.

109 11 0
                                    

Chan gideli  4 ay oldu, fakat hala gelmemişti. Dogumuma cok az kaldığı için bugünlerde ayrı bir korkuyordum. Bide üstüne Felixin ailesi Avusturalya'dan geldiği icin bizim eve gelemiyordu. Jeongin ise artık 7/24 ders çalışıyordu changbin ile. Hyunjin ise bazı günlerde bende kalıp bana yardımcı oluyordu. İlkbaharda olmamıza rağmen hava baya kapalıydı. Şimşek çakinca yerimden zipladim. Korku ile yatagimin içine girdim. Tekrardan şimşek çakinca telefonumu aldım ve hyunjini aramıştım.Telefonu çekmiyordu.hızla Changbini aradım. Onunda telefonu kapaliydi gözlerim dolmuştu. Jeongini de aramıştım ama yine acmamisti. Felixi aramayı denedim. Telefonu çalıyordu ama sanırım yanında değildi. Hızla yerimden kalktım. Su icip sakinlesebilirdim. Telefonumu odada bırakıp yavaşça ve korkarak mutfaga geldim. Bir bardak su doldurup içtim. O sıra karnıma ağrı girdi. Gecer diye bir süre bekledim ama gecmemisti. Aksine artmıştı. Sonra aniden hissettigim keskin acı ile çığlık atmıştım. Elimi karnıma koyup yere çökmüştüm. Yere baktığımda kan görmüştüm. Tamda doguracak zamandi diye düşündüm. Acı artınca ve dayanılmaz dereceye gelince bağırarak ağlamaya başlamıştım. Zor da olsa sürünmeye başlamıştım. Ayaga kalkamıyorum çünkü. Sonunda odaya gelmiştim. Bir yandan bağırıp karnımı tutuyordum diğer yandan ise hızla 4'luden birini aramayı deniyordum. En son Felix'i aradığım icin en ustte duruyordu ondan onu aramıştım. Acı daha da katlanilmaz olunca gözlerim kapanmaya başlamıştı ve telefon açılmıyordu. Sonradan telefondan felixin sesi duyuldu.

"Alo seungmin?"

" F-felix.."

" Seungmin? Birseymi oldu?"

" Dayanamıyorum felix, lütfen"

" Tekrardan minhoyu mu istiyorsun seungmin? Şey üzgünüm suan pek müsait olduğumuz söylenemez.."

" A-ama-"

" Seungmin, hyunjin kaza yaptı"

--

Felix hızla telefonu kapatmıştı. Seungmin ise hayal kırıklığıyla gözlerini kapattı. Derin derin nefes almaya çalışıyor, ama beceremiyordu. Eli Chanin numarasına çarpmıştı. Chan anında açmıştı.

" Seungmin"

" C-chan.."

" Seungmin, ne oldu?!"

" C-chan sanırım doğum yapıyorum..."

" Ne?!?"

" Ve.. felix ve diğerleri gelmedi... Hyunjin kaza geçirmiş ondan gelmediler..."

" Seungmin ambulansı ara!"

" D-d-dayamiyorum, yerdeki kanlarim midemi bulandırıyor..."

"Seungmin!"

" Seungmin?"

" SEUNGMİN?!"

----

Felixten

Seungmin'in ne istediğini anlamamıştım. Suan tek odagim hyunjindi. Kaza nasil olmustu, neden olmustu? Fakat icimde kötü bir his vardı.

---

Seungminin aramasinin üstünden 30 dakika geçmişti. Bazı doktorlar kosuyordu. Kim bilir yine kime ne oldu? Tabii, orada yatan herkesi görmeye razıydım ama seungmini görmek? Seungmini orada kanlar içinde görünce gözlerim büyümüştü. Doktorların konuşmasını duymuştum.  Olay 30 dakika önce gerceklesmis. Yani beni arayınca demrk istediği sey bumuydu? Gözlerim tekrardan dolmuştu ve koşarak seungminin yanında gittim.

" Seungmin!"

Doktorlar seungmini doğumhaneye götürmüştü. Ben ise iki olayı kaldıramayip yere düşmüştüm.

---

Hyunjin'den haber gelmeyince bende Seungmin'den haber beklemeye başlamıştım. Bir doktor dışarı çıkıp bana baktı.

" Siz Seungmin'in yakını misiniz?"

" Arkadasiyim"

" Tebrikler, seungminin guzeller guzeli bir kızı oldu"

" Peki Seungmin, o nasıl??"

" Oda iyi, uyanınca gorebilirsiniz"

" Teşekkürler"

Rahatlamis bir şekilde seungminin uyanmasini bekledim. 1-2 saat sonra seungmin uyanmıştı. Odaya girmeye izin verilince odaya girdim. Seungmin kucağındaki kızına bakıyordu.yeni uyandığı icin gözleri cok kisikti.

" Seungmin?"

" Felix"

" Seungmin, ben üzgünüm.."

" Birşey yok"

Kırıldığı cok belliydi.ama beni affederdi seungmin.

" Yeğenimi kucağıma alabilir miyim?"

" Tabii"

Seungminin kucağından küçücük olan bedeni aldım.

"Ay yerim seni kizz"

" Adi seunmi olsun, çünkü benim adıma benziyor"

" Okey men"

Seungmin çocuğunu alıp sevmeye başladı

---

Yb attim aa

Arkadassaklae

Bu arada finale cok az kaldi.

En fazla 6 bölüm sonra finsl olur diyim

Bölüm nasıldı

Yazim yanlışlarını görmeyin

üvey kuzen- 2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin