Yeni Biri

67 3 3
                                    

Ezgiyi kaybettiğimden beri hiç dışarı çıkmadım yatağımda yatarken telefonumun titremesi ile gözlerimi açtım ve dikelip telefonu elime aldım bugun ablamın doğum günüydü Ezgi'nin ölümünden tam 5 ay geçmişti temmuz ayındaydık virüs dahada kötüye gitmişti İstanbulda tek gördüğümüz normaller 5 ay önce karlılaştığımız kızlardı artık kendime gelmem gerekiyodu yoksa bende bir virüslü olup gidicektim yatağımdan kalkıp banyoya doğru gittim duş alıcaktım üstümdeki tişörtü çıkartırken aynaya baktım saçkım sakalım birbirine girmişti gülünsedim ve hemen duşa girdim duştan sonra elime tıraş makinasını alarak sakallarımı kestim güzel duruyordu yüzüm gözüm açılmıştı saçlarımıda bağladıktan sonra üstümü giyip odaya gittim Berke yanıma gelip bugün o kızların yanına gidiceğimizi söyledi topluca gidicekmişiz önemli bir konu varmış uzun zamandır böyle konulara karışmıyorum ama belki bu sefer karışabilirim,kahvaltımızı yaptıktan sonra üstümüzü giyip otobüse indik ben hemen arka tarafa doğru ilerledim ve oturdum katanamla uğraşıyodum Çağla yanıma geldi napıyosun felan havadan sudan konuşurken bugün niye oraya gittiğimizi sordum İstanbuldan ayrılıp Bodrumda bir otele gidicemizi söyledi bu benim için daha iyi olucaktı artık İstanbulda işim kalmamıştı verdiğim layıptan sonra burada durmak kötü olurdu hem tatil şehrine gidiyoduk bundan daha güzeli ne olabilirdiki? Ve sonunda kızların grubunun olduğu binaya gelmiştik biz otobüsten tek tek inerken bize camdan bakıyolardı,aman tanrım o kız ne kadar güzeldi öyle Ezgiden sonra bu kız girebilirdi hayatıma sonuçta artık beraberdik çok güzeldi ve tatlıydı kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı resmen bir kez daha hayata bağlanmıştım artık ayakta durmak için bir sebebim vardı aslında bu kadar çabuk bağlanmam gerekmezdi ama olsun ben bu kıza bağlandım bir kere,merdivenlerden çıkarken buranın çok düzgün olduğunu farkettim bizim merdivenler leş gibiydi lan sonuçta kızlar yaşıyo burda sonuçta ağımanağ kapıya geldik bende yine tabi bitsede gitsek havası var tabi,içeriye girdik,hemen o kız geldi karşıma elini uzattı Merve dedi ben tabi direk kıpkırmızı oldum utandım bana uzattığı eli tutarak (tokalaşıyom lan fesatlar) bende Emir dedim sonra nereye oturucamızı gösterdi felan ben sürekli ona bakıyorum oda sürekli gözlerini kaçırıp bana bakıyor felan derken konuya girdiler bodrumda alabanda otel diye bir yer varmış orada yaşicakmışız o otel eskiden Aleyna diye bi kızlarınmış tabi o kızda bu grupta olduğu için orda yaşabilirmişiz benim için sorun yok yaşarım onlar biraz daha konuştular felan bende dalmışım konuştuktan sonra herkez e hadi kalkalım ozaman felan diyerek kalktılar Berkeyi dürttüm noluyo lan dedim bodruma gidiyoruz abi dedi şimdimi lan dedim evet şimdi dedi neyse dedim otobüse indim baktımki bizimkiler hep çantalarını felan hazırlamış bende bunları beklerken bir sigara yaktım içiyorum yanıma Merve geldi banada sigara verirmisin dedi çıkartıp verdim.
Merve:ee napıyosun hayatında biri varmı?
Ben:vardı bi zamanlar diyip gülüp otobüse çıktım onlar bizim arkamızdan geliyordu ben otobüsü sürüyordum 6-7 saat yol gittikten sonra benzinimin azaldığını ve gözlerimin artık uykuya ihtiyacı olduğunu farkettim bir benzinlik te kenara geçip durduk benzini doldurdum ve otobüse çıkıp Berkeye uykum geldiğini ve onun sürmesi gerektiğini söyledim oda kabul etti elime bir kaç tane çikolata alıp arkaya geçtim ve cebimden telefonumu kulaklığımı çıkararak "Ato x Eden-Lifetime" adlı şarkıyı açarak uzandım (yine The Eden Project) çikolatalarımıda yedikten sonra su içtim telefonumda bakınırken eski resimleri buldum ablamla çekindiğimiz resimlerdi çok güzeldi benim ablam,ama boktan bi sebepe gitti Ezgide öyleydi,her neyse artık yeni bir aday vardı acaba gittiğimiz yerde yaşayan insancıklar varmıydı böyle kendi kendime düşünürken uyuya kalmışım gözlerimi açtığımda hava karanlıktı telefona elimi attığımda daha saat akşam sekiz buçuktu hala bodruma gelememiştik biraz daha uyumakta fayda vardı gözlerimi kapattım yarım saat uyudum uyumadım Can'ın ağlama sesiyle uyandım Ela susturmaya çalışıyordu Can'ın karnının acıktığını söyledi hemen karnını doyurup uyutmaya başladı Ela resmen Can'ın annesi olmuştu..
Bölüm sonu :)

SON CEMREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin