!Bölümün adına emoji koyduysam smut vardır!
"Minho, amcangil bize bişey soylicekler. Onların yanına yurt dışında gidiyoz"
"Ne zaman gelirsiniz?"
" En erken 1 haftaya en geç 1 aya"
"Tamam görüşürüz"
Minhonun ailesi gittikten sonra Minho Seungmin'in yanına gitti. Seungmin yatağında kitap okuyordu.
"Seungmin"
"Efendim hyung?"
"Bana lütfen hyung deme. Mesela sevgilim diyebilirsin"
"Tamam hyung"
Minho bosverip Seungmin'in yanına oturdu.
"Seungmin sen dün bana yatağıma gelirsin demiştin. Bırak o kitabı da başlayalım"
Seungmin'in gözleri büyüdü.
"H-hyung ben onu şakasına demiştim"
"Bu beni ilgilendirmiyor"
Minho hızlıca Seungmin'in üstüne çıktı. Seungmin'in hala elinde olan kitabı alıp fırlattı. Seungmin sertçe yutkundu. Minho elini Seungmin'in tişörtünün içine attı. Seungmin tenine değen soğuk el ile irkildi. Minho Seungmin'in tişörtünü çıkardı. Sonra da kendininkini çıkardı. Seungmin'i kaldırdı ve Seungmin'i yatak başlığına yasladı. Minho Seungmin'i sertçe öperken bir yandan da Seungmin'in altını çıkarıyordu. Seungmin'de boş durmayarak o da Minhonun altını çıkarıyordu. İkisinin üstünde sadece iç çamaşırı vardı. Seungmin dayanamayarak onları da çıkardı. Seungmin gördüğü penis ile yutkundu. Minho Seungmin'e parmaklarını uzattı. Seungmin anında kabul etti.
Minho bu görüntü ile tahrik olmuştu. Minho parmaklarını seungmin'in ağzından çekti. Seungmin'i kucağına aldı. Parmaklarını yavaşça Seungmin'in deliğine soktu. Seungmin seslice inledi. Minho parmaklarını çıkardı. Seungmin'i kaldırdı ve penisini Seungmin'in deliğine konumladı.
Seungmin içine hızlıca giren büyük penis ile çığlık attı. Minho Seungmin'i belinden tutup kucağında zıplatmaya başladı. Seungmin'in kesintisiz inlemeleri onu daha çok hizlandiriyordu. Seungmin'in acı inlemeleri zevke dönüşmüştü. Seungmin Minho'nun ellerini belinden çekip kendisi zıplamaya başladı. Seungmin o kadar hızlı zıplıyordu ki Minhodan destek almak zorunda kaldı. Minho ellerini tekrardan Seungmin'in beline koydu. Seungmin yavaşlayınca tekrardan hizlandiriyordu. Minho sesli bir şekilde inleyip Seungmin'in içine boşaldı. Yavaşça Seungmin'in içinden çıktı.
"H-hyung.."
"Evet Seungmin?" Konuşurken nefes nefeseydi.
"B-ben daha boşalamadım!"
" Yatağın kenarına otur"
Seungmin yatağın kenarına geçti. Minho yere indi.
"Bacaklarını arala"
Seungmin bacaklarını araladı. Minho hızlıca Seungmin'in penisini ağzına aldı. Seungmin sessizce inledi. Seungmin Minho'nun saçlarını tutup kendine daha da bastırdı. Minho boğazına değen penisi aldırmadan yavaş sayılmayacak şekilde emmeye başladı. Seungmin kafasını geriye atmış inliyordu. Minho ağzıyla gel git yapmaya başlayınca Seungmin Minho'nun saçını sıkmaya başladı.
"G-g-gelecegim!"
Minho gel-gitlerini hızlandırdı. Cok geçmeden Seungmin ağzına boşalmıştı. Minho ağzındakileri yuttu ve ayağa kalktı.
"Birlikte duş almaya ne dersin?"
Seungmin hala nefes nefeseydi.
"O-olabilir"
Minho seungmin'i kucağına aldı ve banyoya girdi. Seungmin kucagindayken sıcak suyu açtı. Küveti sıcak suyla doldurduktan sonra yavaşça Seungmin'i sıcak suya koydu. Sonra da kendisi girdi.
_____
Laylaylay
Smutu ben yazmamisim gibi davranin
Ohaaa
Ne yazmisim
Utaniyom
Neyse ya ben bidaha smut yazmiyim
Bok gibiydi çünkü
Abiii cidden utaniyom
Aaaaaa
Neyse yeni bölüm en geç 1 haftaya gelir
En erken yarın
Ve bölümü kontrol etmediiimmmmm