Bir gece, genç bir kadın eve yalnız döndü. Evinin kapısını açtığında, karanlıkta bir şeylerin hareket ettiğini fark etti. Kalbi hızla atmaya başladı ve korkuyla geri çekildi. Ancak, daha sonra kapının yanındaki lambayı açtığında, hiçbir şeyin orada olmadığını gördü.
Kadın, kendisini sakinleştirmek için birkaç derin nefes aldı ve lambayı kapattı. Yine de rahatlayamadı. Evin her yerinde garip bir sessizlik vardı ve kadın, her an bir şeylerin olabileceğini düşünerek korku içinde bekledi.
Birden, evin bir başka odasından bir ses duydu. Ağlamaya benzer ama ne olduğu tam olarak anlaşılmıyordu.
Ses, yavaşça yaklaşıyordu. Kadın, kapının önündeki koltukta donup kaldı. Kapının arkasındaki şey, her ne idiyse kapıyı açmak için mücadele ediyordu.
Kadın, kapının arkasındaki şeyin kim veya ne olduğunu bilmiyordu. Ama içindeki korku, onu hareket edemez hâle getirmişti. Sonunda kapı açıldı ve karşısına çıkan korkunç suret, onun hayatını sonsuza kadar değiştirecekti.
Kadın, kapının arkasında, karşısında duran siluet gördüğünde, gözleri kocaman açıldı. Karşısındaki, karanlıkta belirsiz bir şekilde görünen bir siluetti. Kadın, onun ne olduğunu anlamaya çalıştı, ama karanlıkta göremediği şeyler onu daha da korkuttu.
Evin sessizliği, kadının kalbinin hızla atan kalbini duyuyordu. Siluet, kadının üzerine doğru yürümeye başladı. Kadın, korku içinde geri çekildi ve çığlık atmaya başladı. Ancak, hiç kimse sesini duymadı.
Siluet, kadının üzerine doğru yaklaştıkça, kadın, hayatta kalmak için ne yapacağını bilemedi. Sonra birden, siluet, kadının yanından geçti ve arkasında karanlık bir iz bıraktı.
Kadın, şaşkınlık içinde geri döndü ve silueti aramaya başladı. Hiçbir şey göremedi. Sadece karanlıkta, bir şeylerin hareket ettiğini hissetti. Hayal mi görmüştü? Korku, kadının kalbine yerleşmişti ve onu terk etmiyordu.
O, gece uyuyamadı. Silueti aramaya devam etti, ama hiçbir şey bulamadı. O günden sonra, evinde garip şeyler olmaya başladı. Eşyalar hareket ediyor, kapılar açılıyor ve kapanıyordu. Yatmadan önce karşısındaki aynadan evin karanlık görüntüsüne bakıyordu. Kadın, artık evinde yalnız kalamıyordu.
Üzerindeki örtüyü kendine doğru çektiği sırada duvarda ona bakan silueti fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Yolculuğu: Kayıp Ruhlar Şehri
Paranormal.. Kadın, kapının arkasındaki şeyin kim veya ne olduğunu bilmiyordu. Ama içindeki korku, onu hareket edemez hale getirmişti. Sonunda kapı açıldı ve karşısına çıkan şey, onun hayatını sonsuza kadar değiştirecekti.