.

114 11 1
                                    

Sonunda hastaneden çıkmıştık. Eve giderken herkes cok sessizdi. Eve varınca Chan Seungmin için heryeri toplamıştı ve seungmin rahat etsin diye yatağı düzenlemişti. Seungmin yavas yavas odaya girdi ve yatağa yattı. Sırtını yatak başlığına dayararak esnedi. Chan seungmin icin hemen bir corba yapıp seungmine getirdi. Seungmin yavas yavas corbasini içerken düşünceli duruyordu. Chan ise seungminin niye moralinin bozuk olduğunu bilmiyordu. Seungmin tepsiyi yanına bırakıp chana döndü.

"Chan"

" Efendim seung?"

Seungmin ic cekti. Gözleri dolmuştu.

" B-ben, ben artık dayanamiyorum..."

Chan seungmin'e baktı. Ne demek istediğini anlamamıştı.

" Anlamadım?"

" Minhoyu istiyorum, istek değil hatta ihtiyacım var..."

" Seungmin biliyorsun, o birdaha koreye gelmeyecek, lütfen artık onu unut, aci çekmeni istemiyorum"

" Peki ya sen, jisung'u hic ozlemiyormusun?!"

" Elbet özlüyorum ama unutmayı deniyorum.."

" Chan onsuz doğru düzgün nefes bile alamıyorum, lütfen ne yap et jisung ve minhoyu bul ve ayrilalim..."

" Seungmin, dediklerin çok zor, yani minholara ulassak bile ayrilamayiz, babalarimiz ne yapar biliyorsun değil mi?!"

" AMA ONSUZ HAYATIM DAHA BERBAT! BABAMİN NE DİYİP YAPACAĞI UMRUMDA DEĞİL! BEN SADECE MİNHOYA İHTİYAC DUYUYORUM?!"

" seungmin, sakinles"

Seungmin hickirmaya başladı.

" Tamam, yapacağım..."

Chan sertçe odadan çıktı.

----

Seungminden

Bu onsuz 250. Günüm. Aradan baya bir zaman geçti. Chanin babasi tekrardan çocuk istedi mesela.. bu sefer chan yapmayacağını net bir dille söyledi fakat babası piç olduğu için geçen bara gittiğimizde biz fazla sarhos olalım diye birsuru icki içirdigi icin kontrolu kaybettik ve suan maalesef ki 4 aylık hamileyim. Minho ve jisung konusuna gelirsek, minho ve jisunga ulasamadik. Ha birde, minhonun eski evinde oturan çocuklar ile arkadaş olmuştuk. Chan evde olmadığı zamanlar benle ilgileniyorlardi. En cok da Felix'e isinmistim. Neredeyse her gün yanımdaydı ve tüm hikayemi minho dışında bilen ilk kisi olmuştu. Chana bile soylemedigim şeyleri ona soylemistim. Felix o gruptan hyunjin'i seviyormus. Jeongin changbine takintiliymis zaten.
Bu zaman aralığında amcamlar ve babamlar japonyaya tasinmislardi. Ben doğum yapınca geliceklermis. Ve  tabiki bu da babamin isiydi.

---

" Seungmin sence bu nasıl???"

" Jeongin, tüm etekler aynı iste bu kalsın"

" Felix sana göre nasil?"

" Hmm, ilk giydiğin daha iyi gibiydi"

" Ama o changbinin tarzı degil"

" Olum o zaman kalsın bu gec kalacan"

" Uff aman sizede sorulmaz bee, neyse ben askimi bekletmeyim bb"

" Hadi bb"

Jeongin heyecanla evden çıkmıştı. Felix seungmine döndü

" Bir yerin agriyormu?"

" Yok"

" Canin birşey cekti mi peki?"

" Canim minho cekti"

Felix uzgunce baktı.

" Hmmm bide çikolatalı süt, cheesecake, browni cekti"

" Browni yaparım hemen sana, yandan da cheesecake alırım ama akşam yersin. Çikolatalı sütü de yan komsudan isteriz"

" Tamammm"

Seungmin odasına gidip telefonunu aldı.

Chan 2 cevapsız arama

Seungmin chani aradı.

" Alo chan?"

" Alo Seungmin"

" Birseymi oldu?"

" Üzgünüm, japonyada bir isim çıktı, sende hamilesin birşey olur diye sen korede kalicaksin, bir sorun olurr mu?"

" Olmaz, felix jeongin hyunjin ve chang bakiyor bana"

" Tamma görüşürüz"

"Görüşürüz"

----

Aga

Kimse fark etmedi

Seungminin babası nerede chan orada

Birşeyler üretin bulmaya çalışın

Bir bölümde chan sey diyodu ya

Arayan kişiyi görünce daha da stres oldu diye

Baglantisi olabilir mi???

Neyse ii gecelr herkese

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin