Rozdział 15

21 1 0
                                    

Dziś ojciec wyjeżdżał , jak zwykle akurat w momencie , w którym byłam pokłócona z matką . Czasem wydaje mi się jakby robił to specjalnie .

***

- Halo ? - powiedziałam gdy odebrałam telefon

- Hej - odpowiedział chłopak

- Ethan - zapytałam po czym przyszło mi powiadomienie z prośbą włączenia kamerki

- Tak ... Czekam u ciebie pod domem - po usłyszeniu tych słów wyjrzałam przez okno i tak, faktycznie stał pod moim domem - To jak zejdziesz ?

- Błagam idź ulice dalej moja matka jest w domu

Chwilę później ,niechętnie poszedł ulice dalej .

***

Krzyknąłem do rodzicielki , że wychodzę i złapałam za klamkę jednak w tym momencie przyszła .

- Jeśli idziesz spotkać się z tym ... nie kulturalnym gówniarzem to nigdzie nie wychodzisz - głośno przełknęła ślinę po czym dodała - Jeśli tak bardzo ci chłopcy w głowie to ja ci jakiegoś znajdę . Pamiętasz moją przyjaciółkę ? Linde Clark .

Owszem dobrze pamiętałam tą kobietę i jej nienawidziłam . Ludzi mniej zamożnych od niej traktowała z pogardą .

**** 5 LAT WCZEŚNIEJ ****

Właśnie byłam w kawiarni z przyjaciółką mojej mamy .

- Kawę białą - powiedziała kobieta , którą nazywałam wtedy ciocią

- Ja poproszę lody - dodałam

Po dziesięciu minutach ja dostałam lody jednak moja towarzyszka nadal czekała na nieszczęsną kawę .
Gdy kelnerka przynosi gorący napój moja ciocia bierze łyka i ponownie woła kelnerkę .

- Tak ? - pyta młoda kobieta z długim kucykiem .

Ciocia parskneła z pogardą po czym wylała gorący napój na dziewczynę , ta pisneła z bólu i wytarła oczy .

- Ojj , czy możemy prosić o pomoc - zawołała ciotka , po chwili podchodzi inny kelner a ona dodaje - miałyśmy drobny wypadek i pani oblała się gorącą kawą .


***

* TERAZ *

- Ashley słuchasz mnie ?

- Przepraszam ,możesz powtórzyć ?- zapytałam choć dobrze słyszałam, nadal nie dowierzałam w to co matka do mnie mówi.

- Linda ma syna w twoim wieku i wolę żebyś z nim była niż z jakimś biedakiem - przerwała na chwilę po czym dodała - idź się przebrać . Z matką przychodzą do nas na obiad .

***

Niestety musiałam odwołać spotkanie z Ethanem lecz ten i tak musiał zostawić coś po sobie . Właśnie szykowałam się na obiad gdy na uchylonym oknie zauważyłam białą róże , od razu wziełam ją do środka . Miała karteczkę , na której widniał napis : kocham cię
- Ethan

Strasznie mnie to rozczuliło więc zrobiłam zdjęcie i napisałam do niego :

Strasznie mnie to rozczuliło więc zrobiłam zdjęcie i napisałam do niego :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


- Też cię kocham 💗.

Po chwili dostałam odpowiedź :

- Biedna róża , dopiero teraz ją znalazłaś ???

***

Mam na sobie czarną sukienkę z delikatnym dekoltem . Jako dodatki dodałam złote kolczyki kółka , a na szyję perły .
Pomalowałam rzęsy ,a na usta nałożyłam czerwoną szminkę . Po chwili zobaczyłam się w lustrze i stwierdziłam , że coś mi nie pasuje . Zmyłam usta i nałożyłam na nie przezroczystą pomadkę z świecącymi drobinkami .
Chwilę później usłyszałam dzwonek do drzwi więc zeszłam , omal nie wywalając się na schodach . Matka już otworzyła drzwi więc gdy zeszłam goście byli już w korytarzu . Ciotka wyglądała tak jak zawsze , schludnie jednak miała na sobie dużo kosztownej biżuterii , a mogę się założyć , że i tak na samą sukienkę wydała 500$
. Lecz obok niej był młody chłopak , nie tak go sobie wyobrażałam . Niby mijaliśmy się jak byliśmy młodzi jednak nigdy nie zwracałam na niego uwagi . Chłopak był wysoki na oko 1.80 lecz przy moich 155 centymetrach był olbrzymi . Był dobrze zbudowany i gdy mnie zobaczył podarował mi bukiet stokrotek , które były piękne .

***
-Więc czym się zajmujesz ? - pytała moja matka

- Po wakacjach wybieram się na studia i chce zostać ... - nie zdążył dokończyć bo wtrąciła się jego rodzicielka

- Mój syn chce zostać architektem , od 9 lat trenuje koszykówkę - tym razem to on przerwał jej

- A ty czym się interesujesz - w tym momencie spojrzenia wszystkich zostały skierowane na mnie .

- Ja ... - zaczełam niepewnie - lubię czytać i......

- Ma najlepszy wynik w klasie - wtrąciła matka - od przedszkola pływa

- Tak , ostatnio miałam wziąść udział w zawodach dzięki , których byłabym w szkolnej kadrze pływackiej , jednak złamałam rękę chwilę przed ich startem .

***

Byliśmy już po obiedzie nasi goście przed chwilą wyszli jednak matki zdążyły uzgodnić , że jutro wychodzimy we dwoje do kina . Nie spodobał mi się ten pomysł jednak wolałam już tam iść i mieć spokój.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 30, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Let this summer stay with usOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz