10

337 35 15
                                    

İyi okumalar .💗🦕

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"Her şey iyi güzelde keşke bizden gizlemeseydiniz,en azından bana söyleye bilirdiniz"

Chan kırıldığını belli ederken ,changbin hyunjin'e bakmış liderlerinin yanına adımlayarak ona sarılmıştı.

"Özür dilerim hyung,biz biraz çekindik"

"Anlıyorum"

Changbin Chan'a daha sıkı sarılmış,onların kucaklaşmasına bir kaç saniye sonra Hyunjin'de katılmıştı.

"Aslında çok yakışıyorsunuz ,mutluluklar hyunglarım"

Maknae'nin bıcır-bıcır konuşmasıyla, Han sevgilisinin yanağını sıkmıştı.Changbin gülümseyerek teşekkür ederken ,Hyunjin başını sadece sallamakla yetinmişdi.

Yarim saat daha şirketde vakit geçirdikden sonra yurda dönmüş ,hepsi yorgun olduğu için odalarına geçmişdi.Hyunjin içeriye girdikden sonra Changbin kapını kapatmış,Hyunjin'e dönmüşdü.

"Neden onlara yalan söyledin?"

Hyunjin kıyafet dolabını karışdırmayı bırakmış,kapının yanında duran Changbin'e dönmüşdü.

"İzleri gördükden sonra ne söyleye bilirdim?"

"Ben birşeyler uydururdum"

"Changbin ,bak zaten öğrenecekdiler.Böyle bir yalan söylememde bir sorun görmüyorum"

Changbin alt dudağına dişleriyle işkence ederken,Hyunjin eline aldığı kıyafeti bırakmış,Changbin'e yaklaşmıştı.

"Öpülesi dudaklara bunu yapmanı istemiyorum"

Hyunjin baş parmağıyla changbin'in ısırarak kızartdığı dudağını okşamış,alt dudağına hafif baskı yaparak parmağını changbin'in ağzına itmişdi.

Changbin boncuk gibi parlayan gözleriyle Hyunjin'e bakarken Hyunjin parmağını büyük olanın ağzından çıkarmış,eğilerek yumuşak dudaklara sert bir öpücük bırakmıştı.

"Bir daha dudaklarını ısırma ,yoksa farklı bir şekilde ceza veririm"

Changbin hala öpücüğün etkisindeyken başını sallamış,Hyunjin'se gülümsemiş duş almak için banyoya gitmişdi.

Yirmi dakika gibi bir duştan sonra boynundaki havluyla banyodan çıkmış,changbin'in bacaklarını kendine çekerek uyuduğunu görmüşdü.Changbin'in üzerini battaniyeyle örtmüş,alnına dökülen saçlarını çekmişdi.

Changbin sakince uyurken,Hyunjin Changbin'in  yumuşak yanağını işaret parmağının arkasıyla okşamış,uykusu bölmemek için geri çekilmişdi.

Jeongin duş alıp saçlarını kurutdukdan sonra banyodan çıkmış,yatakda oturan sevgilisinin yanına gelmişdi.Jisung küçük olanın ince belini kavradığı gibi kendisine çekmiş,jeongin'i bacakları üzerine kucağına oturtmuşdu.

İlk Jeongin'in boynunu koklayarak öpmüş ,başını küçük olanın boynundan kaldırırken ,gözlerine bakmıştı.

"Bebeğim"

"Hm?"

"Evlensene benimle"

Jeongin Jisung'ın şaka yapıb yapmadığına emin olmak için gözlerine bakmış,bakışlarında ki eminlikle konuşmak için dudaklarını ıslatmışdı.

"Sung ,sen ciddi misin?"

"Evet bebeğim ,çok ciddiyim"

Jeongin Jisung'ın tombul yanaklarını avucuna almış,yumuşak yanağı okşamıştı.
"Bunu bende çok isterdim sevgilim ama şu an ikimizde kariyer yapıyoruz ,hem şuan evlenirsek medyaya duyulur ve çok linçleniriz"

"Anlıyorum ,ama bir gün evleneceğiz değil mi?"

"Seninle evlenmeyi her şeyden çok istiyorum sevgilim .Hatta yarın ilk iş gidip yüzük alalım.Resmi olarak evlenmesekde, senin eşin olmak istiyorum"

Jisung yanağında ki elin avucunu öpmüş ,Jeongin'i yatağa bırakdıkdan sonra onu aşk dolu öpücüklerle boğmaya başlamıştı.

"Çok seviyorum seni"

"Bende "

Jeongin Jisung'ın boynuna kollarını dolamış,sevgilisini sertçe kendisine çekerek pembe dudaklara yapışmıştı.Jisung onun nefes kaynağıydı ve jeongin onsuz hiç bir şey yapamazdı.

"Hey Felix!"

Felix mutfağa giren kişiyle başını kaldırmış,hyunjin'i gördüğünde gülümsemişdi.

"Ne yapıyorsun burda?"

Felix eliyle cam tepside yaptığı brownieyi işaret etmiş,gülümsemeye devam etmişdi.
"Brownie yapıyordum ,asıl sen niye geldin onu söyle"

"Öylesine ,güzel görünüyor bu arada"

"Evet,hatta yaparken stayler içinde bir video çekdim vlog tarzı birşey"

"Çok iyi düşünmüşsün"

Felix başını sallamış,arkasını dönerek dolapdan tabak ve çatal çıkarmıştı.Hyunjin mutfak masasında oturmuş Felix'i izlerken,Felix tatlının üstüne süs olarak koyacağı bir kaç çileği kesmeye başlamıştı.

"AH"

Hyunjin Felix'in acı dolu inlemesiyle ayağa kalkarken ,Felix'in yanına gitmiş parmağını kestiğini fark etmişdi.Elini hemen suyun altına tutarken ,çoktan uyanmış ve onları kapının pervazından izleyen Changbin'in gözleri yaşlarla parlamaya başlamıştı.

"Çok kesmedim Hyunjin ne bu endişe?"

Felix gülerek söylediğinde ,Hyunjin mutfak tezgahının üstünden aldığı havluyla ,felix'in parmağını sarmıştı.

"Seni önemsiyorum Lix ,canının yanmasını istemem"

Changbin'in yanağından yaşlar usulca akarken ,Felix Hyunjin'in omzunu sıkmıştı.
"Teşekkür ederim ama gerçekden iyiyim"

Hyunjin başını sallamış,üst dolapdan aldığı yarabandını sarmak için sandalyeye oturmuşdu.Changbin daha fazla izlemeyeceğini anladığında ikiliye fark etttirmeden oradan uzaklaşmış,odasına girdiği gibi kapını kilitleyerek yere çökmüşdü.

İçinde anlam veremediği güçlü kıskançlık duygusu ağlamasını artdırırken,ellerini saçlarına atarak çekişdirmişdi.

"Benim için bir kez bile endişelenmedi. O Felix'i seviyor.Aptalın tekiyim ben .Neden ona aşık oldum ki ? O beni fark etmiyor bile"

Beyninde aynı sözler dönüp dururken burnunu çekmiş ,üstüne giydiği hoddienin koluna göz yaşlarını silmişdi.

Ağlamanın bir anlamı yoktu Changbin'e göre ,Hyunjin asla ona aşık olmayacakdı.Ama changbin  yeni bir karar almıştı bu aptal ilişkiyi bitirecekdi. Her şey biterse belki changbin hyunjin'den soğuya bilirdi yada öyle düşünüyordu.

 Her şey biterse belki changbin hyunjin'den soğuya bilirdi yada öyle düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşk üçkeni tam olarak bu .

Don't let me love you : HYUNBİN {ChangJin }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin