12.Bölüm (İsteme Nişan)14.06.2024

1.5K 61 12
                                    

Evet,Hepinize merhabalar canlarım bu bölüm benim için  çok ama çok güzel bir bölüm olacak sizinde istediğiniz bir bölüm biliyorum ve bölüme başlıyorum.

Avşin yeni birgüne gözlerini açmıştı.Gözlerini elleriyle ovuşturduktan sonra yatağın üstünde dogrulmuştu.Kafasını aynaya çevirip kendine bakmıştı.Bugün istemesi vardı,dün de evlenme teklifi almıştı.

Herşey çok çabuk ilerliyordu hayatında.Dün neredeydi bugün ise nerede.Borana karşı boş değildi,aslında hoşlanmaya başlamıştı Boran'dan.

Ama herşey çok çabuk ilerlediğinden dolayı kafası ve kalbi karışıktı.Ama kendiside biliyorduki gün geçtikçe hayatında olan karışıklıklar bitecekti.

Avşin yataktan kalkıp banyoya doğru ilerlemişti.Banyoya girip günlük işlerini halledip daha sonra odasında giyinmeye başlamıştı.

Boranda uyanmıştı ve boş tavanı izliyordu. Dün geceden beridir doğru düzgün uyuyamıyordu.Sevdiği kadını yıllar sonrada olsa önlerine o kadar engel çıkmasına rağmen almıştı.Yarından sonra tamamen onun olacaktı

Bugun Avşini isteyeceklerdi yarında kınaları olacaktı.Ondan sonra murâdına tamamen erecekti.Boran yatağından kalkıp camın önündeki küçük sedire oturmuştu.

Komidinin çekmecesini açıp içinden sigara paketini almıştı.Sigara paketinin içinden bir dal sigara alıp yakmıştı ve içmeye başlamıştı.

Sigarasını bitirdikten sonra Boranda banyoya girip günlük işlerini halledip odasında günlük kıyafetlerini giymişti.Ardından yatağını toplayıp aşağı inip kahvaltı masasına oturmuştu.

Ardından Avşinde gelip Boran'nın yanına oturmuştu.Geldiklerinde sofra zaten kurulmuştu.Onların ardından Avjin Hanımağa ve Botan Ağa gelmişti.

Bugünkü isteme ve isteme ile olacak nişanı konuşacaklardı.

""Bugünkü olacak isteme için düşünceleriniz nedir.Düşüncelerinizi ortaya alalım benim ailem""Dedi Botan ağa.

""Hazırlıklar yapıldımı benim canımdan çok sevdiğim oğlum Boran ve biricik kızım Avşin'nin istemesi var.""Demişti sevecen bir sesle Botan Ağa

""Hazırlıklara kahvaltıdan sonra başlayacağız beyim,Ben kahvaltıya oturmadan bir kaç tane hazırlıkları başlattım""Dedi Avjin Hanımaga

""Eee Gelin hanım heyecanlımısın bugün için ve diğer güzel günlerin için""Dedi Rojda.

""Evet heyecanlıyım çok garip hissediyorum kendimi heyecandan galiba""Dedi Avşin.

""Heyecandandır yenge o bencede heyecan sen gene ayaktasın birileri gibi bayılmadıgına dua et sen"" Dedi Zilan kinayeli bir ses tonuyla.

""Sus kız! Napabilirim ilk defa evleniyordum Allah Allah hem siz benimle dalgamı geçiyorsunuz?"" Dedi Rojda

""Yok yenge yok ne dalga geçmesi sadece söyledik sakın yanlış anlama""Dedi  Dilan Avşine göz kırparak.

""Bugün zaten dört bir yandan Aşiretler gelecek Baba.""Dedi Boran

""Abi Boran Ağa varya Bedirhanlardan oda cezaevinden çıkmış haberin ola""Dedi Mıran

Mafya ve TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin