11.Bölüm(Evlenme teklifi💍)11.06.2024

2.1K 81 41
                                    

Hepinize merhabalar sevgili okuyucularım,Bölümlerde herşey çok hızlı ilerliyor biliyorum fazla ayrıntıya giremiyorum çünkü tlf'dan yazıyorum tabiri caizse parmaklarım kırılıyor bölüm yazarken,Kitabımız'da düzenlemeler olacaktır.Ve ve ve bu haftasonu Çok güzel şeyler olacak.

Avşin uzaktan gördüğü kişiye uzun uzun bakakalmıştı,çünkü gördüğü kişi onu Anneler gününde terkeden Annesiydi.

Avşin annesini görmüştü ama annesi onu herzaman olduğu gibi görmemişti,Boran'da Avşinin bakışlarından önemli birşey olduğunu anlamıştı ve Avşine dönüp Avşinin kulağına eğilerek.

""Ceylanım,önemli birşey mi var?Olduğun yerde dondun kaldın çünkü."

"Boran demişti.Titrek sesle elini annesinin olduğu yöne doğru çevirerek. Boran orda duran kadın benim annem"

""Ne!Nasıl?Nasıl yani?O kadın senin annen mi?"demişti.Boran şaşkın bir tavırla.

"Evet benim annem beni bırakıp giden kadın"

"Ceylanım biz gidelim istersen ha,Bak zaten yoruldun daha da yorulma" demişti.Avşin'nin daha fazla üzülmemesini isteyerek.

"Tam,Tamam." Demekle yetinmişti Avşin.

Boran,Avşini kolundan tutarak arabaya doğru götürmüştü.Avşin son birkez arkasına dönüp Annesine bakmıştı.Boran'da Avşini o sırada arabaya bindirmiş bir çay bahçesine götürmek için yola çıkmıştı,Yol bitene kadar Avşin arkasına bakmıştı.

Sonunda Çay bahçesine gelmişlerdi,Boran arabadan çıkıp Avşinin oturduğu yöne gitmişti.Avşin'nin kapısını açıp Avşini arabadan çıkartmıştı.

Önlerden bir masaya oturmuşlardı.Çay ve Sıkma(Gözleme) söylemişlerdi.Çaylarını içmeye başlamışlardı. Avşin birazda olsa kendine gelmişti.

""Avşin ben sana birşey diyeceğim.""

""Söyle Boran ne diyecekmissin""

""Avşin,nasıl söylesem bilemiyorum ki"

"Ne söyleceksin Boran?Hem sen benden mi utanıyorsun?Koskoca Boran Ağa utanıyormu?"

"Yok kız ne utanması,şey diyecektim Avşin daha fazla uzatmak istemiyorum ben seninle evlenmek istiyorum"

Avşin duyduğu kelime ile içmiş olduğu çayı biranda ağzından püskürtmüştü.

"Boran nasıl olacak o hem Agit var,yani ne yapacağından emin değiliz,sessiz sedasız şuanda ortalıkta yok ama hadi birşey yaparsa,hem ben okumak istiyorum evlenmek degil"

"Haklısın,Ama ben seni çok seviyorum,Agiti siktir et bişey yapamaz o sana,yoğun bakımda yatıyor,Bak sana söz veriyorum seni okutacağım,okumazsam gel benim yüzüme tükür.Bak evleniriz yurt dışına çıkarız hem sen kendini toparlarsın hem okursun olmazmı?"

"Boran benim arkamda kimsem yok biliyorsun demi,Benim kimsem yok okumam lazım,Biliyorum senin beni sevdiğini evet ama bilmiyorum olurmuki annengil izin verirmi?"

"Bak yavrum,1.si Biliyorum senin arkanda benden hariç hiçkimsenin olmadığını. Bak sana söz veriyorum istediğin mesleği eline aldırıcam seni okutucam sana da senden izinsiz dokunmayacağım.Bak yanımda kalalı kaç gün oldu bir kusurumu gördün mü yok,Annemgil de seni kabul ediyor,Hem biz bize yeteriz yavrum,Hem sen Agitle evlimisin?"

Mafya ve TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin