Merhabalar sevgili okuyucularım,Öncelikle Cennet Annelerimizin ayakları altındadır bütün Annelerimiz Başımızın tacıdır Tüm Annelerin,Anne olanların Anneler günününü kutlarım,Anneler Gününüz Kutlu Olsun❤️🩹
Avşin sabah güneşin doğuşuyla uyanmıştı,kendine gelmek için banyoya gitmişti.Banyo'da işlerini hallederken o sıra da Boran'da aşağıda ceylanına kahvaltı hazırlıyordu.
Herkesten önce kalkmıştı sırf ceylanına kahvaltı hazırlamak için,kollarını sıyırıp eline sucuğu aldı,sucuğu ince ince kestikten sonra ocağın üstündeki kızmış yağın içine attı,aradan 10 dakika geçtikten sonra içine kümesten topladığı yumurtaları kırdı.
Konağı margarinli yumurtalı sucuk kokusu yayılmıştı,Avşin'de odadan çıktıktan sonra burnuna gelen yumurtalı sucuk kokusuyla mutfağa indi.Kahvaltı'yı hazırlayan kişiyi Avjin Hanım sandığı içinde ağzından "Ellerinize sağlık çok güzel yumurtalı sucuk kokuyor Teyzecim" cümlesi çıkmıştı.
Tam ayılamadıgı için de karşısındaki kişiyi Avjin Hanım zannetmişti,Boran bir anda kendinden geçmiş ve de yüzü buruşturmuştu."Teyzecim mi?" Avşin duyduğu sesle birlikte gözlerini fal taşı gibi açmıştı ne yani Boran Ağa kahvaltımı hazırlamıştı.
"Teyzemi,ben cinsiyet değiştirdimi hatırlamıyorum Avşin Hanım?""
""Kusura bakma Boran Ağa ben seni Avjin teyze zannettim yoksa söylemezdim.Kızdın mi?""
Boran,Avşinin yüzüne bakıp tek kaşını havaya kaldırmıştı,Uyku sersemi olduğunu anladığı içinde biraz onunla uğraşmak istiyordu uzun süre boyunca sessiz kaldıktan sonra Avşin'nin "Boran Ağam kızdın mı niye cevap vermiyorsun"" demesiyle.Boran'nın gür bir kahkaha atması bir oldu."Kız ben sana kızarmıyım hiç o sıfat bende varmı,gerçi sen bende olmayan sıfatı yerleştirdin ama neyse "Teyze" He Teyzede olduk acaba daha ne olacaz?Hayırlısı""
Düşündükçe insana komik geliyordu,Avşin'de içten içe gülüyordu "Boran Teyze" Evet biraz komik ve garip olabilirdi. Ama söz ağızdan bir kere çıkmıştı.Avşin dayanamayıp kahkaha atmaya başladı.Onlar yaşadığı olaya gülerken mutfağa Avjin hanımlar gelmişti.
Hepsi merak dolu bakışlarıyla birbirlerine bakıyorlardı,Avşin Ve Boran,Avjin hanımın ve ev ahalisinin geldiğini görünce kendilerine çeki düzen vermişlerdi.Avjin Hanım neye güldüklerini bilmiyordu ama bu mutlu anlarını bozmamak içinde içindeki merakı yenip soru sormamıştı.
Ev ahalisi sofraya oturmuş kahvaltılarını yapıyorlardı,Botan Ağa baş köşedeydi onu yanında ise Boran,diğer yanında karısı Avjin Hanım
Botan ağa çayından bir yudum almıştı ardından boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.""Benim güzeller güzeli karım,Evimin hanımı,Başımın Tacı,Çocuklarımınn Annesi,Bugün Anneler günü Anneler günün kutlu olsun Başımın tacı Anneler kutsallardır,Cennet annelerimizin ayağının Altındadır,Sende benim için kutsal bir annesin,Sende hem benim hemde çocuklarımın Cennetisin Canım benim tekrardan Anneler günün kutlu olsun"" Demişti
Ve Avjin Hanımın alnından öpmüştü.Karısı onun için herşeyden,herkesten daha önce gelirdi.Ardından Rojda gelin arkasından bir el hissetmişti,arkasındaki el kızı heline aitti.Annesine bahçeden çiçekler toplamıştı ve annesine hediye etmek için buket yapmıştı.
""Anecim,Anneler günün kutlu olsun iyiki benim annemsin"" Diyip Rojda'nın boynuna sarılmıştı.Anne olmak gerçekten de çok kutsal ve de güzel birşeydi Rojda'nın gözleri mutluluktan dolmaya başlamıştı Avşin'nin ise hüzünden karşısında sarılan anne kız ona gözlerinin önüne annesini getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Töre
Ficção Geral-Mardinin ve doğunun en gaddar,sinirli ağası ve mafya babası BORAN KARAN. -Küçük yaşta annesi ve babası tarafından terkedilen,yıllarca eziyet gören AVŞİN LARA GÜNEŞ. -Küçüktüm annem ve babam tarafından terkedildim. Sevgisizlikle büyüdüm,Hep dövüldüm...