Nasılsın canlarım umarım iyisinizdir.Bayram olduğu için bölüm gecikti,yeni bölüm umarım güzeldir🍀
Sabah mide bulantısıyla kalkmıstım koşarak banyoya gittim.Nerdeyse 2 haftadır ne yemek yiyebiliyordum nede su içiyordum yediklerimi tekrardan istirfa ile çıkartıyordum.Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra birazda olsa kendime geldim,ilk hemen yatağımı topladım daha sonra üstümü giydim aşağı kahvaltıya indim,kahvaltımızı sessiz sakin bir şekilde yaptıktan sonra agit ve kayınbabam işe gitmişti.Rojinle bahar rojinin odasına çıkmıştı.Bende aşağıda Havin ile birlikte kalmıştım.
"Avşin sana bişe sorucam,ama kızma olurmu?Yani nasıl desem ben seni çok merak ediyorum biraz kendinden bahsedebilirmisin?"
""Yok niye kızayım olur anlatırımda şu yemekleri yapıp sonra anlatıyım sana ."'
""Kız bırak yemeği anlat, hem sen gebesin fazla iş yapma gel yanıma.""
""Tamam tamam geldim.""
Tabikide Avşin hepsini anlatmayacaktı nefret ederdi kendine acıyanlardan.
""Nerden başlasam şimdi,ben 12 yaşımdayken annem tarafından anneler gününde terkedildim o zamanlar çalışıyordum akşam eve gitmeden önce yarın için anneme hediye almıştım,eve gittiğimde annem Bi köşede oturuyordu kardeşlerimde Bi köşede oturuyordu daha sonra annemle kavga etmiştik annem beni o gün dövmüştü.Bende banyo yapmıştım daha sonra ağrı kesici içip odama gitmiştim"",dedi Avsin gözünden yaşları silerek.
""Eee sonra ne oldu peki?""
""Gece saat 12 veya 1 gibi tık diye bir ses gelmişti evden bende duvardan veya dışarıdan ses gelir ya hani fazla aldırış etmemiştim geri yatmıştım daha sonra Sabah saat 10 oldu yatağımdan kalktım kahvaltı hazırlıcaktım Bi baktım evde hiç kimse yok ben annem annaneme gitti zannetmiştim geri gelir dedim saat 3 oldu 4 oldu gelen yok annanem gile gittim annane dedim annemgil burdamı annanem yok dedi daha sonra babanemi aradım oradadır diye babanemde buradada yok deyince annaneme gittim,dayımda işten gelmişti tama dayı annem gitti diyecekken dayım lara ben sana bişe söylicem dedi,annen seni bırakıp adanaya gitmiş dedi,o anda zaten Bi an boşluğuma geldi dünyam başıma yıkıldı resmen elimdede anneme aldığım hediye vardı onu camdan aşağı atmıştım evide kırıp dökmüştüm gözlerimi açtığımda acilde koluma serum takılıydı.""
""Vay be yani 3 kardeşini aldı seni bıraktı.""
""Evet aynen öyle oldu benim kardeşlerim ikizdi Bi tanede ufak kız kardeşim mercan dı, adı mercan ismini ben koymuştum damlayı da babamla annem...""
""Babam demişken baban seni nasıl bırakıp gitti.""
Avsin içinden o benim kendi öz babam değil diyecekti ama Bi andan da onun içinde aşağılanmak istemiyordu çünkü eğer deseydi ki benim annem kocaya kaçtı aslında baba bildiğiniz adamda benim babam değil o zaman al başına belayı hiç kimsenin dilinden kurtulamazdım hele ki bunların diline düşmekmi,düşünmeye hayal gücüm bile yetmiyor.
""O günden sonra babamın yanında kalmaya başladım o zamanlarda da babamın sevgilisi vardı neyse,babamla kavga etmiştik babamda içkiliydi içkinin etkisiyle birlikte kavga daha da çok harlandı beni dövmeye başladı yüzüme neredeyse 5,6 tane yumruk attı belinden kemeri çıkartıp sırtıma vurmaya başladı daha sonra karnıma tekme atmaya başladı beni dövmeye başladığında saat akşam 9 gibiydi Sabah saat 07.30 da gözlerimi yeni yeni açmıştım.İste annemin kaçma nedeni benmişim benim yüzünden yuvası bozulmuş ben yapmışım tüm herseyi beni Bi köşede sıkıştırıp sabaha kadar daha sonra bana seni istemiyorum ne bokun varsa ye allah senin belanı versin sen den utanıyorum diye sozler küfürler felan etmeye başladı zaten yorulup siktir olup gitti evden o günden sonrada konuşmadık kendisiyle.Yani hani birazda diyorumki ha o ev ha bu eve ha benim babam ha senin abin ikiside aynı o yüzden senin abinden nefret ediyorum.""
"Bende nefret ediyorum o adiden beni zaten fazla sevmez onun varsa yoksa r
ROJİNI var başka kimsesi yok zaten ne rojini severim nede berfini ikiside aynı bok ama abimde laciverti içte üçünü toplasak Bi adam etmezler be senin canın sıkıldığı zaman gel benimle konuş derdini anlat bana bak ben seninle konuştukça rahatlıyorum tamammı.""Tamam tamam neyse ooo saat kaç olmuş hadi yemeği hazırlayalım."
Avşinle evin çalışanı Havin yemeği hazırlamışlardı.Havin yemekleri sofraya götürmek için mutfaktan çıkmıştı.Avşinde midesi bulandığı için lavaboya gitmişti.Konakta çalışan Alevde,Avşinin yemeğine Rojinin emriyle ilaç koymuştu.O sırada su içmek için mutağa Mirza girmişti.Alev'in yemeğin içine ilaç koyduğunu görmüştü.Telefonunu çıkartıp onu çaktırmadan videoya çekmeye başladı arkasından Rojin gelmişti mutfağa.
Aralarında ""ilacı koydunmu?Kesin yaptın demi?"" gibi kelimeler duymuştu.Daha sonra aldıkları ilacı tekrardan aldıkları yere dolabın arkasına koymuşlardı.
Onlar gittikten sonra Mirza mutfağa girmişti,Kimseye farkettirmeden ilacı alıp arabaya bindi.En yakın sağlık ocağına gidip ilacın neyin nesi olduğunu sordurttu.
O ilacı içen kişinin çocuğu olmayacağını,olan çocuğuda öldüreceğine dair bilgi edinmişti.Kayıt aldığı videoyu iyice izledi o evde birtek hamile kadın vardı.Oda Avşin'di.Hemen yetişmesi gerekiyordu.
Mirza eve geldigi zaman iç içten geçmişti,Avşin yemegi yiyip süpürmüştü resmen.Herkes yemeğini yedikten sonra odalarına çekilmişti.Agitte her zaman olduğu gibi Rojinle yatıyordu,Avşin tuvalete gitmek için kalkmıştı çarşaftaki kanı görmesiyle bağırması bir oldu Agit Avsinin odasına gitmişti gördüğü manzarayla nutku tutulmuştu Bi anda kala kalmisti olduğu yerde Avsin yere yığılmış yatıyordu Agit geçirdiği şokla hemen Bi kendine geldi Avsini alıp hastaneye götürdü.
Bu bölümde bu kadardı sevgili okuyucularım,vote yapmayı ve takip etmeyi unutmayalım.🌹🍀
Tiktok:Gelin_Asiye takip ederseniz sevinirim🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Töre
General Fiction-Mardinin ve doğunun en gaddar,sinirli ağası ve mafya babası BORAN KARAN. -Küçük yaşta annesi ve babası tarafından terkedilen,yıllarca eziyet gören AVŞİN LARA GÜNEŞ. -Küçüktüm annem ve babam tarafından terkedildim. Sevgisizlikle büyüdüm,Hep dövüldüm...