Umarım emeklerimin karşılığını bir gün fazlasıyla alırım.
Yazım hataları için özür dilerim
İyi okumalar.💗
#######
"Vücudunu"
Changbin duyduğu kelimeyle donarken,Hyunjin Changbin'in kulağına sıcak nefesini vermiş ,kulağının altına küçük bir öpücük bırakmıştı.
"Ne dediğini anlayamıyorum"
Changbin sesini düz tutmaya çalışırken ,Hyunjin başını geriye çekmiş,Changbin'in yüzüne bakmıştı.
"O geceni unutalım istedim ama, sonra ikimizinde fazlasıyla zevk aldığı aklıma geldi .Bence biz buna devam edelim"
Changbin boğazının kuruduğunu hiss ederken,elindeki t-shirtü biraz daha sıkmıştı.Bu duydukları gerçek olamazdı ,hiç gerçek gibi gelmiyordu.
Karşısında duran 'grup arkadaşı' ona yatak arkadaşlığı mı teklif ediyordu ,yoksa o'mu yanlış anlamıştı.
Beyninde dönüp duran sorular ,aklını bulandırırken ,cevap vermesi için hyunjin'e bakmıştı."Tamda düşündüğün şeyi söylüyorum Changbin-ah. Yatak arkadaşı olalım.
İstediğin zaman seni tatmin edeyim ,sende beni tatmin et.Hemen karar verme iyice düşün ,ne kadar zevk aldığını aklına getir"Changbin başını iki yana sallamış ,Hyunjin'i göğsünden ittirmişdi.
Böyle bir şeyi nasıl isteye bilirdi?"Saçmalama ,öyle bir şey olmayacak .O gece olanlarıda unut,ben çoktan unutdum çünkü"
Hyunjin üzülmüş gibi yaparak dudaklarını büzmüş ,Changbin'in kolundan tutarak onu kendisine çekmişdi.
Changbin Hyunjin'i itmeye çalışırken ,Hyunjin yeniden Changbin'i duvara yaslamış,çenesinden kavrayarak dudaklarına yapışmıştı.Changbin Hyunjin'in öpücüğüne karşılık vermezken ,Hyunjin büyük olanın alt dudağını dudakları arasına almış,emerek ısırmıştı.
Hyunjin'in ısırığı Changbin'in canını acıtırken ,küçük bir sızlanma dudakları arasından kaçmış,öpücüğe karşılık vermeye başlamıştı.
Hyunjin'in dudakları Changbin'in öpücüğüne karşılık vermesiyle gerilirken,kendini Changbin'e bastırmış ,üst dudağını emerek geri çekilmişdi.
Changbin yaptıkları şeyin yanlış olduğunu düşünürken,Hyunjin changbin'in dudağından, kendi dudağına bulaşmış olan çilekli nemlendiriciyi yalamıştı.
"Karşılık verdiğine göre sende bunu istiyorsun"
"Yok öyle birşey ,sadece refleks olarak yaptığım bir şeydi o"
Hyunjin gülerek başını sallarken ,Changbin kapıya ilerlemiş ,tuvaletden çıkmadan Hyunjin'e dönmüşdü.
"Bunu bir daha yapma"Hyunjin sadece sırıtmış,Changbin'in sinirli bir şekilde tuvaletden çıkarak ,kapıyı sertçe kapatmasını izlemişdi.
Changbin hızlı adımlarla şirket kolidorlarından geçmiş ,boş kulislerden birine geçerek ,kapını kapatmış,sırtını kapıya yaslamıştı.
Derin nefesler alıp-verirken ,elini alnına atmış ,düşünmeye başlamıştı.O gece fazlasıyla zevk almıştı ama, bu teklifi kabul edecek kadar cesaretli miydi?
Ya seks arkadaşlığını kabul ederse, aralarında her hangi birşey olacak mıydı?
Ya aralarında ki ilişkini gruptan nasıl gizleyecekdiler?Beyninde deli gibi dönüp duran sorular ,başını ağratırken,içinden kendine küfürler savurmuş,üstündeki t-shirtü çıkararak ,hyunjin'in verdiği t-shirtü başından geçirmişdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }
FanfictionSeks arkadaşlığından fazlasını olmak isterdim seninle Hyunjin İkinci erkek sendromu,psikolojik sorunlar. UKE : Changbin SEME: HYUNJİN FAZLACA SMUT İÇERİR