Artık bu cehennem benim evimdi yıkılan hayallerimin,biten hayatımın yeriydi.Kaynanam beni odama götürmüştü,odaya çıktığımda Ağit daha gelmemişti dua ediyordum resmen gelmesin diye ellerim titriyordu bedenim Bi sıcak Bi soğuk oluyordu çok kötü olmuştum tam ağlıcaktım odaya ağıt girdi kör kütük sarhoştu ayakta zor duruyordu resmen.
Cebinden yüz görümlülügünü çıkarttı yanıma geldi yüz gorümlülügümü boynuma taktıktan sonra duvağımı açtı gözlerime baktığında kapkara olan gözlerine odaklanmıştım.
""Bana bak küçük kız,seni seveceğimi zannetme sen sadece bana çocuk vereceksin benim karım felan da değilsin sadece bu evde kumasın benim zaten bir karım sevdiğim kadınım var evde,anladınmı beni benim ne anneme ne babama saygısızlık yapmicaksın eğer yaparsan ölümlerden ölüm beğen anladın mı beni.""
""Anladım Ağam anladım.""
""He şöyle beni ugrastıracağını zannetmiştim ama öyle bise olmadı iyi bari bu evde agada benim atada benim sözümden çıkmayacaksın.""
Sabah olmuştu,güneşin aydınlanmasıyla Avşin kalkmıştı dün geceden beri ağlamamak için kendini zor tutmuştu o adamı yanında gördükçe daha çok nefret ediyordu kendinden daha çok nefret ediyordu ailesinden heleki annesinden ve babasından babası resmen hem istememişti onu hemde vermişti.Ama iş işten geçtikten sonra elden ne gelir.Onun dediklerini yapacaktı Bi ömür bu eve hapis kalacaktı.Avaşin üstünü giymişti mutfağın oraya doğru ilerlerken Bi ses duydu hemen arkasina baktı.
""Ooo gelin hanım,sonunda aşağı inebildiniz kahvaltıyı ben hazırlamıcam demi,hem üstüme kuma geldin hemde benmi yapacam tüm işleri.""
""Kusura bakma rojin daha erken kalkarım bundan sonra,Lan sabahın 5'i be 5'i daha ne kadar erken kalkayım daha karga b*kunu yemeden gelmiş başıma beni azarlıyor sanki ben istedim kuma olmayı allah allah neyse iç sesimi susturmalıyım yoksa daha kötü olacak.""
Hemen kahvaltıyı hazırladım zozan hanım kalkmıştı ardından da ciwan ağa daha sonra Havin ve Bahar aşağı inmişti .Bende kahvaltı masasına geçeceğim sırada Ağıtın sesini duymam bir oldu.
"Avşin misin nesin kalk sofradan sen bu sofraya oturamazsın.Benim karımın oturduğu masaya sen oturamazsın git mutfakta çalışanlarla ye"
""oğul sen ne dersin o da senin karındır oda bu sofrada yemek yiyecek.""
"Ben yemicek diyosam yemicek anladınızmı beni,onun yüzünden benim karım mutsuz olamaz.""
""Tamam Ağam giderim ben fazla kavgaya gürültüye gerek yok.""
Zaten alışkındım ben mutfakta yemek yemeye ama herkesin içinde bana bağırması çok zoruma gitti gururuma dokundu gözümden bir damla yaş aktı elimle o yaşı geri sildim mutfağa gittim kahvaltı yapmamıştım onların kahvaltılarını bitirmelerini beklemiştim.
İçimden sonunda bitirdiler diye bir isyan ettim daha sonra sofrayı topladım akşam yemeğini yapmak için mutfağa geri gittim,zozon hanımın emriylede evi temizlemiştim rojinde bana yardım ediyordu ama o 1 odayı yapana kadar ben 5 oda bitirmiştim.
Akşam olmuştu tekrardan sofrayı kurdum balkona çıkmıştım Bi rahat nefes almak için,balkondan aşağı baktığımda ağitin geldiğini gördüm o sırada Rojinde beni görüp hemen gidip Agita sarılmış ve öpmüştü aynı şekilde Agitte aynısını yapmıştı.
Aşagı Agiti karşılamaya gitmiştim çünkü yapmasam gene azarı yiyecektim,hayır anlamadığım şey ben azar yiyorum adam bana diyorki sen benim karım değilsin bide gidip karşılıyorum ne saçma şey ama biandan da iç sesimi durdurup aileme beddua ediyordum.
Agit le Rojin hanımı karşılamıştım
hemen tabaklarına yemeklerini koyup Agit ağamızın dediği gibi mutfağa girmiştim.Onlar yemeklerini yedikten sonra sofrayı toplamıştım,çaylarını dağıtmıştım daha sonra bende Bi kenara garip köpek yavrusu gibi geçip oturmuştum.Agit,Ciwan ağayla Zozan anaya soru sormaya başlamıştı bana bakıp.""Ee ana ben bugün işteydim Bi sorun Bi sıkıntı oldumu.""
""Ne gibi oğlum""
""Hani diyorum yeni gelinin Bi sıkıntı çıkardımı.""
""Rojin sen odana Avşin güzel gelinim sende hadi hadi odana." Demişti
Zozan hanım bana,tabi bu lafı duyan Rojinde kıskançlıktan çatlaması Zozan hanım bugüne kadar Rojine bu kelimeyi kullanmamıştı sanırım. Zaten evdede fazla kişi sevmezdi Rojini Berfin hariç berfinde aynı rojine benziyordu.
İkimizde odaya çıktıktan sonra rojin tam odasına girerken bana.
""Bak küçük şey seni,bu evin hanımıda benim ağa karısıda hanımagada benim anladinmı sen sadece bu evin gelinisin ve benim kumamsın resmi nikahta bende parada ben ağa kızı olarak dünyaya geldim ağa karısı olacakta dünyadan göçecem sen sakın bu hayallere kapılma anladinmı beni şimdi ne b*kun varsa ye,git odana.""
Kadın bana hâla evin hanımı benim evin ağa karısı benim diyor kocasını hiç düşünmezmi Bi insan üstüne kuma geldi hiçmi Bi insanın gururu olmaz benim üstüme kuma gelse ben kocamı boşarım gurursuz insan ya benimde zaten o kadar gözüm varki kocasında anlatamam.
Bugün çok yorulmuştum zaten hemen odama geçip yatağıma yatmamla gözlerimin kapanması bir olmuştu.
SEVGILI OKUYUCULARIM 2.BÖLÜM BU KADARDI UMARIM GUZEL OLMUSTUR IYI AKSAMLAR DİLERİM🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Töre
General Fiction-Mardinin ve doğunun en gaddar,sinirli ağası ve mafya babası BORAN KARAN. -Küçük yaşta annesi ve babası tarafından terkedilen,yıllarca eziyet gören AVŞİN LARA GÜNEŞ. -Küçüktüm annem ve babam tarafından terkedildim. Sevgisizlikle büyüdüm,Hep dövüldüm...