Yaşantım

63 1 1
                                    

Ela artık Can'ın annesi olmuştu Ela özünde çok iyi bir kızdı,fakat pek bizimle konuşmadığı için onunla sohbet etme fırsatı bulamıyorduk ama yinede onu çok seviyordum öz kardeşim gibi,Ela zorluklada olsa Can'ı uyutmayı başarmıştı ve oda yanına usulca yatmıştı,gözlerimi kapatıp tekrar açtığımda artık sabah olmuştu galiba çoktan gelmiştik herkez bizim otobüste toplanış birşeyler konuşuyordu ayağa kalkıp katanamıda elime alıp yanlarına gittim.
Ben:konu ne?
-Otele geldik fakat dışarıda çok fazla virüslü var eğer silah kullanırsak çok daha fazlasını buraya çekmiş oluruz ama belkide çabucak temizleyerek kapıları kilitleyerek onlarında gelmesibi engelleyebiliriz diye düşünüyoruz
Ben:en hızlımız ve kıvrağımız benim şimdi plan şu,ben onların dikkatini üstüme çekerken sizde içerdekileri virüslüleri halledip kapıları kilitleyeceksiniz tamammı?
-Pek güvenli değil ama başka şansımız yok bol şans.
Derin bir nefes çekerek otobüsten koşarak sahile doğru ilerledim katanamın kabzası ile yere ve demirliklere vuruyordum bir çok virüslüyü üstüme toplamıştım virüs topluluyluğuyla aramda 5-6 metre vardı hemen bizimkilere doğru "ŞİMDİ!" diye bağırarak girmelerini söyledim ve girdiklerini gördükten sonra yavaş yavaş adımlarla geri geri ilerken bir yandanda katanamı kabzamdan çekip savurucaktımki ayağımın takılmasıyla kendimi yerde buldum benim yere düştüğümü gören virüslülerin gözlerinin daha aç,daha iştahlı ve dahada hızlı olduklarını farkettim yerde sürünerek yere düşmemle 1-2 metre öteme savrulan katanama uzanmaya çalışırken bir anda sağ tarafıma baktığımda bana bağıranların olduğunu farkettim hemen kendimi toparlayıp yerden de katanamı alıp onlara doğru hızlıca koşmaya başladım,bulundukları eve girmemle kapıyı kapatmaları bir oldu.
Ben:Teşekkür ederim siz olmasaydınız belkide çoktan ölmüş olucaktım ben Emir sizin adınız ne?
Bunlar iki çiftdi.(yani sevgili)
-Ben Andrey buda Peta nası yolun düştü buraya çok uğramaz insanlar buraya.
Ben:Şu karşıdaki otele geldik arkadaşımızın oteli
Andrey:Aleyna'dan bahsediyor olmalısın,herşey normal iken üçümüz çok eğlenirdik
Ben:Onları tanımanız güzel iyi oldu bizede daha çok kişi lazımdı peki bu otele ön girişten başka giriş varmı?
Peta:Evet var bizi takip et..
Andreyle Peta'nın arkasından ilerliyodum ulan otelin arka kapısı dedik kendi evlerinin arka kapısından çıktık ne bu yerdeki her yapıtın arka çıkışımı var?! Kısa yolmuş hemen otelin arka kapısına geldik,içeriye girdiğimizde bütün virüslüler temizlenmişti yerde yatıyolardı bizimkilerde havuzun başında oturmuş beni bekliyolardı yanlız otel on numaraydı ha çok güzeldi.
Ben:Selam millet!
Aleyna Andre ile Petayı görür görmez koşup sarıldı.
Aleyna:Hala yaşıyosunuz sizi çok özledim
Karnım acıkmıştı kızlara dönüp "Kızlar oteldeyiz bakın buranın deposu doludur şimdi hadi bişeler yapında yiyelim" demiştim.Tolga'da bana dönüp "Ne boş boğazsın olum ya" demişti boş boğaz olan ben değilimki karnım ala ala ya benim söylememden sonra kızlar kalkıp mutfağa doğru yöneldiler bizde odalara yerleşmeye başladık Ela'ya suit oda verdik gerçi herkeze suit oda düşüyordu ama neyse biz odalara yerleşirken Mervede bize yardım etti,Merve sürekli gizli gizli bana bakıp gülümsüyordu biz odalara yerleşirken felan çoktan akşam 7 olmuştu yemekte hazırdı tam yemeğe doğru giderken Merveyle Mehmet'i öpüşürken gördüm o an kalbime bir şey saplandı ne yapıcamı şaşırdım hiç görmemiş gibi yaptım bozuntuya vermedim ama artık Merveye yakın davranmayacaktım yani artık benim için Merve yoktu,sanırım böylesi daha iyiydi gidip masaya oturup yemeğimi yedikten sonra odama çekildim sıcak bir duş aldıktan sonra kulaklığımı takarak yatağa uzanıp "ATO X EDEN - YOU KNOW" adlı şarkıyı açıp yatağama uzanıp uykuya dalmışım..
Bölüm sonu :)

SON CEMREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin