.

117 16 14
                                    

Chan saatlerdir seungminin mesajını görmesini bekliyordu. Saat çoktan gece yarısını geçmişti. Chan telefonuna gelen bildirim ile telefonunu hızlıca açtı. Gördüğü mesaj ile dondu.

Seungmin
Chan
Yardım et
Sarjim yetmeyecek
Korkuyorum
Lütfen bul benj

Chan
Seungmin
Neredesin?
Sikeyim....

Chan stresle hiç düşünmeden seungminin annesini aradı.

"Alo chan oğlum?"

"Alo, anne"

"Ne oldu oğlum?"

" Anne, kac saattir seungmine ulaşamıyorum. Bana da bir mesaj atti. Chan yardım et korkuyorum diye napacagim?!"

"Ne?"

" Delirmek üzereyim!"

" Oraya geliyorum."

Telefon kapandı. Chan stresle duvara yumruk attı. En başında seungmin ile kontrole gitmeliydi. Chan kendine lanet okudu. Birkac dakika bekleyisin ardından Seungmin'in annesi aglayarak geldi. Chan önce annesini biraz sakinlestirdi. Sanki kendisi sakinmis gibi... Sonra ikisi de polise gitti...

-----

Minhodan

Bugün nedensizce içimde bir his vardı. Korku? Stres? Endişe? Bunlardan hangisi bilmiyorum ama nedensizce cok tuhaf hissediyordum. Neden böyle hissettigim hakkinda hiçbir fikrim yoktu. Her hafta olduğu gibi bugün de babami aramıştım. Bazen babama seungmin ve chani da soruyordum.

" Alo baba, nasilsin?"

"Pek iyi değilim"

Babamin sesi cok tuhaf geliyordu.

" Birseymi oldu?"

"Seungmin..."

Seungminin adını duyunca ciddilestim.

" Ne oldu seungmine?"

" Diyecegim ama sakin kal, tamam mı?"

"Tamam?"

" Minho, dün seungminin bebeginin kontrolü vardı. Chanin isi çıktığı icin onunla gidemedi.... Sonra..."

" Sonra ne?"

" Birisi seungmini baya bi oyalamis. Gece yarisi olmus ve seungmin o zaman açık taksi durağı arıyormuş.."

" Gece yarisina kadar oyaladi mi?"

" Evet"

" Devam et."

" Seungmin birinden kaçarken bir taksi görüp binmiş. Ama taksici sarhosmus.."

Seslice yutkundu minho

" Baba kesik kesik anlatma. Kisaca ne olduğunu söyle"

" Adam arabayı hızlandırp kapıyı kitlemis ve kendimi camdan atmış. Sonra seungmin sanirim..."

" BABA ENDİŞELENİYORUM DURMA VE ANLAT"

" Seungmin fazla stres ve korkudan düşük yapmış.. karnina baya br ağrı girdiği icin hareket edememis... Yani seungmin.."

" YANİ SEUNGMİN NE?"

" araba son hız bir ağaca çarpmış (enfes patos catos catir cutur sungersikis ayib seungmin PUAHAHHAHA) seungminde arabanin icindeydi... D-daha bugün bulduk seungmini. Kan içindeydi. S-suan hastanedeyiz.. seungmin kafasini sertce vurdugu icin suan komada.."

Minho olduğu yerde hareket edemedi. Telefonu kapatıp ağlamaya başladı. Bir anda Kore'ye dönerse ortalık karisacakti. Ondan dönmek istemedi koreye. Jisung minhonun sesini duyup Minhonun yanına geldi.

" Minho, ne oldu?"

" SİKTİR, SİKTİR SİKTİR!"

" Minho sakin olmalisin.."

" DAHA NE OLDUĞUNU BİLE BİLMİYORSUN?! YA ONU KAYBEDERSEM?!"

" minho kime ne oldu?!"

" SEUNGMİN, SİKEYİM SEUNGMİN KAZA YAPMIŞ BABAM KOMADA DEDİ! KANLAR İÇİNDE BULDUK DEDİ! DÜN YAŞANMIŞ KAZA! "

" Minho sakin kalmalisn?"

"KALAMAM!?"

"üzgünüm minho.."

Minhonun gözleri yavaşça kapanmaya başladı.

-----

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin