Part 3. "Normalne dni z gangiem"
Czwartek, godzina 14:32
Praktyki gastronomiczne to inny wymiar. Pracowałam wtedy z Kokosem (kiedy jeszcze u nas w grupie nie było Palmy), a Julka pracowała z Nikolą.
Robiliśmy jakieś coś (nie pamiętam co xD) i Julka opowiadała Nikoli o różnych serialach. Pierwszym z nich był "Dahmer".Julka normalnie opowiadała Nikoli co się działo w tym serialu kiedy nagle podszedł do nich Pan Mateusz.
Pan Mateusz - nauczyciel Praktyki Gastronomicznej, shipujemy go z sprzątaczką - Panią Sylwią
- Więc tego nie zrobił bo ON JEST GEJEM - powiedziała Julka, że było słychać ją na całej pracowni. Każdy aż zatrzymał to co robił i stał z lagiem.
- Nie pytam - odpowiedział Pan Mateusz, sparwdzil czy ziemniaki były już dobre i sobie poszedł.
Na praktykach zawsze się działy dziwne rzeczy.
Np. raz Julka wlazła do łazienki kiedy ksiądz robił siusiu, często nas tam odklejało, Julka i Oliwia nie mogą iść razem na zmywanie bo po 5 sekundach są wywalane XDDD
Kochane praktyki, zapamiętam to do końca życiaWtorek, godzina 11:30
- Boże zaraz kaltkówka z matmy, zajebie się, wisielca zlobię - powiedziała Marta załamując się.
- Ja chcę wakacje - odpowiedziała Oliwia.
- A umiecie coś ? - spytała Julka.
- Ni chuja - powiedziała Oliwia z śmiechem.
- Na logikę - dodała Nikola.
- Jak zwykle nic - dodała załamująca się Marta. Ja postanowiłam się nie odzywać.
- Czyli tak jak ja, a ty Maja ? A racja ty nie musisz nic mówić bo umiesz jak zwykle więc no, siedzisz cicho - powiedziała Julka, a ja dalej siedziałam cicho śmiejąc się.Środa, godzina 10:16
- Teraz BHP potem 2 lekcje z Honią, a potem... Z Rychem - załamała się Julka.Honia - nasza wychowawczyni, uczy technologii i podstaw gastronomii.
- Boże chce wakacje - powiedziała Oliwia z załamaniem.
- Ile jeszcze do wakacji ? - spytała Marta. Oliwia wyjęła telefon żeby sprawdzić.
- Niestety bez weekendów zostało jeszcze 80 dni - odpowiedziała.
- To ja nie przeżyje - odpowiedziałam.
- Przeżyjesz, musisz przeżyć - powiedziała Oliwia. Marta się zaśmiała.
- Jak ja plędzej wisielca zlobię - dodała Marta, a ja się zaśmiałam.
- SISKIIIII - dodała Julka.Później może zrobię znów jakiś taki maraton z różnymi sytuacjami xD
CZYTASZ
Outcast Gang
Teen FictionZakończenie ósmej klasy i początek Technikum 7 Odrzuconych dziewczyn z innych szkół trafiają do jednej klasy Jak potoczy się ich los ??? Ciekawostka !!! Wydarzenia są oparte na faktach XDD Zawiera również historie poboczne z życia wzięte XD Np. Spot...