.

187 21 5
                                    

Chandan

Sabah erkenden uyanmış, ve kahvaltımı yapmıştım. Odamı düzenledikten sonra yapacak bişey bulamadığım için Seungmin'e yazdım.

Chwnie

Seungmin, günaydınn

Swung
Günaydın hyung

Chwnie
Bugün musaitmisin?

Musaitsen buluşalım mi cok sıkıldım 😭😥

Swung
Tamam olur

10 dakikaya kapimda ol.


Chwnie
Heyy

10 dakikada nasil geleyim?

Seungminnnn

(Görüldü)

Seungmin gülümseyerek giyinmeye başladı. Giyinip kapıya çıktı ve 10 dakika süre tuttu. Chan 10 dakikada gelmeyi denemişti, fakat ne kadar denese de 11 dakikada gelmiş, Seungmin ise gec kaldin gibisinden seylerle chanin moralini düşürmüştü. 

İkili atıştırmalık alıp parkta bir yere oturmuslardi. Seungmin atistirmaligini yerken parkta jisungu gördü. Onu da buraya cagirmayi dusundu. Belki onuda ikna edip minhoyla evlenmezlerdi. Sadece deneyecekti.

" Jisung hyung!!"

Jisung Seungmine döndü. Chani farketmeden önce gülümsedi fakat arkasındaki chani gorunce gülüşü soldu.

" Hyung sende gelsene!!"

" Seyy seungmin, benim biraz isim var-"

" Yaaa biraz kalsan?"

Jisung Seungmini kirmamak adina yanlarina geldi. Chana bakmamaya özen gösterse de gözleri hep ona kayiyordu. Chan seungminin belini tutunca jisungun kaşları catildi.

" Seungmin, sen minho ile sevgili degilmisin?"

" Oyleyim?"

" O zaman neden yanindaki belini tutuyor?"

" Sen minho hyungla nasil zorla evlendiriliyorsan bende chan hyungla zorla evlendiriliyorum"

Jisungun gozleri büyüdü. Chanin evlenecegini biliyordu fakat seungminle olduğunu bilmiyordu. Gozleri doldu. Seungmine caktirmadan goz yaslarini sildi. Fakat chan onun ağladığını gormustu. Yavaşça seungminin belini tutmayı birakti.

" Seungmin, biraz yalniz takilsak?"

" Ahah, sey ben sizi yanliz bırakayım zaten minhoya gidiyordum. Sey ya, dugun hakkinda konusucaz. O ikna etmemi istedi de senin babani"

" Anladım hyung, bende 2 saate gelirim. Gorusuruzz!"

Jisung oradan hizlica ayrildi. Kosarak minhogile gitti.

----

" Hyung! Cok yoruldum! Beni sirtinda tasisana!"

" Sey seungmin, seninle bir konu hakkinda konusmamiz gerek"

Chan ciddi bir ifadeyle seungmin'e baktı. Seungmin yutkunup konusmasini bekledi.

" Parkta yanimiza çağırdığın cocuk..."

" Eee ne olmus jisung hyunga?"

" O.. benim eski sevgilim"

Seungmin sok olmus bir sekilde chana baktı. Iste bunu hic beklemiyordu. 

" Nasıl??"

" Eskiden, 9. Sinifta felan bir gece evden kacmistim"

" Sonra??"

" Jisung geldi yanima,  konuştu benle, dertlerimi dinledi"

Seungmin devam etmesini istedi.

" Yagmur yagiyordu, jisung elimden tutup beni kendi yaptığı kulübeye getirmişti. Bana kıyafet vermişti. Orada bircok atıştırmalık vardi, jisung cogunu bana vermisti. Hatta.."

" Sonra opustunuz mu?"

" Hayir.. ayni yatakta yatmistik"

" O günden sonra birkac kez kulubeye gittim, fakat jisung yoktu. Bir ara gece ormanda tek yürürken karsilastik"

" Sonra opustunuz?"

" Hayır, gelip bana cikma teklifi etti. Sonra telefon numarami felan aldı. O günden sonra hep karşılaştığımız ağacın yanında bulustuk"

" E ne zaman opuseceginiz???"

" Daha var. Sonra ağacın arkasinda bir yazi fark ettik H💓C yaziyordu. Jisung yaziyi görünce üzüldü. Bende C'nin baskasi olacağını soylemistim. Oda ruh esimin olduğunu soylemisti. Kirgindi, gozlerinden okunuyordu. Fakat neden kırıldığını bilmiyorum"

" Sonra öpüşmek yerine sevistiniz"

" Yuh ebenin- neyse sonra biz baya süre sevgili olduk taa ki 1 ay öncesine kadar..."

" Ne oldu??"

" Babam... Aniden gelip jisung'dan ayrilmami söyledi. Inkar ettim, nedenini sordum. Birkac gun soylemedi ne olduğunu. Zaten telefonumu alip Jisung'u engellemisti. Sonra biranda çıkıp seninle evlenecegimi soyledi. Kaldiramadim. Yalvardim, agladim ama bir faydasi olmadi.jisunga deliler gibi asiktim, nasil birakacaktim onu? 1 hafta sonra evlenecegimi öğrenmiş, kesin pic babam dedi. Zaten bende öğrendim jisungun evleneceğini. HAA DUR BI DAKIKA?!? BANA MINHONUN KIM OLDUĞUNU SOYLEMEDIN?? SEVGILINMI?"

" Üvey kuzeniyim, daha cikma teklifi almadim. Etmiyo pic"

" Keske sen minho ile, ben jisung ile evlenseydim.."

" Benim babam para icin yapiyor, onu anladik da senin baban nicin yapıyor?"

Chan yutkundu. Aninda diklesti. Seungmine nasil soyleyebilirdi? O daha 10 sinifa gidiyordu. Evlenmeyi gec, bunu hic yapamazdı...

" Soyleyecegim sey kesinlesmeyebilir, sakince diyeceğim. Hazir olduğunda söyle de"

" Hyung söyle işte!"

" Emin misn?"

" Evet..?"

" Babamin, biliyorsun ki ünlü bir sirketi var. Sirketi senle evlenince bana devredicek. Fakat bana devredince sirket daha da yukselsin diye...... Bir cocuk istiyor... Böylece daha ünlü olacak.. fakat, sende... Bende..  istemiyoruz, zorunlu degilsin..."

Seungmin 2. Bir sokun ardından aglamaya basladi.

" Chan insanlar cidden acimasiz!"

" Biliyorum seungmin, biliyorum..."

" Eve gitsem iyi olacak, dinlenmeye ve temiz kafayla dusunmeye ihtiyacım var...."

" Seni evine birakayim"

_________

Guzel yerde kesince ben🚬

Jisung ile kalın, hoscakalin💓💓🚬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung ile kalın, hoscakalin💓💓🚬

Yb bundan sonra zor gelir beyler

Yb atmayip Wattpad'de gezerken ben👀👉👈

Bugünde sizin icin yakiyoruz🚬🚬🚬🚬

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin