🌚 Rozdział 3 🌚

19 3 4
                                    

Part 1. "Normalne dni z gangiem"

Sobota, Godzina 21:33
Psychiczna Babcia🏳️‍🌈👹 wysłał(a) wiadomość i oznaczył(a) cię 📢

Miałam chwilowo laga bo nigdy nikt mnie nie oznaczał nigdzie i bałam się wejść.
Ale wlazłam na tę grupę i...

* @Maja MASZ ZAFANIE Z MATSNY ? *

Czyli jednak nie jest źle xD, pytanie takie jak zwykle dostawałam przez 8 lat.

* Tak mam, zaraz wyślę *

Pobiegłam szukać zeszytu z matmy, a w ciągu tych 5 minut dostałam 30 wiadomości z grupy.
JAK NIGDY XDDDD
Wysłałam to zadanie domowe i od razu dostałam spam i napisów "Dziękuję"
I specjalne podziękowania od Oliwii
"dziekjue"
XDDD
Oliwia nie używa autokorekty dlatego jej wiadomości są no
Czasem nie czytelne, czasem musisz się domyśleć, a jak nie wiesz i napiszesz "Co"
To jedyne co dostaniesz to "Gówno" albo "Jajco" XDDD

Poniedziałek, Godzina 12:02
Wspinałam się na 2 piętro szkoły XD bo informatykę miałam. Wlazłam zmachana na górę a tam...
- Cześć przyjaciółko - Julka siedziała i się uśmiechała do mnie.
- Jak długo tu siedzisz ? - spytałam zmachana.
- Yyy od pół godziny - gdy to powiedziała miałam laga. Ja o tej godzinie jeszcze spałam xD. Siedzieliśmy tam na górze i nagle przybyła Palma z Kokosem.
Nawet nam cześć nie powiedziały (byczyse).
Później przybyła Marta.
- Hej Martaaaa jak życie ? - spytała Julka.
- Chujowo
- Czemu - spytałam.
- Bo żyje - odpowiedziała i się zaśmiała. Następnie przybyła Oliwia, która usiadła się zmachana.
- Weszłam do szkoły i..
- Fajnie że weszłaś - przerwała Julka. Miałam ochotę się załamać, a Marta dostała znów ataku śmiechu. Oliwia się już nie odezwała xD
Od pewnego czasu staliśmy się trochę zboczeni.
Wiele razy reagowaliśmy dziwnie na "Wchodzę do szkoły" albo "Duża szkoła".

Outcast GangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz