😔(birazcik)

212 10 16
                                    

" Chan.."

Chan seungmin'e döndü.

Seungmin aniden Chanin dudağına yapıştı.

" Seungmin ne oldu? Birşeye ihtiyacın mi var?"

" Bana gecmisle alakali herşeyi unuttur chan..."

Chan'in gözleri sonuna kadar açıldı.

" Seungmin, ne diyorsun?"

"Lütfen.."

" Seungmin, küçüksün"

" Değilim. Minho ile de yapmıştım"

" Seungmin-"

Seungmin chanin dudaklarına yapıştı. Chani yataga itip üstüne çıktı seungmin. Seungmin kendini chanin kasiklarina bastırdı. Chan seungminin agzina inledi. Seungmin nefessiz kalinca geri cekildi.

" Seungmin, isimizi zorlastirma güzelim. Lütfen dur"

Seungmin chana kendini sürttü. Seungmin altinda belirginlesen seyle inledi. Chan kendini kaybetmek üzereydi. Seungmin belirginlesmis alete kendini bastırdı. Chan kontrolu kaybedip seungmini altına aldı. Chan seungminin boynunu emmeye başlayınca seungmin inlemeye basladi. Chan bir yandan seungminin boynunu ısırıyor, bir yandan da kendine dar gelen altından kurtulmaya çalışıyordu. Chan kendi altından kurtulup seungminin boynu ile ilgilenmeyi bıraktı. Seungmin Chanin gömleğini hızlıca çıkardı. Chanda seungminin üstündekilerden kurtuldu.

Chan yatağın yanındaki dolaptan kayganlastirici çıkarip aletine ve Seungmin'in girisine sürdü.

" Emin misin?"

Seungmin chana baktı.

" E-evet?"

Chan kendini yavasca seungmine itti. Seungmin odaya sesli bir inleme bıraktı. Chan seungmin'in alismasi icin biraz bekledi. Seungmin alisinca kendini chana itti. Chan mesaji alıp hızlandı. Seungmin aniden aglamaya basladi.

" Seungmin? İyimisin ne oldu?!"

" Minho... A-aklima minho geldi.."

Chan uzgunce seungmin'e baktı.

" Chan, devam et"

Chan istememeye baslasa da seungminin dediği gibi devam etti.

---

Seungmin baş ağrısı ile gözlerini açtı. Chan yaninda uyuyordu. Seungmin ayaga kalkmayi denedi fakat arkasindaki agri buna izin vermedi. Yanindaki esyalardan tutunarak banyoya gidecekken chanin telefonuna bildirim geldi. Seungmin Chanin telefonunu eline aldı. Mesaj chanin babasindandi. Seungmin merakli olduğu icin görüldü atmadan mesaja baktı.

Babam(?)
Chan

Sirket sana kaldı

Ne zaman çocuk yapicaksiniz?!?

Diğer sirketler o çocuk icin sirketimizi ünlü yapacaklar

Oyalanma

Eğer çocuk yapmazsaniz

Jisunguna zarar veririm anladinmi?!

Seungmin telefonunu yerine koydu. Demekki hala chan ve jisung gorusuyorlardi ve chanin babasi bunu ogrenmisti. Üstelik, çocuk meselesi. Seungmin Chani bu baskidan kurtarmak istedi. Eger chan rahat edecekse çocuk yapabilirdiler. Seungmin artık kendini umursamiyordu. Sadece etrafindakiler mutlu olsun istiyordu. Seungmin banyoya girdi. Banyodan cikinca chanin hala uyudugunu gördü. Seungmin üstünü degistirip mutfaga indi-daha doğrusu calisti-. Chan ve kendisi icin guzel bir kahvaltı hazırladı. Kahvaltıyı hazirladiktan sonra odalarina çıkıp chani uyandırdı. Bu sefer chan Seungmini asagi kadar tasimisti. Birlikte yemeklerini yiyip kendi hallerinde takilmaya basladilar.

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin