.

119 15 0
                                    

" seungmin, hosgeldinn"

" Hosbuldum hyung"

" Bir sorun mu var seungmin?"

" Minho ve jisung... 1 ay önce baska bie ülkeye tasinmislar.."

"N-nasil?"

Chan gergince bakıyordu seungmine.

"Evlerine gittim. Fakat... Evde 4  çocuk vardı. Onlarda minhonun tasindigini soylediler..."

"M-minhoyu aramayı denedinmi?"

" Telefon numarasını değiştirmiş..."

" Seungmin-"

"Neyse bebegimizin kontrolüne gidelim"

" Tamam"

Chan stresli bir sekilde üstünü değiştirmeye gitti. Odasına gelince gözü telefonunda takıldı. 'Belki jisung telefon numarasını değiştirmemistir' diye düşündü. Eve gelince jisungu arayacaktı. Tam telefonunu bakmaya bırakacağı sırada birisi Chani aradı. Chan telefonunu eline aldi ve arayan kişiye baktı. Chan arayan kişiyi görünce daha da stres olmuştu.

----

" Seungmin, babam şirketten aradı. Önemli birşey varmış. Üzgünüm tek gitmek zorundasin"

" Sorun değil ama erken gel, olurmu?"

" Tamam"

Seungmin evden çıkıp taksi durağına gitti. Taksiye binip hastanenin adresini verdi ve camdan dışarı bakmaya başladı. 10 dakika sonra hastaneye gelmişti seungmin.

----

Seungmin kontrolden çıkmıştı. Çıktıktan sonra eski okulundan biri ile karşılaşmıştı. Çocuk seungmini uzun Bir sohbetin içine çektiği icin seungmin aksama kadar çocuğu dinlemek zorunda kalmıştı. Sonunda çocuk gitmişti. Seungmin telefonundan saate baktı. Saat 23.47'ydi. seungmin eve hızlı gitsem iyi olur diye düşündü. Bu saate açık taksi durağı ararken bir yandan da kendini oyalayan çocuğa küfür ediyordu. Seungmin biraz fazla dolaştığı icin kaybolmustu.

" Hay ben cocugun anasinin anasinin anasinin anasinin babasina sokam cikaram..."

" Selam küçük çocuk, kayıp mı oldun?"

Seungmin korkuyla arkasını döndü. Kendinden yaklaşık 30 santimetre uzun olan adam, seungmine pic gülüşü atıyordu. Adamdan gelen kokuyla sarhoş olduğunu anladı seungmin. Oradan uzaklasmaya başladı. Adam arkasından gelince de zorunlu olarak kosmak zorunda kaldı. Karnina dikkat ederek hızlıca koştu seungmin. Adamin arkasindan gelmediginden emin olunca durdu. Şansına o sirada taksi geçti oradan. Seungmin taksiyi durdurup bindi. Evinin adresini verdi. Seungmin adama baktı. Etrafa negatif enerji yayiyordu. Seungmin adamı iyice inceledi. Sonradan gördüğü şey ile siktir çekti seungmin. Bu adam da sarhoştu ve taksiyi bilinçsiz kullanıyordu. Seungmin adama inmek istediğini söyledi ama adam onu dinlemeden arabayı hızlandırdı. Seungmin korkuyla telefonunu eline aldı. Şarjı 2 kalmıştı ve chana yazana kadar yeteceğini düşünmüyordu. Chana yazacağı sırada chanin da ona birsuru mesaj yazdığını fark etti.

Chan
Seungmin
Sikecegim neredesin?
İletildi:20.35

Seungmin
Endişeleniyorum
İletildi:22.13

Seungmin
Chan
Yardim et
Sarjim yetmeyecek
Korkuyorum
Lütfen bul benj

Telefonun sarji bitmişti. Seungmin sinirden aglamaya başladı. Hem deli gibi korkup titriyor, hemde sinirleniyordu. Adam aniden kahkaha attı. Sonra arabanın kapılarını kitledi. Kendi yanındaki camı açtı adam. Seungmin korkuyla adama bakıyordu. Adam kendini camdan dışarı attı. Araba çok hızlı olduğu için muhtemelen ağır yara almıştı adam. Seungmin ön koltuğa geçmeye çalıştı fakat karnına saplanan korkunç ağrı ile hareket edemedi. Korkuyla tekrardan titredi. Karnına sanki bıçak saplanmış gibi çok canı yanıyordu. Araç kontrolden iyice çıktı. Seungmin çığlık atmaya başladı. Araç ormanlık bir yere girdi. Seungmin karninin ağrısından dolayı hiçbir yere kıpırdamadan öylece olacak şeyi bekliyordu. Arac hizlica bir ağaca çarptı(enfes patos catos catir cutur sungersikis ayib kaza). Ormanda duyulan tek sey seungminin acı cigligiydi.

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin