Yazım hataları için özür dilerim
İyi okumalar.
Changjin shipleyin kızlar💖
#####
Aradan geçen bir haftadan sonra artık her kes changbin'le hyunjin'in ayrıldığını öğrenmişdi.İkili diğerlerine uyumlu olmadıklarını ve anlaşamadıkları yalanını uydurarak söylemişdi.
Hepsi ikisinin ayrıldığı için üzülsede ikiliye moral vermeye çalışmış,hep yanlarında olmuşdular.Bu bir haftada Changbin sürekli çalışmakdan ve düzgün uyuyamadıkdan kilo vermiş,gözlerinin altında mor halkalar oluşmuşdu.
Çıkardıkları albüm dolayısıyla hepsi oldukca yorulsada ,sonunda iki günlükde olsa tatil yapabilme fırsatı bulmuşdular.Gidecekleri tatil evine hepsi valizlerini hazırlamış,chan'ın işlerini bitirip gelmesiyle yola çıkmıştılar.
Changbin ,Hyunjin ve Seungmin Chan'ın arabasına geçerken ,diğerleride Minho'nın arabasına geçmişdi.Chan Hyunjin arabaya binmeden önce Changbin'e hyunjin'in bu arabaya binmesinde sorun olup olmayacağını sormuş ,changbin'se sorun olmayacağını söylemişdi.
Hyunjin ön koltuğa otururken, Changbin seungmin'in kucağında uyumayı seçmiş yol boyunca saçını okşayan elle kıpırdanmadan uyumuşdu.Kalacakları iki katlı villaya vardıklarında Chan arabayı park etmiş arkaya dönmüşdü.
"Changbin ,hadi uyan geldik"
Chan'ın bir kaç defa seslenmesiyle Changbin hiç istemesede uyanmış,uykulu haliyle etrafa bakmıştı.
Hyunjin dikiz aynasından büyük olanı izlerken changbin gözlerini yumruk yaptığı elleriyle ovmuş,kurumuş dudaklarını ıslatmıştı.Chan'ın arabadan inmesiyle diğerleride inmiş,hepsi kendi bavulunu almıştı.
Diğer arabanın 'da gelmesiyle Felix elindeki kamerayla çekime başlamış,diğerlerinide göstererek konuşmaya başlamıştı.
İçeri girdiklerinde odaları tek-tek göstermiş ,her kes odalarına geçerken hepsiyle kısa bir konuşma yapmıştı.Tabii konuşmalara Changbin katılmamış,kendi odasına geçerek yatağa kendini atmıştı.
Duvarı bir süre izlemiş ,yeniden uykunun bastırmasıyla uyuya kalmıştı.O sırada Hyunjin evdeki karmaşıklıkdan istifade ederek Changbin'in odasına girmiş ,kapını kapattıkdan sonra uyuduğuna emin olduğu bedenin yanına adımlamıştı.
Changbin'in yanına oturdukdan sonra eğilerek bir haftadır özlediği kokuyu içine çekmiş ,changbin'in saçları arasına varla yok arası bir öpücük bırakmıştı.
Bunları neden yaptığını bilmiyordu ama, changbin'i fazlasıyla özlediği aşikardı.Ama ona karşı hissleri varmıydı ondan daha emin değildi.
Changbin'i uyurken biraz daha izlemiş,tam kalkacakken changbin'in ismini seslenmesiyle arkaya doğru dönmüşdü.
"Niye buradasın Hyunjin?"
"Hasta gibi görünüyordun,kontrol etmek istedim.Rahatsız mı oldun?"
"Rahatsız olmadım ve hasta değilim.Yani iyiyim"
"Pekala ,o zaman ben gideyim"
Changbin hiç istemesede başını sallamış,hyunjin ensesindeki saçlarını kaşıdıkdan sonra odadan çıkmıştı.
Biraz daha kalmak isterdi ama Changbin'i rahatsız etmek ,üzmek istemiyordu.Odadan çıktığı gibi ona sert bir şekilde bakan Minho'ya kaşını kaldırarak sorgular şekilde bakmıştı.
"Hyunjin biraz gelsene konuşalım"
Başını sallayarak büyük olanı takip etmiş,Minho odaya girdiği gibi sertçe kapıyı örterek ona dönmüşdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }
FanfictionSeks arkadaşlığından fazlasını olmak isterdim seninle Hyunjin İkinci erkek sendromu,psikolojik sorunlar. UKE : Changbin SEME: HYUNJİN FAZLACA SMUT İÇERİR