14.Bölüm(Dügün)16.06.2024 (Sezon Finali)

1.9K 82 15
                                    

Arkadaşlar bugün çiftimiz evleniyorlar.Ayrıca Bugün hem Avşinin Hemde Benim Doğum Günüm İyiki Doğmuşuz O zaman.

Avşin ve Boran sabaha kadar uyuyamamışlardı.Bugün onlar için çok büyük birgündü.Sabahın ilk ışıklarıyla kalkmıştı Boran.Komidin'nin üstünden sigara paketini almıştı.İçınden 1 tane sigara alıp yakmıştı.Ardından Banyoya girip kısa bir duş aldıktan sonra damatlığını giymiş, Saçlarını tarayıp toprak kokusu kokan parfümünü sıkmıştı.

Daha sonra kendine aynadan son birkez bakmıştı.Boran'nınHeyecandan kalbi çıkacakmış gibi hızlı hızlı atıyordu.Elini kalbinin üstüne koyup derince bir nefes çekti.Nefes alıp vererek sakin olmaya çalıştı.Çok da işe yaramamıştı kalbindeki heyecanı götürememişti.

Ardından odadan çıkıp avluya inmişti.Avluya indiğinde ise herkes koyu bir sohbete dalıp gitmişti.

"Sakin oğlum bu ne heyecan?" Dedi Dijvar.

"Sende yenge ile berdel ile değil de severek evlenmiş olsaydın görürdüm ben seni" Dedi Boran Ağa.

""Sakin ol oğlum""Diyerek Borannın sırtına vurmuştu Botan Ağa.

Alaz, Bawer,Dijvar,Boran Bedirhan,Berzan Demirhan buradaydı peki ya dewran o nerdeydi?

"Devran Ağa nerede?"diye sordu Boran.

Soru üstüne ufak bir gülüşme oldu ortamda. Alaz gelip elini Boran'nın omzuna koydu.

"Şöyle ki Boran, Dewran Ağa dediki gelip kızı benden alsın. "Dedi Alaz ağa

Boran sıkıntılı bir nefes aldı.

"Şimdi sıçtık" Dedi Berzan ve Dijvar

"He o böyle dedi.Sizde tamam deyip gònderdiniz ha!?" Diye sistemle konuştu Boran

"Evet" sesi yankılandı bir anda dördün den birden.

"Şimdi boku yedik" Dedi Boran Bedirhan.

"İlıgimi kemiğimi kuruyacak kesin" diye ekledi Boran Ağa

"Merak etme oğlum biz alırız Avşin kızımı" dedi gelen Botan ağa.

Herkes hazırlanmış Boran ise yerin de duramaz olmuştu artık.

Acaba nasıl olmuştu Avşin?

Avşin de Boran dan farksızdı sanki kalbi yoktu bugün. O kadar hızlı atıyor du ki her an durabilir di.

"Ya ama sen çok güzel oluyorsun!" dedi idâl ağlamaklı bakışları ile. Avşin gelen kuaförlerin önüne oturmuş saçlarını ve makyajını yaptırıyordu.

Konak o kadar kalabalık olmuştu ki iğne atsan yere düşmezdi.

Makyajı ve saçı bitince gelinliğini de giyip son kez aynada kendine baktı ve hazırdı artık.

"Hadi bakalım hazırmıyız?" Dedi hevin göz kırptı ardından.

"Heyecan varmı?Heyecan." Ben çok heyecanlıydim"dedi mihra .

"Avsin ayakkabının altına isim yazmayacakmısın" Dedi Boran.

"Ağa bak onu unuttuk" Dedi İclal.

Dilan hemen tükenmez kalem alıp Avşinin yanına gelmişti.

"Yazıyorum o zaman" Dedi Avşin

"İlk başa benim ile Boran Bedirhanın ismini yazarmısın" Diye rica etti utanarak Ömrüm.

"Kız sen Boran Ağadan mı? Hoşlanıyorsun?"Dedi Hevin.

Mafya ve TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin