13

323 29 4
                                    

Yorum yazmayı unutmayın okumayı çok seviyorum.

Yazım hataları için özür dilerim

İyi okumalar 🦕💖

###########

Geçen bir kaç günden sonra üyelerin  tatilleri bitmiş,hepsi kaldıkları yurda geri dönmüşdü.

Yurda döndükleri gibi Chan'a arama gelmiş ve öğleden sonra hayran buluşması olacağı söylenmişdi.Chan aramayı kapattığı gibi ,hepsine bir saat içinde şirketde olmaları gerektiği duyurusunu yapmış,hazırlanmalarını istemişdi.

Hepsi hemen odalarına dağılarak hazırlanırken,Changbin sadece çantasını hazırlamış ve parfüm sıkmıştı.Salonda oturarak diğerlerini beklerken ,telefonunu çıkarmış tweetr'de dolanmaya başlamıştı.

Tweetr'de gördüğü bir gönderiyle kanı donarken ,telefonunun elinden kayıp düşmemesi için kendisini zor tutmuşdu.Gönderideki yazılanlar Hyunjin'e düzenlenmiş ölüm planı olurken ,Changbin telefonunu kapatarak bırakmış,kimseye bildirmemek için derin bir nefes alarak kendisini toparlamaya çalışmıştı.

"Hyung iyi misin rengin beyazlamış?"

"İyiyim in-ah sadece biraz üşüdüm"

Jeongin başını sallasada pek inanmamış,Changbin'in yanına oturarak gerçektende buz gibi olmuş ellerini tutmuşdu.

"Hyung ,hastaysan dinlen sen evde"

"Değilim ,gayet iyiyim .Diğerlerinede söyleme hayran buluşmasına katılacağım"

Jeongin Changbin'i onaylamış,o sırada diğerlerininde gelmesiyle evden çıkmıştılar.Şirkete geldikleri gibi yarim saat  dans pratiği yapmış,daha sonra stilistlerin hazırladığı kıyafetleri giyerek hazırlanmıştılar.

Sırayla hepsine makyaj yapılırken, Changbin sırasının gelmesini beklemeye başlamıştı.O sırada yeniden tweetr'e girmiş ,tırnağını dişlerken o kızın paylaşımında ki yorumları okumuş ,azda olsa fanların yazdığı yorumlarla kendini iyi hiss etmişdi.

Kendi isminin seslenmesiyle telefonunu bırakmış,ayağa kalkmıştı. Aniden kalktığı için gözlerinin önü kararsada kendini toparlamış,makyaj sandalyesine oturmuşdu.

O sırada Hyunjin'in de makyajı bitmiş kollarını göğsünde bağlayarak Changbin'i izlemeye başlamıştı.Changbin üstündeki bakışları hissetsede tepki vermemiş,son dokunuşlardan sonra ayağa kalkarak ona uzatılan yüzükleri alarak takmıştı.

"Çocuklar son 3 dakika"

Menajerlerinin sesi geldiğinde hepsi toparlanmış ,ardından performans sergileyecekleri meydana doğru adımlamıştılar.

Bir kaç saat fanlar için performans sergileyerek şarkı söylemiş,onların hazırladıkları soruları cevaplayarak eğlenmişdiler.Changbin'se sürekli etrafda gözlerini gezdirmiş,diğerlerine pek katılmamıştı.

Changbin'de olan farklılığı Chan fark etsede hiç birşey söylememiş,daha sonra Changbin'e sormayı aklına not etmişdi.

Changbin tam herşey iyi bitti diye düşünürken,fanların arasından birisi çıkmış elinde tutduğu bıçakla Hyunjin'e doğru koşmaya başlamıştı.

Etrafda hiç bir korumanın ve güvenliğin olmaması ,fanların çığlığı bir-birine karışırken ,Changbin Hyunjin'i arkaya doğru itmiş,bıçağın kendisine nüfuz etmesini sağlamıştı.

Bıçağın vücuduna girmesiyle kız hemen koşarak oradan uzaklaşmış,kanlı bıçağı yere doğru fırlatmıştı.Changbin karnındaki kanayan yeri tutarak yere doğru yığılırken ,Seungmin çığlık atmış Changbin'in kafasını tutarak sertçe yere değmemesini sağlamıştı.

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin