👹 Rozdział 2 👹

18 4 4
                                    

"Rozwinięcie gangu"

Gdy tylko podeszłam to tych dziewczyn i Julki nie wiedziałam czy mam się odezwać więc siedziałam cicho, ale potem pomyślałam żeby jakoś zacząć rozmowę może "Spytajmy o imię" xD
- Ej bo - zaczęłam rozmowę i już miałam ochotę ją zakończyć xD - Ty jesteś Oliwia tak ? Wiesz no nie pamiętam cię dokładnie xD - dobra jakość przeżyłam.
- Tak, ale ja ciebie nie pamiętam - zaśmiałam się Oliwia - Ty chyba jesteś Maja tak ? - spytała.
- Tak Maja jestem, a ty jesteś Marta ? - spytałam się dziewczyny obok. Ona kiwnęła głową na znak że to jej imię - O czyli jednak coś pamiętam - zaśmiałam się i nagle Julka nam przerwała.
- WIĘC JEST PEWNA SPRAWA - rozpoczęła Julka - ej bo zapomniałam o czymś - i nagle zmieniła temat xD
- O czym ? - spytała Oliwia z lagiem.
- Muszę dodać Maje do naszej grupy na Messengerze "Jelonie" - powiedziała i szybko wyjęła telefon.
- Ja nie wiem czy to dobry pomysł - powiedziała Oliwia.
- Czemu tak sądzisz przyjaciółko ? - spytała Julka dodając mnie do grupy.
- Maja może przez nas dostać zjebania mózgowego - powiedziała Oliwia. Marta dostała ataku śmiechu, a Julka zrobiła ✨bombastyczne boczne oko
- Bardzo fajna grupa i bardzo ciekawe zdjęcia na niej są - patrząc na tę grupę miałam częste lagi. Działo się tam więcej niż w moim życiu.

Od kąd dołączyłam do tej grupy w czwórkę spędzaliśmy ze sobą dużo czasu.
Doprowadziło to też do tego, że Weronika K i P przestały z nami łazić i rozmawiać, przy tym zaprzyjaźniły się tak bardzo że razem wszędzie łażą i wyglądają jakby lubiły tylko siebie nawzajem.
Po jakimś czasie żeby moz o nich normalnie rozmawiać i żeby one o tym nie wiedziały Julka wymyśliła im pseudonimu...

PALMA I KOKOS
B)

Minęło dużo czasu od początku roku (ten rok spida walnął) i do naszej grupy dołączyła Nikola.
Julka na początku chyba nie chciała żeby Nikola dołączyła, bo gdy ją Oliwia dodała to Julka opuściła Grupę, ale później się zgraliśmy i w 5 byliśmy bardzo dobrymi przyjaciółkami.

Tak rozwinął się nasz Gang

Outcast GangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz