3

763 63 131
                                    

Yorum yapmayı unutmayın.

Yazım hataları için özür dilerim

#Hyunjin Changbin'in erkeği

#####

Sabah vücudunda ki ve başında ki ağrılarla uyandı Changbin.
Başı zonkluyordu sanki, beyni yerinden çıkacakmış gibi

Elini üstünü örtdüğü örtünün altından çıkarmış ,gözünü bile tam açmadan alnına götürmüşdü.
Alnını hafif yaptığı baskıyla ovalarken,az da olsa gözlerini aralamıştı.

Başını yan tarafa çevirdiğinde yanında yatan çıplak hyunjin'i görmüş,gözleri irice açılmıştı.
Alnındaki elini durdururken yatakda dikleşmiş,kendi vücuduna bakmıştı.

Vücudu farklı boyutlarda izlerle ve ısırıklarla doluydu.
Bu ne demek oluyordu? Dün gece ne olmuşdu?

Gözlerini kapatarak bir kaç saniye beynini zorlamış,aklına gelen görüntülerle gözleri irice açılmıştı.
Siktir,gece Hyunjin'le sevişmişdi.

"Hyunjin "

Ses gelmeyince hyunjin'in çıplak omzuna elini yerleşdirmiş ,onu sarsmıştı.
"Hyunjin uyan"

"5 dakika daha"

Derin bir nefes almış ,daha sert bir şekilde Hyunjin'i sarsmıştı .
"Hyunjin uyan artık"

Hyunjin önce gerinmiş, sonra esneyerek gözlerini açmıştı.
Yatakda dikleşmiş yanında oturan kendi vücudunu çarfaflara sarmış Changbin'e bakmıştı.

İlk önce uykulu olduğu için hiç bir şey anlamasada sonra gece olanları hatırlamış,elini alnına vurmuşdu.

"Siktir ,biz ne yaptık?"

İkisi de yatak da bir-birine bakmadan oturup düşünürken, kapı tıklatılmıştı.
İkisi de kapının sesiyle irkilirken ,dışarıdan Chan'ın sesi duyulmuşdu.

"Çocuklar ,uyandıysanız hazırlanıp gelin"

Changbin önce yutkunmuş,sonra konuşmak için dudaklarını aralamıştı.
"P-Peki hyung"

Kekelediği için içinden kendisini söverken,Hyunjin yatakdan kalkmış,yerdeki kıyafetlerini toplamıştı.
"Şimdi hazırlanıp çıkalım çok şüphelenmesinler ,ama bu konuyu akşam konuşacağız"

Changbin belli belirsiz başını sallarken Hyunjin banyoya gitmiş ,kapını kapatarak suyu açmıştı.
O sırada Changbin'de yatakdan kalkmış ,çıplak kalmamak için akşam ki kıyafetlerini giymişdi.

Önce yatağın kirli çarşaflarını değiştirmiş, sonra odanın havalanması için pencereni açmıştı.
Yatağın kenarında oturup düşüncelere dalarken ,Hyunjin duşunu alarak odaya geri dönmüşdü.

Changbin Hyunjin'in geri dönmesiyle ayağa kalkmış,kıyafetlerini dolapdan alarak banyoya girmişdi.
Önce aynanın önünde vücudundaki izlere göz gezdirmiş ,duş aldıkdan sonra onları kapatmayı aklına not etmişdi.

Sıcak suyu açmış ,kıyafetlerini çıkararak duş başlığından akan suyun altına girmişdi.
Önce saçlarını yıkamış,sonra duş jeliyle vücudunu liflemişdi.
Kısa ve çabuk bir duş almış ,kıyafetlerini giyerek banyodan çıkmıştı.

Hyunjin'i odada görmeyince diğerlerinin yanına gitdiğini anlamış,aynanın önüne geçerek kapatıcıyla boynundaki izleri süngerle kapatmaya başlamıştı.

Süngeri tüm morluk ve ısırık izlerinin üstünde gezdirmiş ,hepsini kapattığına emin oldukdan sonra halka küpelerini takarak,saçlarını düzeltmişdi.
Şimdi diğerlerinin arasına katıla bilirdi.

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin