Sana Çok Aşığım Yang Jeongin

70 10 4
                                    



Final 3.Kısım

"Psikolog işini bitirmekten emin misin?"

Masaya oturarak kahvesini yudumladı ve kafasını salladı"Psikolog ile konuştum.İlaçlar ve seanslar işe yaramış.Gitmeye devam edecek ama her hafta değil.Doktor iki ayda bir gelebilirsiniz dedi"

Hyunjin arkadaşının yanına geldi ve omzunu sıktı"Kolay şeyler yaşamadı fakat çok kısa bir süre atlatmadı mı sence Chan?"

Chan arkadaşına tebessüm ederek baktı"Bir an onu hiç iyileştiremeyeceğim sandım Hyunjin.Yani çok zordu ama pes etmedi ve ben buna çok minnettarım.Arada kabuslar görmeye devam  ediyor, ağlayarak kalkıyor ama bana sarılınca hemen sakinleşiyor"

Aklına gelen fikirle heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı"Chan onu buradan biraz uzaklaştırsak mı?"

Chan anlamayarak arkadaşına baktı.Hyunjin hızlıca devam etti"Hep birlikte bizim dağ evine mi gitsek?Hem şehirden uzak doğanın içinde hem de Jeongin'in kafası dağılır"

Chan arkadaşının söylediklerini mantıklı buldu"Aslında çok iyi olur bende bunalmıştım.Jeongin ile  konuştuktan sonra karar veririz"

"Nereye gitti ki?"

Chan meraklı gözlerle arkadaşına baktı"Seungmin'e bıraktım onunla vakit geçirmek istiyormuş.Birazdan almaya gideceğim gelmek ister misin?"

Hyunjin gülerek cevapladı"Bana öyle bakma Chan gelmeyeceğim"



Chan gülerek arabayı park etti"Bana öyle bakma gelmeyeceğim"

Hyunjin oflayarak arkadaşına baktı"Seni tilki kılıklıya söyleyeceğim"diyerek arabadan indi.Chan gülerek arkadaşını takip etti ve zile basmadan önce konuştu"Tilki kılıklı ne ya?"Açılan kapıyla Seungmin'e selam vererek konuştu"Jeongin'i almaya geldim"

Seungmin arkadaşını bağırarak çağırmış ve gelen diğer kişiye kaşlarını kaldırarak baktı"Şey ben evin anahtarını kaybettim de"

Chan kahkaha atarak arkadaşına döndü"Ne zaman kaybettin söylesene"

Hyunjin arkadaşının bacağına hızlıca tekme attı"Sen sussana"Seungmin gülmemeye çalışarak "Chan'da kalırsın o zaman"dedi.

Hyunjin arkadaşına bakış atarak kolunu dürttü.Mesajı alan Chan kahkasını kesti ve tebessüm ederek"Evden kovdum onu sevgilimle yalnız kalmak istiyorum bugün."Hyunjin hızlıca kafasını onaylayarak salladı"Gidecek başka yer bulamadım ama sende kovarsan sokakta yatabilirim tabi"

Seungmin gülerek yanına gelen arkadaşına veda etti"Yukarıda boş odam var gir hadi evsiz" Jeongin meraklı bakışlarla sevgilisine baktı.Chan gülerek sevgilisinin elini tuttu"Çok önemli değil ya Hyunjin anahtarını kaybetti"

Jeongin kıkırdayarak arabaya bindi"Daha iyi bir yalan bulamadı mı?"Chan arabayı çalıştırarak kafasını salladı"Hyunjin'den bahsediyoruz sevgilim.Mantık onda ne arar"

Jeongin gülerek konuştu"Yazık ya acıdım neyse Chan sahile gidelim mi?Canım dondurma çekti"

Chan onaylayarak yolunu değiştirdi.Sahile gelince ikili arabadan indi ve el ele tutuşarak yürümeye başladı.İkisi de çok huzurlu hissediyordu.Konuşmasalar bile beraber sessizliği paylaşmaktan mutlu oluyorlardı.Dondurmalarını boş ellerine alarak yürümeye devam ettiler

"Üniversite işini düşündün mü güzelim?"

Jeongin bakışlarını denizden sevgilisine çevirdi"Düşündüm ve daha fazla ertelememeye karar verdim çünkü bana iyi gelecektir.Hatta Seungmin ile bugün kitapları sipariş ettik"

Chan kafasını salladı ve ellerini ayırarak kolunu sevgilisinin omzuna atarak onu kendine çekti"Sana veteriner olmak çok yakışacak"

Jeongin hızlıca sevgilisinin yanağını öptü"Çok teşekkür ederim"

Chan küçüğünden böyle bir hareket beklemiyordu.Şaşkın gözlerle ona baktı"Ne için?"

"Beni sevdiğin ve yanımda olduğun için"

Chan adımlarını durdurarak sevgilisinin ellerini kavradı"Bana bunun için teşekkür etmemelisin. Teşekkür etmesi gereken birisi varsa o da benim"Tek elini sevgilisinin yanağına getirdi ve okşadı"Benimle kalmayı kabul ettiğin için sana çok teşekkür ederim ve sana çok minnettarım. Sen benim yıllar önce annemin gidişiyle öldürdüğüm kalbimi dirilttin.Kalbimi sana ait kıldın ve ben buna çok minnettarım sevgilim."Sevgilisinin dolan gözlerini görerek sözlerine devam etti"Ağlama.Jeongin sen ağlamayı değil gülmeyi hak ediyorsun.Ne olursa olsun bir daha sakın ağlama."Dudaklarını birleştirmeden önce fısıldadı"Sana çok aşığım Yang Jeongin"


Başladığımda konuya odaklı gidecektim fakat istediğim gibi olmadı ve konu çok fazla dağıldı.Bu yüzden artık uzatmak istemedim.İsterseniz Veda bölümünü isterseniz bu bölümü final olarak seçebilirsiniz..İlk kitabımdı ve biraz acemice oldu kusura bakmayın.Okuyan ve yorum yapan herkese çok ama çok teşekkür ederim(●ˇ∀ˇ●)








'Reviving Hearts'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin