlarıyla, kocaman parlak gözleriyle,kalp şeklinde ki dudaklarıyla ve güneşi andıran uzun sarı saçları sanki özellikle seçilmiş gibiydi.
"Changbin ile yaptım ama şimdi mutfağa gidip sana bir şeyler hazırlıyorum ve sende bu sırada duş alıp hazırlanıyorsun"diyerek ayaklandı küçük olan.Chan tam itiraz etmek için ağzını aralamıştı ki"İtiraz istemiyorum abi hadi"diyerek sözlerini ağzına tıkıştırdı Felix.Abisinin çok yemek yemediğini ve kilo verdiğinin farkındaydı,bu canını yakıyordu küçük olanın.Eski abisini çok özlemişti.O gerçek olan gülüşünü,gamzelerini,beraber yemek yemelerini,dışarıya çıkıp gezmelerini.Abisi ne kadar iyiyim desede onun iyi olmadığını biliyordu Felix.
Kardeşinin mutfağa girişini izledikten sonra saçlarını karıştırıp yukarıya doğru adımladı büyük olan.Her ne kadar söylemese de Chan kardeşine oldukça minnettardı.Belki kardeşi olmasa bunlara dayanamaz ve buralardan çekip gider bir daha asla geriye dönmezdi ama yapamazdı.Bu hayatta tek değer verdiği kişi,kardeşi buradaydı ve onu yanlız bırakıp gidemezdi.Aslında yanlız kalmayacağını biliyordu çünkü yanında Changbin vardı.
Dolaptan kıyafetlerini çıkarıp yatağına koydu Chan.Banyosuna doğru adımladı ve içeri girdi.Aynada dağılmış görüntüsüne baktı.Saçlarından,burnundan,dudağından,yüzünden genel olarak her şeyinden nefret ediyordu artık.Aynaya son bir bakış attı ve kıyafetlerini çıkarıp duş kabinine girdi.Hızlıca soğuk suyu açtı çünkü şuan sadece soğuk onu kendine getirebilirdi.
Yıkanırken bir yandan da yaşadıklarını düşünüyordu genç çocuk.3 yıllık sevgilisinin onu en yakın arkadaşıyla aldatması,aylarca onunla oyuncak gibi oynamaları ve şimdi de evleniyor oluşları.Chan Seungmin'i gerçekten çok sevmişti hatta aşık olduğunu düşünüyordu.Çok güzel giden ilişkileri bir anda tepetaklak olmuştu.Bir gün kardeşi ağlayarak kapısına gelmiş ve büyük olanın sevgilisiyle en yakın arkadaşını öpüşürken gördüğünü söylemişti.Büyük olan her ne kadar inanmak istemese bile kardeşinin böyle bir yalan söylemeyeceğini de biliyordu.Zaten gidip ikisine hesap sorduğunda reddetmemişlerdi bile.Üstelik Hyunjin karşısına geçmiş yakında evleniceklerini söylemişti.
Chan sadece neden diye sorabilmişti."Neden bana bunu yaptın Min?Beni hiç mi sevmedin?"diye sormuştu.Sevgilisi ise "seni sadece sevdim Chan ama ona aşık oldum"demişti.Chan bundan sonra bir şey söyleyememiş kendisinden nefret etmişti.Şimdi ise eski sevgilisi ve eski en yakın arkadaşının düğününe gidiyordu.
Derin bir nefes alıp suyu kapattı genç çocuk.Hızlıca duştan çıkıp giyindi,göz altlarına kapatıcı sürdü çünkü onlara kötü görünmek istemiyordu.Hazırlandığını anladığında hemen aşağıya kardeşinin yanına indi Chan.Kardeşiyle uğraşarak kahvaltı etmiş,evi hızlıca toparlayıp kardeşiyle evden çıkmıştı.
Seungmin'i bi süre harcayacağım ama sonra eski haline dönecek merak etmeyin😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Reviving Hearts'
Teen Fiction"Her yabancıya böyle kapıyı açar mısınız?"diye sordu küçük olan.Chan evine aldığı oğlanı dikkatlice inceledi.Onun kim olduğunu bilmiyordu,bilmekte istemiyordu zaten.Derin bir nefes alıp cevapladı küçük olanı"Eğer o yabancı ölü kalbimi bana hissettir...