14 .

359 26 8
                                    

Yazım hataları için çok özür dilerim.

Elimden geldiğince düzgün yazmaya çalışıyorum ama ,olmayınca olmuyor işte

Neyse,iyi okumalar💖💗🦕

#######

Changbin o günden sonra 3 gün boyunca hastanede kalmış,daha sonra doktor kontrolleriyle eve bırakılmasına karar verilmişti.

Hastaneden çıkış yapacağı gün onu almaya gelecekleri için kıyafetlerini giyinmiş,yatağına uzanmıştı.Tavanı sakince izlerken odanın kapısının açılmasıyla bakışları kapıya çevrilmiş,yerinde biraz dikleşmişti.

"Minho hyung"

"Ben geldim Binnie"

Minho gülümseyerek Changbin'e yaklaşmış,fazla sıkmadan ona sarılmıştı.
"Seni almaya bizzat hyung'ın geldi "

"Diğerleri neden gelmedi hyung-nim?"

Minho Changbin'in kolundan tutarak kalkmasını sağlamış,onu tekerlekli sandalyeye oturtmuştu.
"Onlar evde seni bekliyor ,gerisini sorma sürpriz"

Changbin gülümsemiş ,başını sallamıştı.
"Yürüye bilirdim hyung-nim ,hiç buna gerek yoktu"

"Bir müddet dikkatli olmalıyız Changbin-ah.Bu yüzden çok konuşma ve arkana yaslan."

Changbin Minho sayesinde kıkırdamış,Minho ile birlikde gelmiş olan menajerlerininde çantasını almasıyla birlikde odadan çıkmıştılar.

Dışarıda hiç bir medyanın,kameranın olmaması Changbin'i sevindirirken ,rahat bir nefes almışdı.Medyaya yayılan fotoğraflarıyla fanlarının üzülmesini istemezdi.

Minho'nın yardımıyla arabaya bindiğinde kapını menajerleri kapatmış,yola çıkmıştılar.Kısa sürede eve vardıklarında Changbin hiç istemesede Minho onu yeniden tekerlekli sandalyeye oturtmuştu.

Onların geldiğini gören diğerleri kapıya koştururken ,Jeongin kapını açdığı gibi Changbin'e sarılmıştı.

"Jeongin yavaş"

Seungmin küçük olanı uyarırken ,Jeongin burnunu çekerek sarıldığı hyung'ına bakmıştı.

"Aww inn-ie ağlama"

Changbin maknae'nin yanaklarında ki nemliği silmiş , ona sarılmıştı.
"Sana birşey oldu diye çok korktum ,korktuk"

"Şimdi iyiyim değil mi? Kötü anları unutalım hmm?"

Jeongin başını sallamış ,gözlerini silerek geri çekilmişdi.Jeongin'in geri çekilmesiyle hepsi birlikde içeri girmişdi.Changbin her tarafın kendi fotoğraf ve resimleriyle süslü olmasıyla sevinirken ,gözlerinin içi parlamıştı.

"Aç mısın küçük bebek?"

Minho'nın sorusuyla Changbin başını olumsuzca sallamış ,onu izleyen diğerlerine gülümsemişdi.

"Hastaneden çıkmadan önce çorba içdim ,aç hissetmiyorum"

Seungmin'in yanına oturmasıyla Changbin ona bakmış ,Seungmin'in omzuna her zaman yaptığı gibi yaslanmasıyla dudakları kıvrılmıştı.

Gözleri sürekli Hyunjin'i arasada bulamamış,iç çekmişdi.Onu fark eden Felix yanına oturmuş ,elini tutarak okşamıştı.

"Ağrın mı var hyung?"

"Hyunjin nerde Felix? Onu geldiğimden hiç görmedim"

"Pratik yapacağını söyleyerek şirkete gitti .Bir kaç saate döner herhalde"

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin