Sabah olmuştu üstümde bir ağırlık vardı sanki ölü gibiydim,etrafı gizli gizli kolaçan ettikden sonra ayağa kalktım yürürken tökezliyordum dün çok yorulmuş olmalıyım,hiç susamamıştım neden bilmiyorum etraftda neden hiç virüslü yok? her neyse kendimden geçmiş olmalıyım ki otele çoktan varmışım hızlıca kapıya doğru ilerledim kapıyı açtım Berkeler beni görür görmez üstüme koştular.Korktular herhalde öldüm diye lan bi dakika neden sinirli sinirli geliyolar yo yo hayır hayır Berke dur! Berke elindeki baltayı kafama saplamıştı ölmemiştim yere düşmüştüm bir kez daha sapladığı gibi uykumdan uyandım çok terlemiştim neyseki rüyaydı ama çok korkmuştum hemen ayağa kalkıp çantamdan çıkardığım su ile elimi yüzümü yıkadım kılıcımı ve çantamı alıp yola koyuldum hızlı adımlarla yürüyordum ileride çok fazla virüslü vardı fakat onların diğer tarafı barikat gibi kapatılmıştı geçemezlerdi elimde hiç bir şey yoktu onların dikkatini dağıtabilecek tek bir yol vardı arabaların üzerinden koşup barikatın diğer tarafına atlamak zorundaydım,bir kaç saniye düşündükten sonra kafamı kaldırıp koşmaya başladım virüslülerden biri beni farketmişti koştum,koştum ve zıpladım..
-Başaramicam,aralarına düşücem,ölücem! gözlerim kapalıydı ve...
SESSİZLİK
Başarmıştım derin bir nefes alarak yoluma devam ettim yarım saat yolum kalmıştı giderken bir kaç virüslü ile karşılaştım rahatça halledebildim sonunda varabildim hemen önündeydim içeri girdim herkes endişeli endişeli beni bekliyordu.
-Selam millet!
Diyerekten ortama girdim Ela koşup sarıldı ve ardından diğerleri gelip sarılmıştı korkmuşlardı beni kaybetmekten bekle oda ne bu beni tehdit eden 2 kişi
Ben:Siz beni tehdit edenler değilmisiniz? ne işiniz var burda?
Sağdaki:Evet biziz Aleynanın arkadaşı olduğunu bilmiyorduk kusura bakma.Benim adım Buğra buda Mevlüt
Ben:Memnun oldum keşke bu şekilde tanışmasaydık
Can'ın ihtiyaçlarını Elaya verdikten sonra odama çıktım hemen bir duşa girip yemeğe indim neredeydin naptın tarzında sorular oldu olanları anlattım Buğra ile Mevlüt bizim otelde buluşmamışlar başka bir yerde buluşmuşlar onlarla karşılaştığımda Aleyna ile buluşmaya gidiyorlarmış Buğra 1.83-84 boylarında hafif kilolu iri yarı bir arkadaş,Mevlüt 1.78 boylarında yakışıklı ve hafif zayıf bir eleman yemekten sonra odama çıktım yatağama uzandım bugün gördüğüm rüya aklıma geldi gerçekten çok korkunçtu umarım bir daha görmem derken uykuya dalmışım.
Sabah uyandığımda rüyamdan hatırladıklarım sadece ablamı gelinlik içerisinde görüşüm oldu sonrasını hatırlamıyorum,sadece eşofmanımı giydim ve bahçeye çıktım öncedende zaten az çok vücudum vardı artık iyice belli olmaya başlamıştı kaslarım,bahçede kimse yok diye rahat rahat dolanırken Çağlanın beni izlediğini farkettim Çağlanın olduğu tarafa döndüm Çağla bana bakıp gülümseyip kaçtı bi an şaşırdım niye böyle bir şey yaptı diye.
Odama gidip t-shirt giydim ve spor salonuna indim 2-3 saat orda çalıştıkdan sonra Mehmet beni kahvaltıya çağırdı usul usul kahvaltı yaparken bir anda içeriye mermiler yağmaya başladı ne olduğunu anlayamadan masanın altına girdik nefes aldırmıyorlardı adeta Ela Can'ın odada tek başına olduğunu söyledi,Ela'nın odası benim odamın yanındaydı eğer Can'ı almaya gidersem silahlarımıda alabilecektim yerden sürünerek gitmeye çalışırken arkamdan Berke bağırdı.
Berke:Nereye gidiyorsun?!
Ben:Eğer odaya gitmeyi başarırsam silahlarımı alabilirim bekleyin beni burda.
Bekleyin demem rağmen bütün erkekler Mehmet ile Berke hariç diğer erkekler arkamdan geldi hepimizin odaları birbirine yakındı bu şekilde hepimiz silahlarını toplayabilecekti çok zamanımız yoktu hemen hızlıca gittik arka kapıya gelmiştik fakat bir iki kişi vardı ben ve Tolga hemen üstlerine koşup boyunlarını kırarak etkisiz hale getirdik,silahlarını alarak merdivenleri çıkmaya başladık konuşma sesleri geliyordu gittikçe yaklaşıyorlardı doğru anı bekledik ve karşımıza çıktıkları anda mermileri üstlerine boşalttık benim odamın olduğu kat artık temizdi ilk önce Can'ın odasına gittim ağlıyordu hemen kucağıma alarak odama koştum,çantamı hazırlarken birilerinin bağırdığını farkettim anlaşılan öldürdüğümüz adamları gören arkadaşlarıydı. Canı dolaba koyduktan sonra kılıcımı yanıma alıp duvara yaslandım odanın kapısının açık olduğunu görünce hemen odaya yöneldiler kapının arkasına saklanmıştım iki kişilerdi önüme geçtikleri anda kılıcımı çekip birinin arkasından sapladım,diğeri hemen dönerek yumruk attı hiç beklemeden geri cevap verdim karnıma tekme attıktan sonra yere düştüm ve kafama silahı doğrulttu tam tetiği çekecekti ki Buğra yetişti.
Tam tetiği çekecekti ki Buğra silahını çekip onu vurdu yanımızda oldukça fazla silah vardı hemen Canı dolaptan çıkararak kucağıma aldım ve ön kapıya indik bizimkilere yerden sürünerek buraya gelmeleri gerektiğini işaret ettik hepsi yavaş yavaş gelmeye başladı ki ön kapıdan virüslüler girmeye başladı mecbur ateş açıcaktık hemen virüslülere ateş açmalarını ben bizimkileri alıp geleceğimi söyledim sorgusuz sualsiz kabul ettiler kılıcımıda yanıma alarak eğilerek gittim Berke ve Mehmete silahlarını vererek kızlarıda alıp hemen geri döndük,hemen arka çıkışa doğru ilerleyip otoparka gittik otobüse binip gitmek zorundaydık biz zaten herkesin çantalarını eşyalarını almıştık yanımızdaydı otobüse döndük Berke hemen direksiyona geçip sürmeye başladı nereye gidiceğimizi bilmiyorduk tek evimizden de kaçmak zorunda kalmıştık kimdi bize saldıranlar ne istiyolardı bizden? bilmiyorum ama peşimize düşebilirlerdi peki şimdi nereye gidicez kapının önünde ki muavin koltuğunda oturuyordum kolumu bir şey kesmiş olmalı kanıyordu Aleyna yanıma gelip sargı beziyle kanayan yeri kapattı,herkes korkuyordu ne bok yicektik bilmiyorduk muavin koltuğunda uyuya kalmışım mola vericekmişiz Berke uyandırdı beni dışarıyı kolaçan ettikten sonra indik arabadan.
Çağla bir anda yere yıkıldı ne olduğunu anlamadık hemen yanına koştuk ısırıldığını söyledi,ne yapıcağımı şaşırdım gözlerim doldu,onu öldürmek zorundaydım.Herkese arabaya binmesini söyledim ve bu tarafa bakmamalarını.Onlar otobüse bindiğinde Çağlanın kafasını keserek onu öldürdüm..
Çağlayı öldürdükten sonra Emir.
Berke.
Bölüm Sonu.