"Początek 1 Klasy"
Informacja !!!
Wydarzenia rozgrywają się w Chemawie (fikcyjne miasto w Polsce XD)Całe opowiadanie opowiada Maja, dawna uczennica szkoły nr. 3 w Chemawie, która zapisała się do szkoły branżowej ale przenieśli ją do technikum. Po zobaczeniu listy uczniów załamała się i nie chciała zaczynać nowej szkoły.
To wszystko się zmieniło przez 4 inne dziewczynyZakończenie ósmej klasy było dla mnie czymś cudownym.
Nie musiałam już żyć z ludźmi, którzy wiecznie mieli mnie gdzieś i nie musiałam już udawać że ich lubię.
A teraz rozpoczynam 1 klasę szkoły średniej.
- 1 Klasa Technikum Żywienia ? Tam zapraszam - zaprowadziła mnie jakaś nauczycielka nowej szkoły. Szłam tam razem z Zuzią (znajomą z podstawówki), która dostała się do tej samej klasy co ja, mimo że chciała iść do liceum.
- Cześć ludzie, może zaczniemy się przedstawiać żeby jakoś się lepiej poznać, chociaż i tak jest dosyć głośno tutaj i nie wiem czy cokolwiek usłyszycie - zaczęła dziewczyna, która stała przede mną - więc jestem Julka - uśmiechnęła się.
- A ja Malta - przedstawiła się cicho. (Tu chodzi o "Marta" jak coś XDD)
- Ja jestem Zuzia
- A ja Maja, mam nadzieję że będziemy się jakoś dogadywać przez te 5 lat - zaśmiałam się. To wcale nie tak że wątpiłam że ktoś mnie tu polubi xDPo całej super przemowie jakiegoś marynarza, który kazał nam krzyczeć AHOJ poszliśmy do sali przeznaczonej dla naszej klasy (OK2), ale nasza wychowawczyni jest po wypadku więc o całej szkole opowiadała nam nauczycielka Praktyki Gastronomicznej, ✨Pani Ewcia✨
Kiedy Pani Ewcia była zajęta, ja spoglądałam na całą klasę. Jedna dziewczyna zaczęła do mnie kiwać, a inna uśmiechać. Chłopacy wyżerali ciasteczka, Zuzia rysowała a ja siedziałam z załamaniem.
Jedynie wiedziałam że będę mogła tu pogadać z Martą S, która napisała do mnie pod koniec sierpnia. Jest ona kpopiarą jak ja xDPoczątki roku były dosyć trudne.
Na szczęście nauczyciele w tej szkole narazie wydawali się normalni xD
Wszędzie chodziłam z Julką lub Zuzią, później jeszcze Weroniką K a potem dołączyła do nas Weronika P.
Po długim czasie gdy chciałam porozmawiać z Julką, dołączyły do nas dwie inne dziewczyny, których na początku roku się bałam.
Czemu ? Chodziły wszędzie razem, były dla mnie trochę kripi XD
Od tego czasu wszystko w nowej klasie zaczęło mi się układać.Mam nadzieję że 1 rozdział się podoba xD
CZYTASZ
Outcast Gang
Teen FictionZakończenie ósmej klasy i początek Technikum 7 Odrzuconych dziewczyn z innych szkół trafiają do jednej klasy Jak potoczy się ich los ??? Ciekawostka !!! Wydarzenia są oparte na faktach XDD Zawiera również historie poboczne z życia wzięte XD Np. Spot...