Onu Benden Almak İstiyor

63 7 9
                                    


Seungmin evin içinde hızlı adımlarla dolanıyor,Jeongin'in gelmesini bekliyordu.Markete gitmişti ve hala gelmemişti.Chan'ın neye bu kadar öfkelendiğini de merak ediyordu.Bir kez daha telefonunu çıkardı ve Jeongin'i aradı ama telefonu kapalıydı.Seungmin endişeyle telefonunu indirdi ve odasına gidip montunu aldı.Zil sesiyle koşar adımlarla kapıya gitti"Jeongin sonunda geldin endişelendim"

"Jeongin burada değil mi?"

Seungmin kapıyı açtığında öfkeli Chan'ı beklemiyordu.Şimdi ben bittim diye düşünürken verecek cevap aradı"Markete gitmişti gelir şimdi.İçeri gelsene"

Chan öfkeyle soludu"Ne zaman gitti?"

Seungmin korkmuştu.Chan'ın öfkeli halini hiçbir zaman sevmemişti fakat bu hali daha da farklıydı.Onun bu davranışları Seungmin'i de korkutuyordu çünkü Chan'ı yalnızca bir kere bu haldeyken görmüştü.O da Felix'in kaybolduğu gündü.Kaybetme korkusu ve öfke birleşince Chan çok korkutucu oluyordu.Hyunjin'e korkmakta hak verdi"Ya-yarım saat önce"

Chan,Seungmin'in kekeleyerek cevap vermesi üzerine birkaç adım ileriye adımladı.Şuan fazla öfkeliydi ve Jeongin'i bulmalıydı"Yarım saattir yok ve sen kimseye haber vermedin mi?!"

Seungmin karşısında öfkeyle adımlayan adamla beraber geriye doğru gitti"Chan be-"

"Sikeyim!!Çocuk burayı bilmiyor ve sen onu yalnız gönderdin üstelik yarım saattir yok öyle mi?"

Seungmin korkuyordu.Chan şuan her şeyi yapabilirdi"Chan sen neye bu kadar sinirlendin?"

Chan gelen soruyla durdu ve karşısında ona korkuyla bakan adama çıkardı gözlerini"Onun buraya gelmesine neden izin verdin Seungmin?Ne planlıyorsun?"

Artık Seungmin'de korkmak yerine öfkeli hissediyordu"Sen ne demeye çalışıyorsun?"

Chan birkaç adım daha attı"Ben senin ne yapmak istediğini bilmiyorum mu sanıyorsun?Bu oyunlarına son ver Seungmin yoksa-"

"Yoksa ne yaparsın!?"

Chan gelen sesle arkasına döndü.Onu buraya kadar takip mi etmişti"Eşine sahip çık Hyun.Oyun oynamanızdan bıktım,usandım artık!" Seungmin'e dönerek devam etti"Olay çıkarmaya gelmedim sadece Jeongin'i alıp gideceğim"

"Jeongin evde değil!"

Hyunjin ikilinin öfkeli bakışlarını bozmak adına konuştu"Chan başka bir şey var değil mi?Sen Jeongin'in buraya gelmesine bu kadar öfkelenmemiştin"

Chan arkasına bakış atıp konuşmaya başladı"Bu sizi ilgilendirmez.Beni o markete götür Seungmin hemen!"

Seungmin kendine emir verilmesine sinirlenmişti.O hiçbir zaman kimseden emir almamıştı ve karşısında ki adamında ona emir vermeye hakkı yoktu.Fakat şuan merakı öfkesinden daha ağır basıyordu"Ne olduğunu söyle öyle götürürüm"

Chan pes edercesine nefes verip arabasına adımlamaya başladı"Sevgilisi geldi ve onu benden almak istiyor"

Flashback

"Chan ben Seungmin'e gidiyorum ve bir kaç gün dönmeyeceğim.Haberin olsun diye aramıştım ama görüyorum ki hiç aramamalıymışım"

Cevap veremeden telefonu yüzüne kapatmıştı.Jeongin'in niye onun yanına gittiğini bilmiyordu ve merak da etmiyordu.Tek istediği küçüğünün yanından ayrılmamasıydı.Birkaç kez daha aradı fakat telefonu açmıyordu.Sonunda pes etti ve mesaj atarak odasından çıktı"Bayan Kim,Hyunjin odasında mı?"diye sekreterine sordu.Sekreteri odasından çıkan patronuyla üstünü düzeltip ayağa kalkarak cevap verdi"Bugün gelmedi biraz rahatsızmış efendim"Chan gelen cevapla kaşlarını çatarak Changbin'in odasına yöneldi.Kapıyı iki kere tıklattı ve içeri girdi.

'Reviving Hearts'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin