.

125 12 23
                                    

Minho ile guluserek sinema salonundan çıkmıştık. Eve uğramadan bir dondurmaciya uğramış, dondurma almıştık. Minho karamelli-vanilyali, bende cikolatali-cilekli almıştım. Dondurmamizi yiyerek eve doğru adimliyorduk. Fakat aniden başıma bir ağrı saplandi ve bagirmaya başladım. Minho bana endiseyle bakiyordu. Ben ağrıdan yere düştüm. Normal bir ağrı degildi bu, sanki bıçak cikip giriyor gibi acitiyor ve ağrıyordu. Minho yanıma geldi ve beni kendime getirmeye çalıştı. Ben titriyordum. Sonra minho kahkaha atmaya başladı. Ben ne olduğunu anlamadan minho uzaklasmaya basladi. O an başımın ağrısı yüzünden ayağa kalkamadım veya düzgünce bagiramadim minhoya.

" Minho? Hayır lütfen! Gitme!?"

Sonra acı ile gözlerim kapandı...

---

Etrafımdaki insanların sesini duyuyordum. Onların ne dediğini anlıyordum fakat gözlerimi açamıyorum yada hareket edemiyordum. Gördüğüm kâbus yüzünden terlemis hissediyordum. Gözlerimi açmaya çalışınca zaten ağrıyan basım daha da agrimisti. Fakat sonunda gözlerimi acabilmistim. Cok yorgun ve halsiz hissediyordum. Ve karnimda bir boşluk hissi vardı. O.. gittimi? Ne olduğunu hatirlamiyordum? Bir hemşire uyandığımı gördü ve hızla dışarı çıktı.

---

2 aydır bu hastane koridorundaydik. Seungmin'in annesi, minhonun ailesi ve ben 2 aydır seungmin'in uyanmasını bekliyorduk. Seungmin kaza anında bebeğini kaybetmişti ve kafasını sertçe vurduğu icin de komadaydi. Hemşire hızlıca dışarı çıkınca endişelendim. Fakat sonra hemsire gülümseyip;

" Bay Seungmin sonunda uyandı, onu normal odaya aldığımızda onu görebilirsiniz"

Seungminin annesi mutluluktan aglamaya başlamıştı. Bende onu kaybetmedigim icin aglamaya basladim. Minhonun ailesi ise mutlulukla bakiyorlardi birbirlerine.

----

Yarım saat sonra seungmini normal odaya almışlardı. Doktor önce 1 kisinin girmesini istediği icin Seungminin annesi girmişti. Seungmin biraz daha iyi hissedince de ben girmiştim odaya. Sonrada minhonun ailesi girmişti.

---

Doktor, seungminin 1 hafta sonra taburcu olacağını söylemişti. Tabii, kendini iyo hissederse. Gece yanında 2 kisi kalacaktı seungminin. Ben ve seungminin annesi kalmaya karar verdik.

---

"Seungmin, seni tekrardan üzmek istemiyorum ama bana kaza anını birde Kendi görüş acindan söyleyebilir misin? "

" Tabi söylerim hyung"

" Taksi görünce bindim iste felan filan. Sonra ben bi an bunun sarhos olduğunu anladim iste. Bu kendini attı. Benim karnima da ağrı girdi hareket edemedim felan filan iste..."

" Tamam, tesekkurler"

---

BOLUM COK KİSA İMDAT

Bok gibi bir bölümdü bu arada

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin