Karanlığın İçinde

23 23 0
                                    

Bir karanlık gecede, genç bir kadın yalnız başına evinde oturuyordu. Dışarıda rüzgar hızla esiyor ve yağmur damlaları pencereye çarpıyordu. Kadın, korku dolu gözlerle etrafına bakıyordu. Birden, kapı çaldı. Kadın, kim olabileceğini merak ederek kapıyı açtı. Fakat, kimse yoktu. Sadece karşısında kocaman bir kutu duruyordu.

Kadın, kutuyu alarak içeriye doğru yürüdü. Kutunun içinde ne olduğunu merak ederek, kutuyu açtı. İçinde bir mektup ve bir kırmızı elbise vardı. Mektupta, "Bu elbiseyi giy ve beni beklemeye başla" yazıyordu. Kadın, korku dolu gözlerle mektubu okudu ve elbiseyi giydi.

Birkaç dakika sonra, kapı tekrar çaldı. Kadın, kapıyı açtığında, karşısında bir adam duruyordu. Adam, kadının elbisesine bakarak, "Seni bekliyordum" dedi ve kadını dışarı çıkardı.

Kadın, adamın peşinden giderken, etrafındaki her şey karanlık ve sessizdi. Adam, kadını bir ormana götürdü ve bir mağaraya girdi. Mağaranın içinde, birçok mum yanıyordu ve ortasında bir tahta sandalye duruyordu.

Adam, kadını sandalyeye oturttu ve "Seni bekliyordum" dedi. Kadın, korku dolu gözlerle etrafına bakarken, adam birden elindeki bıçağı çıkardı. Kadın, korku içinde geri çekildi ve adam, "Sana zarar vermeyeceğim, sadece seni seviyorum" dedi.

Kadın, adamın sözlerine inanmadı ve kaçmak istedi. Fakat, adam onu yakaladı ve bıçağı boynuna dayadı. Kadın, ölüm korkusuyla titrerken, adamın yüzü değişti. Yüzü, bir canavara dönüştü ve kadına saldırdı.

Kadın, canavarın pençelerinden kaçmaya çalışırken, mağaranın içindeki mumlar birer birer söndü. Kadın, karanlıkta kaybolmuştu ve canavarın nefesi ensesindeydi. Fakat, birden bir ışık parladı ve kadın, kurtuldu.

Kadın, gözlerini açtığında, evindeydi. Her şeyin bir kabus olduğunu anladı. Fakat, kutu hala masanın üzerinde duruyordu. Kadın, kutuyu açtığında, içinde sadece bir not vardı. "Seni tekrar görmek için sabırsızlanıyorum" yazıyordu.

Kadın, korku dolu gözlerle etrafına baktı ve bir daha asla yalnız kalmamaya karar verdi. Çünkü, karanlıkta her şey mümkündü ve her an bir canavar çıkabilirdi.

Gece Yolculuğu: Kayıp Ruhlar ŞehriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin